Weet ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:27 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Leuk voor je. Erg interessant voor ons ook.
Dat ik bang ben dat k als een wijf ga rijden en tegen de 1e de beste boom aanrijdquote:
Omgeving Heerenveen, dus maak je niet druk de enige die gevaar lopen zijn een kudde schapen en 3 koeienquote:
Ik kwam vanochtend ook zoiets binnenstrunenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:28 schreef renedis het volgende:
good-luck..
zo zat ik afgelopen zaterdag op de motor met lessen om 9 uur in de ochtend. 1 probleem, ik was pas om 6 uur thuis
altijd leuk!
We can only hope.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat ik bang ben dat k als een wijf ga rijden en tegen de 1e de beste boom aanrijd![]()
[..]
Ik ook, gehandicapte mensen zijn toch overbodigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:30 schreef zovty het volgende:
Ik hoop dat je een gehandicapte kleuter verrot rijd..
Oke, ik teken mn zelfmoord hier op fok, ik lus geen koffiequote:
Had je maar elke zondag naar de kerk moeten gaan vuile ketterquote:
Sochtends een man, savonds een manquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was ook pas half 7 thuis vanmorgen
En nu weer op het werk
Wij niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik hoop dat ik jullie over een uur kan mededelen dat ik nog leef
Ben je schizofreen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Wij niet.
Wij hopen over 3 dagen een berichtje van je moeder te krijgen met het verzoek om dit account af te sluiten. Maar dat is mijn mening.
Wie of wat heeft jou de indruk gegeven dat ik niet naar de kerk ga?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Had je maar elke zondag naar de kerk moeten gaan vuile ketter![]()
Dan had god miscshien nog je gebeden verhoord![]()
Nou dat zeg je nou wel, maar je komt op mij altijd nogal kerkelijk over.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wie of wat heeft jou de indruk gegeven dat ik niet naar de kerk ga?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Nou dat zeg je nou wel, maar je komt op mij altijd nogal kerkelijk over.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
![]()
Moet ik me toch maar eens gaan voortplanten dan.
Savonds een kerel, sochtends lekker uitslapen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sochtends een man, savonds een man
Nee, et is banaanquote:
Om 10 uurquote:
Sissyboyquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Savonds een kerel, sochtends lekker uitslapen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet. Een Netsplitter exemplaar lijkt me meer dan voldoende voor deze wereld.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ook, gehandicapte mensen zijn toch overbodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |