Lees je eerst maar eens in hoe de LEM mee genomen is, alleen dit al laat zien dat je dat niet weet,quote:Op maandag 20 juli 2009 22:17 schreef Tarabass het volgende:
Waarom zijn er totaal geen beelden van de lancering van de L.E.M. vanaf de Apollo? Ze konden alles filmen, behalve de meest cruciale momenten. Die moeten uitblijven.
Erm, geld en politieke druk.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:17 schreef Tarabass het volgende:
waarom zijn ze dan al vanaf 2005 bezig met een nieuwe lancering die waarschijnlijk pas in 2020 uitgevoerd zou kunnen worden?
Omdat een raket bouwen die zo ver kan dragen natuurlijk niet 1-2-3 gepiept is. Wernher von Braun had b.v. veel kennis en ervaring, en die ervaring met zulke raketten is een beetje weg denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:17 schreef Tarabass het volgende:
Als ze nu met een raket 'maar' 100 kilometer hoog kunnen komen, en de computertechniek van alle computers (+ de commodore 64(k)) nu op één laptop uitgevoerd kan worden, waarom zijn ze dan al vanaf 2005 bezig met een nieuwe lancering die waarschijnlijk pas in 2020 uitgevoerd zou kunnen worden?
Ze hadden in 1999 seconden nodig? Ik weet niet waar jij was, maar ik kon toen ook al live de tour zien op TV. Of voetbalwedstrijden.quote:En hoe kon de communicatie zo snel geschieden, terwijl ze 5 tot 10 jaar geleden nog enkele seconden nodig hadden om een beetje audio over te sturen tijdens een live-uitzending in bijvoorbeeld het nieuws? Waarbij je dus altijd die vertraging had en men moest wachten op elkaar tijdens een interview.
Zoiets is niet naar je zin: http://netfinity-sv.psych(...)m/cap/apo/apo12a.htm ?quote:Waarom zijn er totaal geen beelden van de lancering van de L.E.M. vanaf de Apollo? Ze konden alles filmen, behalve de meest cruciale momenten. Die moeten uitblijven.
Wat wil je hiermee insinueren? Je mag het wel expliceren hoor.quote:Er hing veel van de 'maanlanding' af. Politiek en militair gezien. Men was in de us of a veel te bang voor communistisch rusland, waarvan ze dachten dat ze konden landen en bommen zouden gooien op Amerika. Hoe triest wil je het hebben. Na deze beroemde landing zijn er nog wat landingen geweest, 6 in totaal met 12 mensen die er 'gelopen' zouden hebben. Maar de techniek van nu is niet de techniek van toen dus moeten we alles opnieuw leren?
En die maanstenen, die zijn echt. Dat zeggen ze toch!? Hoe kan je zoiets nu in twijfel trekken..
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:17 schreef Tarabass het volgende:
Waarom zijn er totaal geen beelden van de lancering van de L.E.M. vanaf de Apollo? Ze konden alles filmen, behalve de meest cruciale momenten. Die moeten uitblijven.
DE MAANLANDINGEN WAREN NEP Hier kun je een mythbusters aflevering vinden die op youtube gezet is. Daar laten ze allerlei Hoax beweringen zien en weerleggen diequote:Op maandag 20 juli 2009 22:39 schreef starla het volgende:
Ik geloof ook niet zo in complotten e.d, maar wat ik vanaf 2:10 zie kan ik niet helemaal goed verklaren:
Hij is het natuurlijk op vergeten te schrijven, en met de mogelijkheden van nu is het nog steeds zo moeilijk om nu een raket te bouwen die de mogelijkheden van toen heeft. Kom op zeg, dit geloof je toch zeker zelf niet. Dat het afhing van één duitser en een commodore 64, maar dat het nu (met alle mogelijkheden tot controle) niet mogelijk meer is in een korte tijd zoiets te realiseren? De ervaring en deskundigheid uit de tweede wereldoorlog weten we vandaag ook nog steeds toe te passen in ziekenhuizen en dat soort zaken. Gek eigenlijk..quote:Op maandag 20 juli 2009 22:25 schreef Iblis het volgende:Omdat een raket bouwen die zo ver kan dragen natuurlijk niet 1-2-3 gepiept is. Wernher von Braun had b.v. veel kennis en ervaring, en die ervaring met zulke raketten is een beetje weg denk ik.
Die waren niet live, tot op de seconde. En dat doen ze vandaag de dag nog niet, maar dat is om foutmarge in te bouwen. Vroeger, nouja vroeger, een paar jaar geleden was het puur om technische redenen. Maar live zoals in jouw voorbeeld bestaat nog steeds niet, en is altijd een paar seconden vertraagt..[/quote]quote:Ze hadden in 1999 seconden nodig? Ik weet niet waar jij was, maar ik kon toen ook al live de tour zien op TV. Of voetbalwedstrijden.
Nee, als ze zulke lange opnames hebben kunnen maken had meneer in de raket ook wel wat uit mogen voeren behalve dan de automatische piloot in de gaten houden.quote:Zoiets is niet naar je zin: http://netfinity-sv.psych(...)m/cap/apo/apo12a.htm ?
Oei, moeilijke woorden. Mag ik nu niets verkeerds zeggen, al staan mensen die veel feitjes weten en moeilijke woorden gebruiken ver van de realiteit en logica die god ons geboden heeft. Het totaalplaatje ontgaat hen vaak.quote:Wat wil je hiermee insinueren? Je mag het wel expliceren hoor.
lijkt er al wat op,quote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef -CRASH- het volgende:
@ The.Aple
Heb je hier wat aan APOLLO EXPERIENCE REPORT - PROTECTION AGAINST RADIATION
Achterster voren afgespeelt.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:39 schreef starla het volgende:
Ik geloof ook niet zo in complotten e.d, maar wat ik vanaf 2:10 zie kan ik niet helemaal goed verklaren:
Je gaat me niet vertellen dat dit NASA beelden zijn he? Dit ziet er wel heel erg nep uit...quote:
LOL ja dat zijn nasa beelden..... en ze zijn echt.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dit NASA beelden zijn he? Dit ziet er wel heel erg nep uit...
Ze zijn echt... De camera zit op de LRV en wordt bestuurd vanuit Mission Controlquote:Op maandag 20 juli 2009 23:06 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat dit NASA beelden zijn he? Dit ziet er wel heel erg nep uit...
Nooit meerquote:Op maandag 20 juli 2009 23:14 schreef Pek het volgende:
Ach, binnenkort gaat de LRO ons HQ foto's bezorgen van alle meuk die ze daar hebben achtergelaten en dan hoeft deze discussie nooit meer gevoerd te worden. NASA zit nu in de ideale positie om alle twijfel voor eens en altijd weg te nemen.![]()
Of die orbiter moet ook een hoax zijn, natuurlijk.
Hoeft niet, nee. Maar gaat ongetwijfeld gebeuren, want alles wat die orbiter terugstuurt wordt zwaar gephotoshopt, dat weet een kind.quote:
Het klinkt nu net alsof ze die Orbiter louter gestuurd hebben om de hoax te debunken, dat zal toch niet? NASA lacht zich rot om die theorieën. Dat Aldrin zich wel druk maakt om die praatjes, had ik al gehoord en dat snap ik dus niet. Misschien toch een geweten dat gaat opspelen? Je kunt er wat achter zoekenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:36 schreef nietzman het volgende:
Ik vind het al een schande dat de NASA nu half in de positie word gestopt dat het zichzelf moet bewijzen tegen een stel zolderkamerhelden die overal maar lopen te schreeuwen dat het een hoax zou zijn geweest zonder ook maar een greintje aan hard bewijs op tafel te leggen.
Om Capricorn One nog maar eens aan te halen, daarin denkt iedereen tot en met Houston groundcontrol dat het echt is, de rest komt uit studio 21. Zo hou je de inner circle wel klein natuurlijk. Dus wat die 'deathbedconfessions' betreft: die kunnen nog komen. Neil, Buzz en Mike zijn nog niet dood hèquote:Op maandag 20 juli 2009 21:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar shitloads aan complottisten in het Apollo project die nog niet eens aan 'deathbedconfessions' doen?
De decorbouwers/filmers lagen een week later al in de Hudson, met een steen om de nek , jeweetsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:14 schreef nietzman het volgende:
Dat Neil, Buzz en Mike in hun eentje een complete studio op wisten te bouwen en zichzelf wisten te filmen, da's pas knap. Dit is geen inner circle die je klein kunt houden.
Hoe zou jij het vinden als je iets gevaarlijks hebt ondernomen voor het gewin van de mensheid. En die zelfde mensen, waarvoor je dat grote gevaar hebt genomen, je voor de rest van je leven een pathalogische leugenaar noemen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:08 schreef Pek het volgende:
Dat Aldrin zich wel druk maakt om die praatjes, had ik al gehoord en dat snap ik dus niet. Misschien toch een geweten dat gaat opspelen? Je kunt er wat achter zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |