Weet ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Leuk voor je. Erg interessant voor ons ook.
Dat ik bang ben dat k als een wijf ga rijden en tegen de 1e de beste boom aanrijdquote:
Omgeving Heerenveen, dus maak je niet druk de enige die gevaar lopen zijn een kudde schapen en 3 koeienquote:
Ik kwam vanochtend ook zoiets binnenstrunenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef renedis het volgende:
good-luck..
zo zat ik afgelopen zaterdag op de motor met lessen om 9 uur in de ochtend. 1 probleem, ik was pas om 6 uur thuis
altijd leuk!
We can only hope.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat ik bang ben dat k als een wijf ga rijden en tegen de 1e de beste boom aanrijd![]()
[..]
Ik ook, gehandicapte mensen zijn toch overbodigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef zovty het volgende:
Ik hoop dat je een gehandicapte kleuter verrot rijd..
Oke, ik teken mn zelfmoord hier op fok, ik lus geen koffiequote:
Had je maar elke zondag naar de kerk moeten gaan vuile ketterquote:
Sochtends een man, savonds een manquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was ook pas half 7 thuis vanmorgen
En nu weer op het werk
Wij niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik hoop dat ik jullie over een uur kan mededelen dat ik nog leef
Ben je schizofreen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Wij niet.
Wij hopen over 3 dagen een berichtje van je moeder te krijgen met het verzoek om dit account af te sluiten. Maar dat is mijn mening.
Wie of wat heeft jou de indruk gegeven dat ik niet naar de kerk ga?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Had je maar elke zondag naar de kerk moeten gaan vuile ketter![]()
Dan had god miscshien nog je gebeden verhoord![]()
Nou dat zeg je nou wel, maar je komt op mij altijd nogal kerkelijk over.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie of wat heeft jou de indruk gegeven dat ik niet naar de kerk ga?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nou wel, maar je komt op mij altijd nogal kerkelijk over.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Moet ik me toch maar eens gaan voortplanten dan.
Savonds een kerel, sochtends lekker uitslapen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sochtends een man, savonds een man
Nee, et is banaanquote:
Om 10 uurquote:
Sissyboyquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Savonds een kerel, sochtends lekker uitslapen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet. Een Netsplitter exemplaar lijkt me meer dan voldoende voor deze wereld.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ook, gehandicapte mensen zijn toch overbodig![]()
Aah daar hebben we een timmeeehh hoorquote:
Zenuwachtig zijn voor rijlesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En ik heb geen minuut geslapen vannacht![]()
Ik maakte een geintjequote:
Het geeft niet hoor. Is toch helemaal niet zo erg om toe te geven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ehmm.. ik heb niet niet geslapen omdat ik zenuwachtig was voor rijles hoor_!
zeker.. hoop dat je ook een boom tegenkomt..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Aah daar hebben we een timmeeehh hoor_!
BS - Boom, Boom - BSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef swarmahoer het volgende:
hoe ging je rijles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor. Is toch helemaal niet zo erg om toe te geven?
quote:
Zo ken ik KLB weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef Laurensius het volgende:
[..]
zeker.. hoop dat je ook een boom tegenkomt..
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
TS heeft nog rijlessen omdat hij waarschijnlijk al een keer of 3 gezakt isIk moet nog voor de 1e x afrijden.. En damn 2x keer man, et lijkt bijna of je een poesje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging wel netjes, beetje hendig sjiek achteruit inparkeren enzoquote:
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Goed om te weten in ieder geval, ik moet begin augustus afrijden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:33 schreef triple_A het volgende:
ah joh red bull achterover gooien en gáán.
of zo'n halve liter bullit, die ze tegenwoordig bij de appie hebben![]()
en met afrijden is het meer een kwestie van geluk hebben dan echt goed kunnen rijden.. hoe lullig het ook is.
Ik heb mijn rijbewijs al vele jaren reeds. Dus ervaren ook nog.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef Leanne het volgende:
jammer, ik wilde wel met TS uit, maar nu ik weet dat hij zijn rijbewijs nog niet heeft
Examen afleggen met een slaaptekort en een liter Red Bull in je lijf lijkt me een slecht idee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Goed om te weten in ieder geval, ik moet begin augustus afrijden.
Dan weet ik dat het niet perse aan mijn rijstijl hoeft te liggen
moet ik nu met jou daten danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al vele jaren reeds. Dus ervaren ook nog.
Ze hebben et allemaal overleefdquote:
Volgensmij heeft ook echt heeeel veel te maken gewoon met welke afrij kerel je hebt zeg maarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:33 schreef triple_A het volgende:
ah joh red bull achterover gooien en gáán.
of zo'n halve liter bullit, die ze tegenwoordig bij de appie hebben![]()
en met afrijden is het meer een kwestie van geluk hebben dan echt goed kunnen rijden.. hoe lullig het ook is.
Ik helaas nooit met jou willen uitgaan, dus et maakt toch niet uitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef Leanne het volgende:
jammer, ik wilde wel met TS uit, maar nu ik weet dat hij zijn rijbewijs nog niet heeft
Anti-climax hequote:
Dus, wanneer is de volgende rijles?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Anti-climax he![]()
De op was nog wel zo hoopvol geschreven
Niets moet. Maar ik kan je ophalen en TS lekker niet.quote:
Er zal toch wel iets kapot zijn gegaan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Anti-climax he![]()
De op was nog wel zo hoopvol geschreven
De hoop van de instructeur dat het ooit nog wat gaat worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Er zal toch wel iets kapot zijn gegaan?
Aankomende maandag is er weer een nieuwe kans voor julliequote:
Doe je ding pimpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Niets moet. Maar ik kan je ophalen en TS lekker niet.Moet ik natuurlijk wel uit de file geraken.
Et maagdenvlies van je 3jarige zusjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De hoop van de instructeur dat het ooit nog wat gaat worden.
Haha moest je et licht maar aan doenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef Tism het volgende:
Ik heb een keer onder invloed van Canna & Bier moeten lessen, en het licht was uit, ook dat nog..
dat bedoel ik ook, en aan de situatie op de weg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Volgensmij heeft ook echt heeeel veel te maken gewoon met welke afrij kerel je hebt zeg maar
Das knap aangezien ik geen zus heb.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Aankomende maandag is er weer een nieuwe kans voor jullie
[..]
Doe je ding pimp![]()
[..]
Et maagdenvlies van je 3jarige zusje
[..]
Haha moest je et licht maar aan doen![]()
Tja.. ik had opzich best wel veel gedronken vannachten kwam half 6 ofzo thuis
![]()
Dus bij mij zat er opzich ook nog wel wat alcohol in mn bloed denk ik
Ja precies. Alleen volgensmij rijinstructeur hoef je niet per se te zijn gezakt met een ingreep?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:56 schreef triple_A het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook, en aan de situatie op de weg.
als je een examinator hebt die de pest in heeft omdat ze vrouw em niet wil pijpen heb je dus gewoon dikke pech bij wijze van..
of als een of andere debiel je afsnijdt, de kans is groot dat de examinator in zo'n situatie niet gaat afwachten of jij de rem intrapt of niet en het dus gewoon zelf doet.. tjaa das een ingreep, ofwel volgende keer beter.
Je hebt wel een zus, je moeder heeft je alleen nooit verteld dat ze met de plaatselijke shoarma neger heeft geneukt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Das knap aangezien ik geen zus heb.![]()
![]()
Dus heb je niet per ongeluk je eigen zusje genaaid??
Ja maar ja maar... ik zit net op dag 3 van stoppen met blowen dus dat zou een beetje jammer zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:04 schreef RickoKun het volgende:
Echte mannen gaan 10 minuten voordat de rijwagen eraan komt:
+ Niet hebben geslapen vannacht, een dikke vette jonko aansteken en die snel opsmoken, en dan zoe in die lesauto stappen![]()
![]()
Vind het wel jammer dat je jouw moeder gaat vergelijken met die van mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja precies. Alleen volgensmij rijinstructeur hoef je niet per se te zijn gezakt met een ingreep?
[..]
Je hebt wel een zus, je moeder heeft je alleen nooit verteld dat ze met de plaatselijke shoarma neger heeft geneukt.
Gefelciteerd man, je hebt een zusje
Goede comeback manquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat je jouw moeder gaat vergelijken met die van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is alleen in een les autoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:35 schreef Sjibble het volgende:
heheh, wat mis ik die rijlessen. Tijd van mn leven in die bakken man
Zoals een Numa Numa Guy in een auto zien dansen, of van die sexverhalen op de radio
?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik et lekkerder vind rijden zonder zon instructeur naast je
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Goede comeback man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En dat is alleen in een les auto?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik et lekkerder vind rijden zonder zon instructeur naast je
Het rijdt ook 10x beter. Man, op de terugweg van mn praktijkexamen naar de rijschool begon ik al neigingen te krijgen het stuur onderin te pakken. Eigen rijstijl al hebben voor je geslaagd bent ftw
Hangt er net van af wie je instructeur wasWelke rijschool had je?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
Stuur onderin pakken is ook veel chillerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het rijdt ook 10x beter. Man, op de terugweg van mn praktijkexamen naar de rijschool begon ik al neigingen te krijgen het stuur onderin te pakken. Eigen rijstijl al hebben voor je geslaagd bent ftw
Hangt er net van af wie je instructeur wasWelke rijschool had je?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:04 schreef RickoKun het volgende:
Echte mannen gaan 10 minuten voordat de rijwagen eraan komt: motor rijden
+ Niet hebben geslapen vannacht, een dikke vette jonko aansteken en die snel opsmoken, en dan zoe in die lesauto stappen![]()
![]()
Frieslandquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Stuur onderin pakken is ook veel chillerEhm ik zit nu bij een rijschool in rottum (friesland
)
Daarom heb ik ook gauw mn rijbewijs nodig, kan ik weg hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Friesland(wtf, Rottum.. Waren de dorpnamen op ofzo?)
Ik reed zelf af in Haarlem, en hoor mensen klagen hoe lastig Amsterdam wel niet is.
Ben nu op vakantie in Praag en heb in een Golf 4 station gereden.
Midden in de stad rij je 70 in 3 rijbanen (nee geen snelweg). Dan nog de buitenstad op de 2baans wegen.
Je mag er maar 60, maar het kan niemand rukken en de snelheden lopen soms op tot 120kmh in het verkeer.
Niet te tellen hoevaak ik mn papieren al in had kunnen leveren omdat ik alleen met het verkeer mee reed_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |