Ga naar die ONZ/KLB jostis, of zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:26 schreef JortK het volgende:
? GEMACHT!!!!einzeinz111eneneneneoneoneone!!1```1!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in de badkamer schroef je de douchekop eraf en gebruik je de waterstraal![]()
heb ik van horen zeggen..![]()
[..]
Jij bent altijd op zo'n lekkere tijd klaar *jaloers is*quote:
ja! ik zeg: onmisbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zie je wel dat we een massage-douchekop nodig hebben?
Deze post even aan mn vent laten lezen
en ik vroeg me ook af wat nou 90% is...
eens isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
punten wilt ze niet... geld, dat is wat we nodig hebben
Eeuhm, zo bedoelde ik hem ook Einsteinquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe schoon jouw huis is.
[..]
Door de opmerkingen van Ll hierboven, zit ik nog in de 'dirty mind'-modus, en dan krijgt dat vaak soppen van jou ineens een heel andere betekenis![]()
.
Koopt een rijke vent als jij toch gewoon een nieuwe?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb iets jaren verzaakt, en nu moet ik dat even rechtzetten
Lees: luiheid om een macbookbatterij in conditie te houden
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is je geraden!.
Het beeld van Nijns met een schort voor en roze latex handschoenen aan, terwijl ze geknield op de badkamervloer zit om haar sopdoek in de naast haar staande emmer uit te spoelen, raak ik voorlopig namelijk even niet kwijt, ben ik bang.
op welke punten zal worden geevalueerd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bonuspunten tellen zwaar bij de evaluatie(t).
GF wordt wakker hoorquote:
Ik wil echt niet weten waar jij ze stopt.quote:
Ik heb al twee macbooks, het zou wat overdreven zijn er nog meer aan te schaffenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
Koopt een rijke vent als jij toch gewoon een nieuwe?
[..]
op welke punten zal worden geevalueerd?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
![]()
je weet niet eens hoe ik er uit zie! (en ook niet wat ik onder mijn schortje aanheb...
)
is weer terug van boodschappen doenquote:
Ik dacht dat ik de enige was die me er enigszins aan irriteerdequote:
Haha, dat is waar..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al twee macbooks, het zou wat overdreven zijn er nog meer aan te schaffen
[..]
Twee belangrijke punten
quote:
Ik werk hem ook netjes bij als ik een nieuwe open. Gisteren ook maar even de dubbele vermelding van 1409 (met eenmaal de link naar 1410) verwijderd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
Wiki bijgewerkt, zoals te verwachten was van deze overijverige pinguin
Weet ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:28 schreef Nijns het volgende:
Eeuhm, zo bedoelde ik hem ook Einstein![]()
[..]
Zeg dat niet te hard. Ik heb wel opgelet toen jij tijdelijk een paar foto's in je fobo zettequote:![]()
je weet niet eens hoe ik er uit zie! (en ook niet wat ik onder mijn schortje aanheb...
)
Als het een keer gebeurde, maar hij flikt het elke keer. 't Is gewoon niet grappig meerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die me er enigszins aan irriteerde
ik nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
Zeg dat niet te hard. Ik heb wel opgelet toen jij tijdelijk een paar foto's in je fobo zette.
Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef DaMart het
Weet ik.
[..]
Zeg dat niet te hard. Ik heb wel opgelet toen jij tijdelijk een paar foto's in je fobo zette.
I couldn't agree more..quote:[b]Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als het een keer gebeurde, maar hij flikt het elke keer. 't Is gewoon niet grappig meer
Jou heb ik toch mijn prive-collectie laten zien? Als je nou iets liefs had gezegd, mocht je er mee zien maar nee hoor; het was allemaal weer niet goed genoegquote:
maar je hebt ons weer gevondenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik was jullie kwijt
@ nijns: ben wel half 5 klaar maar begin ook om 8 he
Ik jou ook en wij hadden helemaal niet afgesproken waar je moest staan als je je mama kwijt wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik was jullie kwijt
@ nijns: ben wel half 5 klaar maar begin ook om 8 he
ik heb wel iets liefs gezegdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jou heb ik toch mijn prive-collectie laten zien? Als je nou iets liefs had gezegd, mocht je er mee zien maar nee hoor; het was allemaal weer niet goed genoeg
hangt er ergens een cam ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Waarom bellen mensen NET als ik mn muil volstop met peperkoek?
Ik begin te twijfelenquote:
Nee, niet die ene onder je bureau.quote:
quote:
Stiekem verdient jouw baas op een heel andere manier geld aan jou!quote:
waarom denk je dat ze zoveel mag fokkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Stiekem verdient jouw baas op een heel andere manier geld aan jou!
als het er hier 2 zijn per dag teken ik ervoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanavond ook 2 wassen draaien. Ik hoop dan klaar te zijn, maar vermoedens van niet..
Blijkbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Stiekem verdient jouw baas op een heel andere manier geld aan jou!
Ik vind het nu al best met het huishouden. Het appeltje is ook bijna leeg, 18%, dus het gaat zo zeuren over een netsnoertje. Dan maar even overstappen op een andere laptop. of gaan ps3'enquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanavond ook 2 wassen draaien. Ik hoop dan klaar te zijn, maar vermoedens van niet..
2 per dag?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het er hier 2 zijn per dag teken ik ervoor
LLquote:
GF cumt in zijn kleren?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
2 per dag?ik draai 2 tot 4 in de week
en dan ook nog halve machines..
lekker nummerquote:
tot zaterdagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
tot zaterdag en vergeet de pic's niet
dan zal ik de ander op een usb zetten hebben jullie die ook meteenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tot zaterdag![]()
den heeft ze gisteren op de laptop gezet omdat mn zus vandaag de cam van ons (+geheugenkaart) leent
VMB telt niet natuurlijkquote:
Denk het welquote:
6 wassen per dagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:18 schreef Pheno het volgende:
Ik zo'n 6 denk ik. Met 1x in de week het beddengoed. Wel zo fris.
Of hij is heeeeel groot en draagt lakens/tenten: dan heb je voor iedere dag wel een machientje volquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
6 wassen per dag![]()
hoe vaak wissel jij van kleren?
ja maar geen 6 per dag of je zweet zo erg dat je om de 2 uur moet wisselenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Of hij is heeeeel groot en draagt lakens/tenten: dan heb je voor iedere dag wel een machientje vol
Nee, die lakens zijn dan heel groot en vullen dan dus wel menig machinequote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja maar geen 6 per dag of je zweet zo erg dat je om de 2 uur moet wisselen
Nu zal er gekust wordenquote:
oeh oeh ikke ikkequote:
Oeeeeh *vereerd is*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeh oeh ikke ikke![]()
![]()
wel met nijns dan
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
En zou ze meewerken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt aan nijns![]()
maar anders ben ik gewoon aan het werken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt aan nijns![]()
maar anders ben ik gewoon aan het werken
zal ze niet mogen van d'r vriendjequote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg niks toe ofzo, maar dat zou natuurlijk eventueel gecombineerd kunnen worden
ook niet willen: ik bied hem graag exclusiviteitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ze niet mogen van d'r vriendje
Wat een eisen weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
ook niet willen: ik bied hem graag exclusiviteit
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Betaalt hij daar ook extra voor?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik nietquote:
Dat is wel heel bizar. Die pestende kinderen en hun ouders maar vervolgen wegens dood door schuld oid?quote:Brits meisje (15) springt van brug omdat ze te knap is
In het Britse Cornwall is een 15-jarig meisje van een brug gesprongen na pesterijen over haar uiterlijk. Het meisje was namelijk heel knap en dat riep blijkbaar veel jaloezie op. Terwijl twee getuigen haar nog op andere gedachten probeerden te brengen, stortte ze zich toch naar beneden van op 12 meter hoogte, schrijft de Daily Mail.
Stenen
Simone Grice had zich tijdens de sprong vastgeklampt aan haar gsm en haar favoriete pop. De pesterijen waren zo ernstig dat haar ouders haar sinds kort thuis hielden en haar zelf les gaven. De pestkoppen spuwden naar haar, gooiden stenen en riepen allerlei lelijke woorden naar haar. Volgens haar moeder werd Simone heel emotioneel, aangezien ze haar voortdurend lastig vielen.
Mooi en slim
De pesterijen duurden al jaren en de school en de politie waren al tussenbeide gekomen. Toch lieten ze Simone niet met rust en dus besloot haar moeder haar van de school weg te halen. "Ze was knap en een paar meisjes hadden daar problemen mee", zegt de moeder. "Maar ze was niet alleen mooi, ze was ook slim en heel aardig. Ze was echter ook verlegen en daar maakten haar pestkoppen misbruik van."
Zelfmoord
Op de namiddag van de zelfmoord was Simone buiten geweest. Ze gedroeg zich vreemd en er was duidelijk opnieuw iets gebeurd. Getuigen zagen hoe ze naar beneden sprong van een brug niet ver van haar huis. De politie behandelt de zaak dan ook niet als een verdacht overlijden. (gb)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:35 schreef Nijns het volgende:
Ik ben helemaal gratis voor mijn lief(en voor anderen niet beschikbaar, helaas)
ik ga naar huis!
dat zal wel niet gebeurenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel heel bizar. Die pestende kinderen en hun ouders maar vervolgen wegens dood door schuld oid?
aan de weersvoorspelling te zien is dat een goed ideequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:38 schreef dndiek het volgende:
Toch maar ff poncho´s gehaald voor morgen.
Regen is lekker juistquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:38 schreef dndiek het volgende:
Toch maar ff poncho´s gehaald voor morgen.
als je binnen zit welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |