Meen je dat nou? Gaat namelijk om 120euro, weet niet of dat normaal is voor jullie. Maar ik zou het als postbode niet chil vinden als ik met flinke bedragen rond zou moeten crossenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cash en het liefst zo gepast mogelijk
Het gebeurt af en toe. Daarna moet je het uiteraard ook weer inleveren. Zit niet voor niets een acceptgiro bij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Gaat namelijk om 120euro, weet niet of dat normaal is voor jullie. Maar ik zou het als postbode niet chil vinden als ik met flinke bedragen rond zou moeten crossen
Ja, en die mag je al op maandag bezorgen mocht je dat willen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:24 schreef Ohrpolster. het volgende:
Weinig post, weinig zon, veel regen, twee soorten HAH...was niet echt heel chill om te werken vandaag.
Komende week lekker extra werkenDinsdag is er een of andere mailing van de H&M wat nogal veel schijnt te zijn...
vd week nog een kleine 650 euro cash bij gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:55 schreef wapwip het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Gaat namelijk om 120euro, weet niet of dat normaal is voor jullie. Maar ik zou het als postbode niet chil vinden als ik met flinke bedragen rond zou moeten crossen
Bedankt. :pquote:Op maandag 20 juli 2009 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Die H&Mdingen zijn zwaaaahaaaaaaaaaaar.Good luck
Morgen dus.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:41 schreef Weaut het volgende:
Wanneer worden die H en M gidsen bezorgd? Morgen?
Die H&M boekjes ga ik morgen bezorgen. Terwijl we ook al 2 folders er bij hebben. Ben benieuwd of alles ( post + H&M + folders ) in één postkar past.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:01 schreef martinnutjuh het volgende:
Vandaag bij ons alle H&M gidsen al in de bestelling.
Zelfs nabrengzakken op maandag
Ze zijn dik en zwaar, maar verder ging het opzich wel. Ik heb wel mijn 3 wijken rond het postkantoor alle drie los gedaan (dus 2x bijladen). Dan bleef mijn fiets nog goed staan op zijn standaard.
Mooi dagje
7 wijken voorbereiden
nabrengzakken rijden
3 wijken wegbrengen
Helaas wel, 3 keer HAH waaronder de veels te dikke Gamma en dan die dikke dingen.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:41 schreef Weaut het volgende:
Wanneer worden die H en M gidsen bezorgd? Morgen?
6 postcodes? 6 postcodes rondbrengen qua cijfers lijkt me ondoenlijk en zes postcodes met ook de letters erbij stelt niks voor.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:45 schreef Viper86 het volgende:
Pfff, vandaag was ook weer een drukke dag.
Eerst moest ik al een wijk extra bestellen, kreeg ik een telefoontje tijdens de bestelling dat er iemand niet was komen opdagen. Kreeg ik dus nog 2 extra wijken erbij.
Ik heb in totaal 6 postcodes rondgebracht van 13:00 tot 17:15.
Daarna bleek er ook nog een aantal wijken folderloos te zijn, dus die moesten ook nog gezet worden.
Zat ik daar nog tot 19:00.....
Maar wel weer 6 uurtjes erbij.En dat voor een maandag!
Morgen om 06:25 beginnen.
Ik blijf het raar vinden dat er niet gewoon opgedragen is om de helft van de H&M-gidsen mee te nemen, eigenlijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef TokenW het volgende:
[..]
Helaas wel, 3 keer HAH waaronder de veels te dikke Gamma en dan die dikke dingen.
Bedankt.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:50 schreef TokenW het volgende:
[..]
6 postcodes? 6 postcodes rondbrengen qua cijfers lijkt me ondoenlijk en zes postcodes met ook de letters erbij stelt niks voor.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een kut eerste werkdag dan iddEn sinds wanneer krijg je 'opleiding' van iemand die er nog maar 3 weken werkt? Belachelijk
Morgen is dan neem ik aan de laatste keer dat je met hem moet meelopen? Daarna mag je het denk ik wel zelf doen, dus dan ben je mooi van hem verlost.
Ik zou het morgen direct even tegen je teamcoach zeggen, dat je van hem eigenlijk niets leert en dat hij bij iedere vraag loopt te zuchten en te kreunen, ook voor in de toekomst handig als er bv weer een nieuwe collega komt.
Gelukkig is hij maar één van de vele collega's, zo moet je ook maar denkenBovendien ben je ook begonnen op een ontzettende drukke dag, dus vanaf nu kan het alleen maar meevallen! Komt goed.
Ik sorteer trouwens gewoon op kantoor?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:00 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Ik ben helaas morgen niet meer op het kantoor, maar begin meteen met sorteren dus ik kan me teamcoach niet meer spreken. Misschien dat ik hem van te voren kan bellen zodat we misschien telefonisch tot een afspraak kunnen komen. Die gast die mij hielp zei dat ik nog wel 3 dagen mee zou moeten lopen omdat ik het niet snapte, en het allemaal lang duurde.
Toen ik vroeg wat ga je nu zeggen? zei hij: Ik ga wel zeggen dat je het helemaal niet goed deed..
Kom daar dus goed binnen.. met meteen zo'n beoordeling van hem. Kut jochie.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:35 schreef evenietsbietssen het volgende:
Het verhaal van ts klopt wel, tnt heeft in verschillende regio`s al het 3 dagen post en 1 dag reclame(zaterdag) beleid in gevoerd en zal dit begin 2010 in heel nederland uitrollen.
Ja ik denk ook dat het aan jou ligt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:09 schreef CHEVHB het volgende:
Ik bel morgen meteen, rond 08.00 uur, en dan vraag ik even advies! Misschien vraag ik gewoon te veel..
Nee, maar dat gevoel krijg ik nu wel. Ik voel klote.. het was echt een hel. Met die Huis aan huis en al die folders van de H&M maar bel morgen wel ff!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het aan jou ligt.
Tuurlijk voel je je klote, zo zou ik me ook voelen, maar je voelt je klote door HEM en niet door jezelf. Als ik iemand opleid, dan zeg ik meteen: "Vraag zoveel als je wil en hoe vaak als je wil. Het is onmogelijk om alles te weten binnen een week. Heb liever dat je iets 100 keer vraagt dan dat je het niet durft te vragen en het fout doet."quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:14 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Nee, maar dat gevoel krijg ik nu wel. Ik voel klote.. het was echt een hel. Met die Huis aan huis en al die folders van de H&M maar bel morgen wel ff!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk voel je je klote, zo zou ik me ook voelen, maar je voelt je klote door HEM en niet door jezelf. Als ik iemand opleid, dan zeg ik meteen: "Vraag zoveel als je wil en hoe vaak als je wil. Het is onmogelijk om alles te weten binnen een week. Heb liever dat je iets 100 keer vraagt dan dat je het niet durft te vragen en het fout doet."
Laat ons maar weten wat je teamcoach zei.
Tsja, ik loop een stadswijk met 25 postcodes inclusief letters (347 adressen) en dat duurt ongeveer 1:35, vandaar dat 6 dan niks voor zou stellen. ZOu ik echter het hele gebied lopen (2555) dan kan ik 'sochtend om 6 uur gaan lopen, maar dat redt je niet voor 24:00 uur, wat me dan ondoenlijk lijkt (zo'n 400 postcodes met letters erbij)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 05:41 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik vertel alleen wat ik gedaan heb en hoe ik dat beleefd heb. Normaliter fiets ik niet een dikke 3 uur naar alle uithoeken van de stad. Dat jij dat een eitje vind is idd mogelijk. Ik doe zulksoort dingen echter alleen in de vakanties.
Zulke druiloren lopen er nou eenmaal ook rond bij de TNT. Gewoon een belletje naar de teamcoach met de vraag of er niet iemand is waar je fatsoenlijk opleiding van kan krijgen, in plaats van door zo'n lompe boer die zelf nog geen drol weet van het werk (want na drie weken weet je nog geen drol van het werk).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:00 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Ik ben helaas morgen niet meer op het kantoor, maar begin meteen met sorteren dus ik kan me teamcoach niet meer spreken. Misschien dat ik hem van te voren kan bellen zodat we misschien telefonisch tot een afspraak kunnen komen. Die gast die mij hielp zei dat ik nog wel 3 dagen mee zou moeten lopen omdat ik het niet snapte, en het allemaal lang duurde.
Toen ik vroeg wat ga je nu zeggen? zei hij: Ik ga wel zeggen dat je het helemaal niet goed deed..
Kom daar dus goed binnen.. met meteen zo'n beoordeling van hem. Kut jochie.
Vandaag was het ècht ontzettend zware post.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:40 schreef Deezertje het volgende:
CHEVHB, Dat is niet normaal nee van die jongen.
Misschien dat het kwam door de HAH en H&M maar toch... zeker niet netjes en gezellig!
Is het trouwens een grote wijk die je hebt?
Ik zelf heb wel spijt dat ik zoveel bundels met H&M op me arm gedragen heb vandaag... zwaar en nu spierpijn
Ik was de hele week nu vrij, maar als klapper op de vuurpijl heeft een postbode zich (weer) ziek gemeld, en mag ik de hele week de wijk doen, niets mis mee, lekker veel uren enzo, maar de weersvooruitzichten zijn minder![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:40 schreef Deezertje het volgende:
CHEVHB, Dat is niet normaal nee van die jongen.
Misschien dat het kwam door de HAH en H&M maar toch... zeker niet netjes en gezellig!
Is het trouwens een grote wijk die je hebt?
Ik zelf heb wel spijt dat ik zoveel bundels met H&M op me arm gedragen heb vandaag... zwaar en nu spierpijn
Ik was de hele week nu vrij, maar als klapper op de vuurpijl heeft een postbode zich (weer) ziek gemeld, en mag ik de hele week de wijk doen, niets mis mee, lekker veel uren enzo, maar de weersvooruitzichten zijn minder![]()
Dat ventje heb je helemaal niets aan. Morgen nog maar even met hem meelopen en de wijk goed in je opnemen zodat je in ieder geval weet waar je moet zijn dan kan je overmorgen zelf lopen. Uiteindelijk zal je het toch allemaal zelf uit moeten vogelen als je het alleen loopt. Met een week zelf lopen gaat het allemaal lekker makkelijk en met 2 á 3 weken doe je het net zo snel als een vaste kracht. Laat je niet zo kennen. Het moet niet zo zijn dat hij jouw dag gaat verpesten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:19 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk grote wijk, maar ik weet niet wat jullie groot vinden natuurlijk! Ben er iets van 3 uur mee bezig! Maar de technieken die hij heeft die spreken mij niet aan, hij fietst met zijn fietsje in de smalste steegjes en dan moet die weer draaien en dan flikkert die 434 x van die fiets..
Laat mij maar even lopen een stukje en dan fietsen en dan weer lopen.. maar dan mocht niet van hem! Ik moest leren fietsen blijkbaar, morgen fietsles denk ik!![]()
Hij fietst ook met de post onder zijn arm, maar je kunt toch ook gewoon je post in de fiets tassen laten zitten en steeds tot ongeveer 3 huizen verder eruit halen? Of beni k nou zo DOM? dat het niet slim is..
Kijk ik heb liever een man/vrouw die er al veel langer werkt, en die ook de betere technieken heeft en die me ook iets beter kan uitleggen. Ik overleg het morgen even.. ga nu pitten, anders ben ik morgen dood op.. al verwacht ik wel iets minder post dan vandaag.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Jordy-B het volgende:
Je moet wel leren fietsen, maar van fietsen met een bundel onder de arm heb ik nog nooit gehoord.
Zoals je zegt: waarom zou je moeilijk doen als je je fietstassen binnen handbereik hebt?
Gaat toch stukken sneller als je fietst met een bundel onder je arm, maar goed, die gozer hoeft niet zo bot te doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Jordy-B het volgende:
Je moet wel leren hoe je op de fiets post bezorgt, maar van fietsen met een bundel onder de arm heb ik nog nooit gehoord.
Zoals je zegt: waarom zou je moeilijk doen als je je fietstassen binnen handbereik hebt?
Als je een bundel onder je arm houd is de kans dat er een brief tussenuit valt toch veel groter? Tenzij er nog elastieken omheen zitten, maar dan laat je 'm nog in je tassen liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:06 schreef Troeta het volgende:
[..]
Gaat toch stukken sneller als je fietst met een bundel onder je arm, maar goed, die gozer hoeft niet zo bot te doen.
Praat er even over met je postbodeplus of je teamcoach of je niet met iemand anders mee mag...zou geen probleem moeten zijn!
Ach dat valt wel mee. Ik bezorg vaak post terwijl ik op de fiets zit en laat zelden wat vallenquote:Op woensdag 22 juli 2009 06:51 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als je een bundel onder je arm houd is de kans dat er een brief tussenuit valt toch veel groter? Tenzij er nog elastieken omheen zitten, maar dan laat je 'm nog in je tassen liggen natuurlijk.
Dit doe ik dus ook, bundel op de arm, HAH + andere bundels in de schoudertas.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:53 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik loop HAH, op een andere manier: Ik gooi de HAH in mijn schoudertas en pak er gewoon steeds wat uit, werkt voor mij erg snel en beter dan dat ik het achter de post moet doen.
Yes, hoorde net van een collega dat het niet zoveel voorstelde. Dat het minder was dan de gamma van afgelopen Dinsdag.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:14 schreef RTB het volgende:
Volgens mij is het die internet-shop HAH die al vaker langs is geweest, ben de precieze naam even kwijt.
Is maar een dun blaadje in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |