Wie is Elliott?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:33 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat die malloot van een Elliott neergeschoten werd, had ik ergens de verwachting/hoop dat Chuck alsnog de manager van de Buy More zou worden. Heeft hij een soort van dubbele 'glorious return'.
Sorry, Emmett. Wie de hel is Elliott? Vast iemand uit een van de andere 3000 series die ik volgquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:15 schreef Tim86 het volgende:
Hij zal Emmett bedoelen.
Wegbezuinigd, dat is dacht ook de reden dat er minder Buy More scenes zijn dit jaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:15 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het maar vreemd dat Elliott dóód ging. Past totaal niet in de serie.
True, Anna hebben ze er ook simpel uitgeschreven... dat was volgens mij een eis van NBC, budget inkortenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Wegbezuinigd, dat is dacht ook de reden dat er minder Buy More scenes zijn dit jaar.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:00 schreef Jesse_ het volgende:
Die arme Buster, zomaar door zijn hoofd geschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, lijkt mij echt niet dat hij dood is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:18 schreef Jivis het volgende:
Awesome zal inderdaad wel een aflevering in coma liggen en dan aan het eind ontwaken ozfo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef monsterd. het volgende:Dat was echt prachtig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarna dat blaffen van hem
![]()
Vond aflevering 4 een stuk beter als de eerste 3
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
JA HIERquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niemand die Shaw herkende als Superman?
Een aflevering met Jeff en Lester is altijd goedquote:
Je vergeet de muziekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Wat een briljante aflevering..echt alle elementen die Chuck zo tof maken zaten er in. Humor, spanning, briljante woordgrappen, leuke "emotionele" momenten en het drie-delige met Chuck, Morgan en de Buy More die hun eigen verhaallijn hebben, uiteraard in elkaar overlopend..echt briljant
Je hebt gelijkquote:
Idd!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat Emmett weg is.
Je vergeet Spoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Mirel het volgende:
Wat is het toch met de fascinatie voor die muziek? Saaie indietroep als je het mij vraagt.![]()
Enige liedje dat me opviel was Luisa's Bones:
Tja, dat deed Josh al in The OC. Het leukste nummer in heel Chuck was nog wel die aflevering over 'Tom Sawyer' van Rush.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Mirel het volgende:
Wat is het toch met de fascinatie voor die muziek? Saaie indietroep als je het mij vraagt.![]()
Ja ik ben er ook bang voorquote:Op maandag 25 januari 2010 12:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Kristin Kreuk...
Zul je net zien dat het een geheime Ring agent is..
Hij werd gister al in Canada uitgezondenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:31 schreef Witchfynder het volgende:
Wauw, what a treat! Volgens myepisodes.com moest ik Chuck pas morgen verwachten, maar ondertussen.....
Downloading!quote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij werd gister al in Canada uitgezonden
Logisch, die willen eerder hun Kristin zienquote:Op maandag 25 januari 2010 12:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij werd gister al in Canada uitgezonden
Dat zijn de leuke grapjes altijd in Chuck hehehe.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:
I'm thinking professional wrestler maybe
hehehe.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke grapjes altijd in Chuck hehehe.
Yvonne Strahovski zei eens in een interview dat ze een hoop van de 'geek references' die in de serie gemaakt worden en die Zach en Josh maken niet snapt hehehe.
Oequote:Op maandag 25 januari 2010 20:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hannah komt iig nog 4 afleveringen terug, want ze gaat bij de Nerd Herd werken..
"A secret organisation who's sole purpose is evil".quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben trouwens echt volledig kwijt wat die Ring nou ook al weer isIemand een samenvatting ofzo?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"A secret organisation who's sole purpose is evil".
Ofzo. Net als klassieke organisaties als M.A.D. en SPECTRE.
Duidelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:17 schreef Mirel het volgende:
Fulcrum is/was een onderdeel van The Ring, en FULCRUM had als enig doel de Intersect. Wat The Ring wil is een groot MYSTERIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |