We mogen hier geen (ovrvloedig) Frysk spreken, maar bedankt voor je vooroordelen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:04 schreef trovey het volgende:
Ik weet dat ik dit topic nu voor de eerste en laatste keer zal bekijken want ik kan geen woord Fries lezen (en spreken), maar veel plezier samen Friese medelanders.
Ja, gaaf is dat!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:28 schreef alors het volgende:
weromfynpost!
Op Omrop Fryslan is trouwens een serie voor het voortgezet onderwijs over de geschiedenis van Fryslan. 11&30 heet het, wel interessant en grappig, presentator is jeugdheld Sybe Satellyt aka Freark Smink.
Ik had als basisschoolleerling een prachtige rode Sybe Satellyt petquote:
Het is toch WFP (Werom Fyn Post) ?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:15 schreef Apotheose het volgende:
as oprjochte Frysk mar efkes in TFP hjir del flikkerje. En no net seure oer dit lytse sintsje yn it Frysk. Ik ga alweer over in het ABN.
oe die fryske klomp-pantoffels!! Die heb ik ook!!quote:
Jaa het is nu geloof ik ook op DVD terug te bekijken?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Miam het volgende:
[..]
Jaa het is nu geloof ik ook op DVD terug te bekijken?
Nice zeg. De studio staat er trouwens ook nog steeds. Een oud vervallen schuurtje in een weiland. Maar dat is iets verderopquote:Ik sta er ook op! op myn houtsjes oer de WurdumerFeart!
kloptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef Miam het volgende:
Nee, al aardich wat jieren net mear. bliid dat ik der wei bin hjernet san best doarp...
Ben verhuisd schat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar je nu woont is anders ook niet alles.
de poortjes staan er al. Op station LWD. Maar verders ben ik niet zo op de hoogte.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef 2cv het volgende:
Wanneer wordt die OV chipkaart bij de Friezen door de strot geramd ?
Voor mijn vaders verjaardag jaquote:Op zondag 27 december 2009 22:11 schreef alors het volgende:
Belachelijk rustig hier....
Iemand deze nog gekocht?
[ afbeelding ]
Ik heb em ingekeken in de boekhandel, ziet er prachtig uit, alleen als arme student is 100/120 euro wel een beetje gortig. Later als ik groot ben nog maar eens kijken
Ik vind het verschrikkelijk. Sorryquote:
quote:'Fries' Patraeus CIA-baas
Ald-generaal David Patraeus wurdt de heechste baas fan de Amerikaanske ynljochtingetsjinst CIA. Patraeus is de soan fan Fries-om-utens Sixtus Patraeus, dy't oan it begjin fan de Twadde Wrâldoarloch emigrearre fan Frjentsjer nei de USA.
Patraeus wie earder ek al de heechste militêr fan Amearika.
Ik haw hjir noch wol in skjirre dy't se liene kinne.quote:
Soe tiid wurde ek ommers, sûnt Piter Stuyvesant hawwe de Friezen it net sa heech skopt yn Amerikaquote:Op woensdag 27 april 2011 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
fansels, it is noch mar in lytse stap nei Fryske wrâlddominaasje
OMG! Wat dogt dat sear oan myn earen, dat geskreuwquote:Op woensdag 27 april 2011 17:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik haw hjir noch wol in skjirre dy't se liene kinne.
Dit mear wat foar dy?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
OMG! Wat dogt dat sear oan myn earen, dat geskreuwNet myn kopke tee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |