Ja wat?quote:
Ik heb jou ook gezien, zag je tijdens de pauze de zaal uit lopen geloof ik. Heb morgane ook nog gezien toen ze voor de film de zaal in liep.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:11 schreef Coiler het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik zag je wel in de Carolus, bij de brandslang staan praten tijdens te pauze...
Dankje! Hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Euh... pannenkoeken? Wraps? Friet? Tortellini? Uitsmijter?
Volgens mij een spijkerbroek!quote:
Nee, dus voor mij stond je niet voor lul. Al zijn er vast nog tig andere bezoekers die je stiekem uitgelachen hebben :")quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:25 schreef Coiler het volgende:
Zag je ook dat ik eerst verdwaasd rond stond te kijken en toen eerst naar boven liep om achterlangs naar de andere kant te lopen, wat dus niet kan
quote:
Leer D_K kennenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Moet jij altijd van die bijdehante opmerkingen maken?
Jij maakt vriendenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
nee sinds deze week gebruikt TNT officieel hier in regio zuid dit apparaat bij het bezorgen van pakketten. Inscannen bij binnenkomst, alles registreren, naam/handtekening en scans op moment van uitreiken/inpakken, alles komt direct in het systeem te staan. Volgens mij een ding van misschien wel 1000 euro![]()
Liet hem uit mijn hand vallen, met het touchscreenveld op de stenenGevolg is duidelijk
Had de primeurquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden. Misschien een koordje maken aan de volgende en dat koordje aan je broek hangen ofzo?
Gewoon de schuld geven aan een Marokkaan! Die wilde hem jatten en met gevaar voor eigen leven heb je hem weten te behouden op wat beschadigingen na!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij maakt vrienden. Misschien een koordje maken aan de volgende en dat koordje aan je broek hangen ofzo?
heheh, vast wel jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dus voor mij stond je niet voor lul. Al zijn er vast nog tig andere bezoekers die je stiekem uitgelachen hebben :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |