Aah daar hebben we een timmeeehh hoorquote:
Zenuwachtig zijn voor rijlesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En ik heb geen minuut geslapen vannacht![]()
Ik maakte een geintjequote:
Het geeft niet hoor. Is toch helemaal niet zo erg om toe te geven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ehmm.. ik heb niet niet geslapen omdat ik zenuwachtig was voor rijles hoor_!
zeker.. hoop dat je ook een boom tegenkomt..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Aah daar hebben we een timmeeehh hoor_!
BS - Boom, Boom - BSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef swarmahoer het volgende:
hoe ging je rijles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor. Is toch helemaal niet zo erg om toe te geven?
quote:
Zo ken ik KLB weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef Laurensius het volgende:
[..]
zeker.. hoop dat je ook een boom tegenkomt..
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
TS heeft nog rijlessen omdat hij waarschijnlijk al een keer of 3 gezakt isIk moet nog voor de 1e x afrijden.. En damn 2x keer man, et lijkt bijna of je een poesje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging wel netjes, beetje hendig sjiek achteruit inparkeren enzoquote:
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Goed om te weten in ieder geval, ik moet begin augustus afrijden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:33 schreef triple_A het volgende:
ah joh red bull achterover gooien en gáán.
of zo'n halve liter bullit, die ze tegenwoordig bij de appie hebben![]()
en met afrijden is het meer een kwestie van geluk hebben dan echt goed kunnen rijden.. hoe lullig het ook is.
Ik heb mijn rijbewijs al vele jaren reeds. Dus ervaren ook nog.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef Leanne het volgende:
jammer, ik wilde wel met TS uit, maar nu ik weet dat hij zijn rijbewijs nog niet heeft
Examen afleggen met een slaaptekort en een liter Red Bull in je lijf lijkt me een slecht idee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Goed om te weten in ieder geval, ik moet begin augustus afrijden.
Dan weet ik dat het niet perse aan mijn rijstijl hoeft te liggen
moet ik nu met jou daten danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs al vele jaren reeds. Dus ervaren ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |