in de badkamer schroef je de douchekop eraf en gebruik je de waterstraalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even een vingerbeurt bij wijze van relaxmomentje
Klopt ook nogquote:
Meiden met Bierquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in de badkamer schroef je de douchekop eraf en gebruik je de waterstraal![]()
heb ik van horen zeggen..![]()
Een echt mannentopicquote:
zeg het maar niet tegen je vriendin, dan kun je nooit meer douchenquote:
Goed punt baasquote:
Waarnaar?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig.
[..]
Wat versta je onder 'even de badkamer'?.
Ik neem me al een paar maanden iedere week voor om volgende week toch echt een keer de badkamertegels weer een keer te soppen, en elke week stel ik het weer een week uit.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even een vingerbeurt bij wijze van relaxmomentje
Ja, ik hoorde zoiets ook. Ook hoorde ik dat dat met een massage-douchekop niet per se nodig is..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
in de badkamer schroef je de douchekop eraf en gebruik je de waterstraal![]()
heb ik van horen zeggen..![]()
90% wat?quote:
Bonuspunt!quote:
Zie je wel dat we een massage-douchekop nodig hebben?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde zoiets ook. Ook hoorde ik dat dat met een massage-douchekop niet per se nodig is..![]()
[..]
90% wat?
Hoe schoon jouw huis isquote:
Door de opmerkingen van Ll hierboven, zit ik nog in de 'dirty mind'-modus, en dan krijgt dat vaak soppen van jou ineens een heel andere betekenisquote:Ik sop vaak, maar niet de badkamer
punten wilt ze niet... geld, dat is wat we nodig hebbenquote:
Ik heb iets jaren verzaakt, en nu moet ik dat even rechtzettenquote:
Sorriequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
Door de opmerkingen van Ll hierboven, zit ik nog in de 'dirty mind'-modus, en dan krijgt dat vaak soppen van jou ineens een heel andere betekenis![]()
.
Dat is je geraden!quote:
Bonuspunten tellen zwaar bij de evaluatie(t).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
punten wilt ze niet... geld, dat is wat we nodig hebben
Probeert....nope, no mental image...probeert nog eens....cannot find image Nijns....exit mental image finder. Please contact your vendor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is je geraden!.
Het beeld van Nijns met een schort voor en roze latex handschoenen aan, terwijl ze geknield op de badkamervloer zit om haar sopdoek in de naast haar staande emmer uit te spoelen, raak ik voorlopig namelijk even niet kwijt, ben ik bang.
Nee, dat zou betekenen dat de reeks afgelopen is.quote:
Dat komt doordat haar fotoboek leeg isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeert....nope, no mental image...probeert nog eens....cannot find image Nijns....exit mental image finder. Please contact your vendor.
Mag tijd worden!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zou betekenen dat de reeks afgelopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |