quote:
Ik hoop eten halen ... en niet maffen.quote:
Laat dat je summer night niet verpesten.quote:
oh nee, zoetsappigheidquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Laat dat je summer night niet verpesten.![]()
Juhquote:
quote:
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik hoop eten halen ... en niet maffen.
Kut beesten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.
jaja, die krioro verspreid zijn winstkansen en gaat ipv van alleen achter wd, ook achter de rest van de vrouwtjes aanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
gek genoeg is het hier nog stil, terwijl die beesten rond 4 uur meestal beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut beesten.
Zeg bij mij lopen de vogeltjes al een halfuur te fluiten ofzo.
Hier begint het standaard om half 5 weet ik van andere doorhaal nachten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gek genoeg is het hier nog stil, terwijl die beesten rond 4 uur meestal beginnen
vreemd genoeg vond ik die van grease leukerquote:
Tweede vervelende mug al vannacht. Hier beginnen de vogels net.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut beesten.
Zeg bij mij lopen de vogeltjes al een halfuur te fluiten ofzo.
Nee joh, wd is nu de enige voor mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaja, die krioro verspreid zijn winstkansen en gaat ipv van alleen achter wd, ook achter de rest van de vrouwtjes aan
Hier meestal ook, echt bijna op de minuut af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hier begint het standaard om half 5 weet ik van andere doorhaal nachten.
oh snap!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier meestal ook, echt bijna op de minuut af.
En ik zag je wel hoor Syb, met je spoiler toevoeging!
Eens. Of dat je wel kunt scrobblen wat je luistert op youtube maar alleen als je niet IE gebruikt en zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:21 schreef Syb-rund. het volgende:
weet je wat trouwens heel vervelend is!
als nummers die je leuk vind niet op youtube staan
kan dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Eens. Of dat je wel kunt scrobblen wat je luistert op youtube maar alleen als je niet IE gebruikt en zo. Krioro gebruikt IE
.
mm toen ik van de zomer naar rock werchter in belgie ging was ik na the prodigy 40 uur non stop wakker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kan dat?![]()
wtf mén
ik ga vandaag overigens proberen om na het werk nog een nacht door te halen bij een feest, ben benieuwd of het eigenlijk gaat lukkeniemand ervaring?
![]()
wtf hoe doe je dat danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Eens. Of dat je wel kunt scrobblen wat je luistert op youtube maar alleen als je niet IE gebruikt en zo. Krioro gebruikt IE
.
aaah poepie tochquote:
quote:
Joa http://news.softpedia.com(...)Last-fm-112659.shtml vast niet de beste link en nu zie ik dat daar wel iets voor IE staat maar ik ben te gaar om het te gaan checkenquote:
Dat wordt een leuke dag en nachtquote:ik ga vandaag overigens proberen om na het werk nog een nacht door te halen bij een feest, ben benieuwd of het eigenlijk gaat lukkeniemand ervaring?
![]()
aight, dus toch veel etenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
mm toen ik van de zomer naar rock werchter in belgie ging was ik na the prodigy 40 uur non stop wakker.![]()
Gewoon actief blijven en niet gaan zitten veeeel eten.
Ut werkt niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:31 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Joa http://news.softpedia.com(...)Last-fm-112659.shtml vast niet de beste link en nu zie ik dat daar wel iets voor IE staat maar ik ben te gaar om het te gaan checken.
[..]
Dat wordt een leuke dag en nacht! Ik heb er wel ervaring mee, als je wil lukt het
.
Je krijgt vanzelf ook vaker trek uiteindelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aight, dus toch veel eten![]()
ik begin nu maar alvast aan de mihoen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf ook vaker trek uiteindelijk [ afbeelding ].
En that's it, nu ga ik ook eten. En waarschijnlijk daarna wat slapen. Welterusten en fijne dag en succes en zo allemaal!
Ohquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh. Ja ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd. Maar voor firefox is er wel iets werkends iig meen ik, er is een groep op Last.fm voor. Als ik er morgen aan denk en ik kan hem dan vinden laat ik het je weten
.
Niet eens sleepy. Meer hongerig en denkend aan het feit dat ik vandaag nog wel het één en ander moet doen.quote:
In gedachten zal ik bij jullie blijven hoor.quote:
hij doet ut opeens nu wel ....lolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh. Ja ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd. Maar voor firefox is er wel iets werkends iig meen ik, er is een groep op Last.fm voor. Als ik er morgen aan denk en ik kan hem dan vinden laat ik het je weten
.
wtf dit komt me bekend voorquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet eens sleepy. Meer hongerig en denkend aan het feit dat ik vandaag nog wel het één en ander moet doen.
Nu ben ik echt weg though. Laterrrrrrrrr.
[..]
In gedachten zal ik bij jullie blijven hoor.
up beat muziekjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:57 schreef Syb-rund. het volgende:
godver door het eten val ik gewoon bijna in slaap, waar is mijn grind
TEDUDUDUDU DUDUDUDUD TEDUDUDUDU-DUH-DUHDUHDUHquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
TEDUDUDUDU DUDUDUDUD TEDUDUDUDU-DUH-DUHDUHDUH
nee ik hoorde iets anders heel vaag...quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:20 schreef iszinloos het volgende:
[..]
nee ik hoorde iets anders heel vaag...![]()
sleep deprevation ofzo
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:24 schreef Syb-rund. het volgende:
oh kut ik moet naar werk, nou ga eten en maffen jij![]()
en slaap lekker
lolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:29 schreef Syb-rund. het volgende:
maar niet voordaaat:
kabam![]()
meteen weer wakker
en nu echt rennenhoudoe
Wut?quote:
Mediamarkt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:32 schreef IQM het volgende:
Weet iemand een winkel waar ik een USB-oplader (zo een die je in het stopcontact steekt) kan kopen?
Dixons, Dynabyte, Mediamarkt? Bij Mediamarkt zou je de grootste kans hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:32 schreef IQM het volgende:
Weet iemand een winkel waar ik een USB-oplader (zo een die je in het stopcontact steekt) kan kopen?
Dat komt omdat iedere vestiging een eigen onderneming is en ze dus geen globaal assortiment hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef IQM het volgende:
Media Markt heeft een gare kutsite.Je kan niet eens zoeken. Zoek je voor de grap op 'mp3', zegt 'ie dat er geen zoekresultaten zijn.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:28 schreef IQM het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hank_redemption.html
Oké, ik heb nu acht(!) minuten Family Guy gekeken en ik vind het nog steeds gewoon NIET GRAPPIG. Ja, ik ken The Shawshank Redemption.Maar 't is gewoon té makkelijk om de hele tijd maar bekende films en series te spoofen en ze halen er niet eens genoeg grappen uit.
Dat Britse accentje van Stewie is cutequote:
Die van Chris vind ik leuker in dit geval.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat Britse accentje van Stewie is cute![]()
Wat is er kapot dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga eventjes naar de makelaar kinders.
Ok.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga eventjes naar de makelaar kinders.
Blijft het daar wel droog dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef IQM het volgende:
Morgen rond deze tijd zit ik aan de Belgische kust.
Ik heb Sanna als achtergrond.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
Achtergrond?
Is dat het juiste woord?
Jullie weten wel wat ik bedoel, help me 's.
Roots?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
Achtergrond?
Is dat het juiste woord?
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
Achtergrond?
Is dat het juiste woord?
Ja, dat ook. Maar 'achtergrond' is toch ook goed (in deze context)?quote:
Volgens mij niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar 'achtergrond' is toch ook goed (in deze context)?
Even dit topic bookmarken.quote:Ik heb serieus steeds vaker acute 'domme momenten'. Dat ik met alle moeite van de wereld gewoon niet meer op een woord kan komen ofzo.
Hey, Sanna!quote:
Je gaat je gang maar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij niks mis mee hoor.
[..]
Even dit topic bookmarken. [ afbeelding ]
Inderdaad. Door de crisis kan ik dat nog maar 1 keer in het half jaar.quote:
Fout is het niet volgens mij, maar ik zou inderdaad voor Bobby's 'afkomst' gaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar 'achtergrond' is toch ook goed (in deze context)?
Ik heb serieus steeds vaker acute 'domme momenten'. Dat ik met alle moeite van de wereld gewoon niet meer op een woord kan komen ofzo.
Klopt, dat staat zo raar tegenover je collega's.quote:
Nou, Belgisch is wel heel wat anders dan Indisch.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fout is het niet volgens mij, maar ik zou inderdaad voor Bobby's 'afkomst' gaan.
Oh, heb jij IQM daarvan beroofd.quote:
We kunnen samen douchen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Door de crisis kan ik dat nog maar 1 keer in het half jaar.Ben jaloers.
Geniaal is gewoon m'n middle name.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, Belgisch is wel heel wat anders dan Indisch.
Je mist een 't'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geniaal is gewoon m'n middle name.
GENIAAL
-briljant -fenomenaal -lumineus -vernuftig -zeer knap -zeer begaafd -uitzonderlijk begaafd -uitmuntend -uitmuntend door verstand -talentvol -schitterend -ongewoon begaafd -heel begaafd -geniaal -begaafd
Dit pas echt bij me.
Dat mag niet van Nicky.quote:
Genitaal is iets heel anders.quote:
Da's waar.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er altijd om me te verbeteren.
quote:
Okquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Ik bedoelde het meer in de trant van:
[..]
Ik zat zojuist die filmpjes op Flabber te kijken, best tof. Jammer van de naam fail.quote:
Naam fail?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat zojuist die filmpjes op Flabber te kijken, best tof. Jammer van de naam fail.
Ja, alleen is er de helft van de tijd geen ruk te doen.quote:
Nee, van jou.quote:
'Flabber'. Het klinkt niet, het is niet aansprekend, ik vind het niets.quote:
Je bent bijna op het hoogtepunt van je leven. De tijd waarin je keihard carriere kunt maken, de wereld voor je open ligt. En dan ga jij Fok!ken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen is er de helft van de tijd geen ruk te doen.
Oh zo. Ik vind het wel tof eigenlijk. Geen echt bestaand woord (al is het afgeleid van 'Flabbergasted') en het bekt wel lekker, vind ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
'Flabber'. Het klinkt niet, het is niet aansprekend, ik vind het niets.
Carrière maken is overrated.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent bijna op het hoogtepunt van je leven. De tijd waarin je keihard carriere kunt maken, de wereld voor je open ligt. En dan ga jij Fok!ken.
I don't get it.
Bobby is al over zijn piek heen, het gaat alleen nog maar achteruit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent bijna op het hoogtepunt van je leven. De tijd waarin je keihard carriere kunt maken, de wereld voor je open ligt. En dan ga jij Fok!ken.
I don't get it.
Ik ben nooit iemand geweest die voor een carrière gaat. Werken doe ik puur voor het geld (natuurlijk moet het wel enigszins leuk zijn), maar carrière maken, nee, dat hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I don't get it.
Pourquoi?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, eerder andersom eigenlijk. Nu wel, straks niet meer.
Oke.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben nooit iemand geweest die voor een carrière gaat. Werken doe ik puur voor het geld (natuurlijk moet het wel enigszins leuk zijn), maar carrière maken, nee, dat hoeft van mij niet.
Inderdaad. Ik heb ook gewoon helemaal geen zin om me uit te sloven voor een baas, veel overuren te maken of wat dan ook, alleen om carrière te maken. Juist op het zogenaamde hoogtepunt van je leven zit daar al helemaal niet op te wachten.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke.
Dus jij haalt je voldoening uit Fok!ken met mensen die 10 20 jaar jonger dan jou zijn?
Voldoening niet, het is puur leuk tijdverdrijf. Wat dat betreft heb ik ook gewoon liever wat meer te doen, dat wel en zou ik eigenlijk rond deze tijd hier ook niet meer werken. Plan was namelijk om naar Amerika te gaan verhuizen met m'n vriendin.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke.
Dus jij haalt je voldoening uit Fok!ken met mensen die 10 jaar jonger dan jou zijn?
Wat een druk leven heb jij. Lekker de nerd uithangenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
Zo. En nu ga ik poepen, m'n haren doen, tanden poetsen, lekker zijn en naar de Dynabyte. Adios.
Maar dat is niet doorgegaan omdat..?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voldoening niet, het is puur leuk tijdverdrijf. Wat dat betreft heb ik ook gewoon liever wat meer te doen, dat wel en zou ik eigenlijk rond deze tijd hier ook niet meer werken. Plan was namelijk om naar Amerika te gaan verhuizen met m'n vriendin.
Omdat toen de crisis begon en het risico te groot werd dat m'n vriendin dan haar baan zou verliezen (zij werkte in feite al daar). Wellicht volgend jaar, of het jaar erna.quote:
Oke, nou goed. Je hebt dus wel dromen en doelstellingenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat toen de crisis begon en het risico te groot werd dat m'n vriendin dan haar baan zou verliezen (zij werkte in feite al daar). Wellicht volgend jaar, of het jaar erna.
Uiteraard. Het zou een leuke uitdaging geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, nou goed. Je hebt dus wel dromen en doelstellingen.
Hoeveel aardappel schil je nou per werkdag?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard. Het zou een leuke uitdaging geweest zijn.
Sowieso zie ik mezelf nooit langer dan 3 jaar bij dezelfde werkgever, tenminste niet bij de werkgevers die ik gehad heb. Wellicht als het echt een hele leuke baan is ik dat wel langer vol zou houden. En nu ook hoor, ik hou mijn ogen best wel open voor andere baantjes dan wat ik nu heb.Want eerlijk gezegd verveel ik me af en toe dood. Maar echt carrière maken zie ik mezelf niet in.
zo hey, jij bent grappig. is er een keer een serieus gesprek en dan krijg je ditte.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoeveel aardappel schil je nou per werkdag?
De fundering van de KLB SC is niet berekend op serieuze gesprekken, daarom probeer ik het te redden!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
zo hey, jij bent grappig. is er een keer een serieus gesprek en dan krijg je ditte.
Van Yvonne en Remlof moest het wat serieuzer worden. Heb je die memo niet gezien?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
De fundering van de KLB SC is niet berekend op serieuze gesprekken, daarom probeer ik het te redden!
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van Yvonne en Remlof moest het wat serieuzer worden. Heb je die memo niet gezien?
Daar kun je beter nu achter komen dan op vakantie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben de helft van mijn muziek vergeten toe te voegen.
Mhoah, neem mijn laptop mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kun je beter nu achter komen dan op vakantie.
Wel met internet en zo? Anders moet ik al die tijd zonder je!quote:
Lijkt er wel een beetje op ja, hoezo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit kleutervoetjes?
Ohquote:
Ik denk dat niemand dat erg vindquote:
Ik heb alleen vansjes en all starsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat erg vindalleen onhandig als het echt mini is met schoenen kopen.
Ik heb best grote voeten![]()
das pas kut
Die blauwe gloed bedoel je toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:47 schreef Maisnon het volgende:
WD, jij laat je foto's ontwikkelen, en je krijgt dat 'oude foto look effect'. Is dat dan ook met dat cross processing gebeuren?
In de buurt van Hollywood ergens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef BigKahuna het volgende:
WAT EEN WORSTENPOTEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Bobje, waar in de VS?
Sommige foto's hebben dat, het ligt een beetje aan de lichtval.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:51 schreef Maisnon het volgende:
Ja als je het zo wil noemengewoon, dat ze een stuk 'zachter' zijn en meteen zo'n aparte sfeer hebben
Ja wat? Je kan moeilijk ergens in Texas gaan wonen als je in LA aan het werk gaat.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat? Je kan moeilijk ergens in Texas gaan wonen als je in LA aan het werk gaat.
Jij hebt niet van dat mooie lange haar... en ohja, borsten.quote:
Ik kan manboobz voor je kwekenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt niet van dat mooie lange haar... en ohja, borsten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
OMG. Ik download The Backroom van Editors... maar ik had Lights al apart gedownload, hoor ik de album versie, fucking stom.
quote:
Ik had het al eens gedownload maar kon het nooit toevoegen in iTunes, was iets mis mee of zo en toen dacht ik nou ik doe Lights wel alleen toevoegen dan.. maar ik had net iets van nah ik moet het hele album hebben. Wat een shitty speed up.quote:
quote:
Itunes werkt bij jou wel prettig of niet dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het al eens gedownload maar kon het nooit toevoegen in iTunes, was iets mis mee of zo en toen dacht ik nou ik doe Lights wel alleen toevoegen dan.. maar ik had net iets van nah ik moet het hele album hebben. Wat een shitty speed up.
quote:
Gelukkig maar..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Oke oke dan blijf ik wel zo lekker als ik nu ben.
Oh, dus ik hoef niet meer zo lang te wachten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Die dingen kan je ook kweken als je 60 bent.. oid.
Nu weer wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Itunes werkt bij jou wel prettig of niet dan?
Jij niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus ik hoef niet meer zo lang te wachten.
Oh mooi zo..quote:
NEE JIJ BENT OUD HAHAHA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dus ik hoef niet meer zo lang te wachten.
Ik kan alles gelijk toevoegenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh mooi zo..
Ik moest eerst een half uur prutsen voordat ik wist dat mp3's via de bibliotheek moesten..
Maar goed, handig systeem
quote:
Bij ons repeteerd altijd zo'n Rolling Stones cover band en daar wordt je dan mee doodgegooidquote:
Waarom een druk leven nastreven als je ook een rustig leven kan hebben?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een druk leven heb jij. Lekker de nerd uithangen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
* Krentenbol. gaat even zoeken, missie: *finding memo*
Hotlinkfail.quote:
Stinging Bee?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:51 schreef IQM het volgende:
Ik ben de 25ste weer terug in Nederland, maar mocht ik dan niet meer reageren, dan ben ik ergens in België bezweken aan DAT KUTBEEST DAT ME NET IN M'N BORST STAK!!!
Net deed ie het nog wel.quote:
Ik weet niet wat het was. Toen ik theatraal naar m'n borst greep om het vliegende onding de tyfus te slaan, was het reeds verdwenen. Wat enkel restte was de angel en iets wat op een vleugeltje leek, in mijn knuist. Waarna ik het uitschreeuwde als ware ik Tarzan die klaarkwam in Jane.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
Monique Smit is een lekkerding.
[ afbeelding ]
Dat dus. Ik hoop zo dat dat Volendam eens word plat gebombardeerd door de Duitsers, dat kunnen ze goed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef BobbyB het volgende:
Jeuh, ik heb ff genoeg van dat tokkievolk uit Volendam. Ik zou haar wel doen hoor, gewoon omdat het kan.
Ah, dan was het vast een mug.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was. Toen ik theatraal naar m'n borst greep om het vliegende onding de tyfus te slaan, was het reeds verdwenen. Wat enkel restte was de angel en iets wat op een vleugeltje leek, in mijn knuist. Waarna ik het uitschreeuwde als ware ik Tarzan die klaarkwam in Jane.
quote:
Nee, want het prikte voor een fucking kwartier, waardoor ik in de trein heldhaftig en uiterst manly mijn tranen moest bedwingen, omdat men anders zou denken dat ik m'n vriendje heb achtergelaten op het station.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, want het prikte voor een fucking kwartier, waardoor ik in de trein heldhaftig en uiterst manly mijn tranen moest bedwingen, omdat men anders zou denken dat ik m'n vriendje heb achtergelaten op het station.
Beter tenminste dan Peter Fox.quote:
Buiten jouw bereik...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
Monique Smit is een lekkerding.
[ afbeelding ]
Nu pas ?quote:
Onweerquote:
Ik wilde dat ding inleveren, hadden ze heel het inleverpunt omvergehaald.quote:
Ik wilde eens een simpele goedkope ladekast, dus een gezien bij de Ikea op internet, dus daar heen, bleek het maar een mini van 50cm hoog te zijn ofzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat de IKEA, beter openen ze een webwinkel en dat ze het gewoon aan huis leveren ...
D'r staan toch afmetingen op de site?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde eens een simpele goedkope ladekast, dus een gezien bij de Ikea op internet, dus daar heen, bleek het maar een mini van 50cm hoog te zijn ofzo.![]()
Stond dat niet op de site dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wilde eens een simpele goedkope ladekast, dus een gezien bij de Ikea op internet, dus daar heen, bleek het maar een mini van 50cm hoog te zijn ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dan faal je gewoonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat de IKEA, beter openen ze een webwinkel en dat ze het gewoon aan huis leveren ...
Oh wacht, ik heb Staring at the Sea, maar die versie staat op Seventeen Seconds, welke ik ook heb.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Op m'n Last.fm radio is A Forest van The Cure langer dan op het album wat ik heb... en het klonk zo geil
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef iszinloos het volgende:
[..]
je moet het eerst uitproberen/zien in het echt!
Dat is toch een single verzamelalbum? Staat In Between Daysquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb Staring at the Sea, maar die versie staat op Seventeen Seconds, welke ik ook heb.
Jezelf quotenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb Staring at the Sea, maar die versie staat op Seventeen Seconds, welke ik ook heb.
Ik ben een vrouw, daar letten we niet op.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stond dat niet op de site dan?
Waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was inderdaad een maatje 4EBE.Maar hij zag er schattig uit!quote:![]()
Die van bijna 7 minuten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
Op m'n Last.fm radio is A Forest van The Cure langer dan op het album wat ik heb... en het klonk zo geil
Ongegronde klacht dus!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, daar letten we niet op.
[..]
Waarschijnlijk.
Het was inderdaad een maatje 4EBE.
[..]
Maar hij zag er schattig uit!
Ik ben meer een type voor een grote kastquote:
Oui!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch een single verzamelalbum? Staat In Between Dayser ook op en Lovecats?
De kast was zo klein, dat ie bijna gegrond was.quote:
Waarom? Daar kom je toch niet bij, of heb je zo'n laddertje op wieltjes als in een bibliotheek?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben meer een type voor een grote kast
Dat wil niet zeggen dat je het nummer slecht vindt, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:48 schreef Siniti het volgende:
Dat The Cure - A Forest heeft nou niet echt inspiratievolle drums
Ik hou van grote ruimtesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:49 schreef Krentenbol. het volgende:
Waarom? Daar kom je toch niet bij, of heb je zo'n laddertje op wieltjes als in een bibliotheek?
Ik vind het niet veel bijzonders. Echt slecht is het niet, maar niet mijn smaak.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je het nummer slecht vindt, mag ik hopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voor jou zijn ze ook al snel groot hè.
"hallo, ik ben 4ebe en ik woon in een penthouse"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom.
Qua ruimte ben ik snel tevreden.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
"hallo, ik ben 4ebe en ik woon in een penthouse"
Dat magazine? Dat is wel erg krap.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
"hallo, ik ben 4ebe en ik woon in een penthouse"
hihi, je bent me er ééntjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:07 schreef iszinloos het volgende:
Ik ga even naakt nat worden terwijl ik een base over mijn lijf wrijf en een kalk vrije variant in mijn haar smeer.
Kan je niet skippen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
Kut last.fm radio. Ik heb Baba O'Riley net al gehoord. EEN KEER IN EEN UUR IS GENOEEEEEG
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kan je niet skippen?(ik gebruik die radio nooit)
Charmant.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Nu ga ik pizza in mijn bakkes rammen. Doei.
Ook al zo'n 13 in een dozijn kutbandje.quote:
Ik heb opzich niet zoveel met de band, maar dit nummer vind ik gewoon tof.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ook al zo'n 13 in een dozijn kutbandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |