Oh, gelukkigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef DaMart het
Weet ik.
[..]
Zeg dat niet te hard. Ik heb wel opgelet toen jij tijdelijk een paar foto's in je fobo zette.
I couldn't agree more..quote:[b]Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als het een keer gebeurde, maar hij flikt het elke keer. 't Is gewoon niet grappig meer
Jou heb ik toch mijn prive-collectie laten zien? Als je nou iets liefs had gezegd, mocht je er mee zien maar nee hoor; het was allemaal weer niet goed genoegquote:
maar je hebt ons weer gevondenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik was jullie kwijt
@ nijns: ben wel half 5 klaar maar begin ook om 8 he
Ik jou ook en wij hadden helemaal niet afgesproken waar je moest staan als je je mama kwijt wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
Ik was jullie kwijt
@ nijns: ben wel half 5 klaar maar begin ook om 8 he
ik heb wel iets liefs gezegdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jou heb ik toch mijn prive-collectie laten zien? Als je nou iets liefs had gezegd, mocht je er mee zien maar nee hoor; het was allemaal weer niet goed genoeg
hangt er ergens een cam ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
Waarom bellen mensen NET als ik mn muil volstop met peperkoek?
Ik begin te twijfelenquote:
Nee, niet die ene onder je bureau.quote:
quote:
Stiekem verdient jouw baas op een heel andere manier geld aan jou!quote:
waarom denk je dat ze zoveel mag fokkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Stiekem verdient jouw baas op een heel andere manier geld aan jou!
als het er hier 2 zijn per dag teken ik ervoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanavond ook 2 wassen draaien. Ik hoop dan klaar te zijn, maar vermoedens van niet..
Blijkbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Stiekem verdient jouw baas op een heel andere manier geld aan jou!
Ik vind het nu al best met het huishouden. Het appeltje is ook bijna leeg, 18%, dus het gaat zo zeuren over een netsnoertje. Dan maar even overstappen op een andere laptop. of gaan ps3'enquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanavond ook 2 wassen draaien. Ik hoop dan klaar te zijn, maar vermoedens van niet..
2 per dag?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het er hier 2 zijn per dag teken ik ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |