quote:
Ik hoop eten halen ... en niet maffen.quote:
Laat dat je summer night niet verpesten.quote:
oh nee, zoetsappigheidquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:07 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Laat dat je summer night niet verpesten.![]()
Juhquote:
quote:
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik hoop eten halen ... en niet maffen.
Kut beesten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.
jaja, die krioro verspreid zijn winstkansen en gaat ipv van alleen achter wd, ook achter de rest van de vrouwtjes aanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:11 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heuj! Ik ben aan het jagen op een mug hier in de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
gek genoeg is het hier nog stil, terwijl die beesten rond 4 uur meestal beginnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut beesten.
Zeg bij mij lopen de vogeltjes al een halfuur te fluiten ofzo.
Hier begint het standaard om half 5 weet ik van andere doorhaal nachten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gek genoeg is het hier nog stil, terwijl die beesten rond 4 uur meestal beginnen
vreemd genoeg vond ik die van grease leukerquote:
Tweede vervelende mug al vannacht. Hier beginnen de vogels net.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:12 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Kut beesten.
Zeg bij mij lopen de vogeltjes al een halfuur te fluiten ofzo.
Nee joh, wd is nu de enige voor mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jaja, die krioro verspreid zijn winstkansen en gaat ipv van alleen achter wd, ook achter de rest van de vrouwtjes aan
Hier meestal ook, echt bijna op de minuut af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:16 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Hier begint het standaard om half 5 weet ik van andere doorhaal nachten.
oh snap!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier meestal ook, echt bijna op de minuut af.
En ik zag je wel hoor Syb, met je spoiler toevoeging!
Eens. Of dat je wel kunt scrobblen wat je luistert op youtube maar alleen als je niet IE gebruikt en zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:21 schreef Syb-rund. het volgende:
weet je wat trouwens heel vervelend is!
als nummers die je leuk vind niet op youtube staan
kan dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Eens. Of dat je wel kunt scrobblen wat je luistert op youtube maar alleen als je niet IE gebruikt en zo. Krioro gebruikt IE
.
mm toen ik van de zomer naar rock werchter in belgie ging was ik na the prodigy 40 uur non stop wakker.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kan dat?![]()
wtf mén
ik ga vandaag overigens proberen om na het werk nog een nacht door te halen bij een feest, ben benieuwd of het eigenlijk gaat lukkeniemand ervaring?
![]()
wtf hoe doe je dat danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Eens. Of dat je wel kunt scrobblen wat je luistert op youtube maar alleen als je niet IE gebruikt en zo. Krioro gebruikt IE
.
aaah poepie tochquote:
quote:
Joa http://news.softpedia.com(...)Last-fm-112659.shtml vast niet de beste link en nu zie ik dat daar wel iets voor IE staat maar ik ben te gaar om het te gaan checkenquote:
Dat wordt een leuke dag en nachtquote:ik ga vandaag overigens proberen om na het werk nog een nacht door te halen bij een feest, ben benieuwd of het eigenlijk gaat lukkeniemand ervaring?
![]()
aight, dus toch veel etenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:28 schreef iszinloos het volgende:
[..]
mm toen ik van de zomer naar rock werchter in belgie ging was ik na the prodigy 40 uur non stop wakker.![]()
Gewoon actief blijven en niet gaan zitten veeeel eten.
Ut werkt niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:31 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Joa http://news.softpedia.com(...)Last-fm-112659.shtml vast niet de beste link en nu zie ik dat daar wel iets voor IE staat maar ik ben te gaar om het te gaan checken.
[..]
Dat wordt een leuke dag en nacht! Ik heb er wel ervaring mee, als je wil lukt het
.
Je krijgt vanzelf ook vaker trek uiteindelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aight, dus toch veel eten![]()
ik begin nu maar alvast aan de mihoen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf ook vaker trek uiteindelijk [ afbeelding ].
En that's it, nu ga ik ook eten. En waarschijnlijk daarna wat slapen. Welterusten en fijne dag en succes en zo allemaal!
Ohquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh. Ja ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd. Maar voor firefox is er wel iets werkends iig meen ik, er is een groep op Last.fm voor. Als ik er morgen aan denk en ik kan hem dan vinden laat ik het je weten
.
Niet eens sleepy. Meer hongerig en denkend aan het feit dat ik vandaag nog wel het één en ander moet doen.quote:
In gedachten zal ik bij jullie blijven hoor.quote:
hij doet ut opeens nu wel ....lolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh. Ja ik heb het zelf nooit uitgeprobeerd. Maar voor firefox is er wel iets werkends iig meen ik, er is een groep op Last.fm voor. Als ik er morgen aan denk en ik kan hem dan vinden laat ik het je weten
.
wtf dit komt me bekend voorquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet eens sleepy. Meer hongerig en denkend aan het feit dat ik vandaag nog wel het één en ander moet doen.
Nu ben ik echt weg though. Laterrrrrrrrr.
[..]
In gedachten zal ik bij jullie blijven hoor.
up beat muziekjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:57 schreef Syb-rund. het volgende:
godver door het eten val ik gewoon bijna in slaap, waar is mijn grind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |