quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is gewoon een vertaling van het engelse "giving it to someone" wat veelal wordt gebruikt in seksuele context:
I'm gonna give it to her
of zoals in dat ene nummer van de offspring:
Give it to me baby
Er was 1 losertje die zelf een hype wou starten, en die verving nemen door geven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Karina het volgende:
TVP ik snap die uitdrukking ook niet, snap wel wat het betekent, maar waar het op slaat? Als het nou was "ik zou haar nemen", ja dat snap ik.
Nee ik klaag niet, ik wil weten of ik t ook moet gaan gebruikenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, (klaag)topic nummer [veel ] over het 'geven'.
Irritant die meelopers.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er was 1 losertje die zelf een hype wou starten, en die verving nemen door geven.
Hou dat 2 weken vol op Fok! en er zijn genoeg andere losertjes die mee willen doen.
Meer is het niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er was 1 losertje die zelf een hype wou starten, en die verving nemen door geven.
Hou dat 2 weken vol op Fok! en er zijn genoeg andere losertjes die mee willen doen.
Meer is het niet.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meer is het niet.
zie zijn UIquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef Shoombak het volgende:
Was het niet die muay-toy dude die daar mee begon?
Straatjeugd gebruikt vaak het tegenovergestelde woord om iets aan te duiden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Karina het volgende:
TVP ik snap die uitdrukking ook niet, snap wel wat het betekent, maar waar het op slaat? Als het nou was "ik zou haar nemen", ja dat snap ik.
File under: ' je weet toch.'quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef brushaway het volgende:
Tieten!
Ik heb geen idee waar het vandaan komt. Klinkt wel enorm dom.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee ik klaag niet, ik wil weten of ik t ook moet gaan gebruiken
Omg Stefan heeft de UI van legendarische kutuser Sunchaser gejatquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Stefan het volgende:
Wat the hell is "Ik zou haar geven"
Ja, zal wel iets betekenen als ik zou haar neuken Maar waar komt t vandaan. Is het iets dat pubers die nog maagd zijn roepen, of moet ik het als 46 jarige ook gaan zeggen? Of word ik gewoon te oud....
Dude, ben je nu serieus?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omg Stefan heeft de UI van legendarische kutuser Sunchaser gejat
Ook dat nog ... ... ... ...quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omg Stefan heeft de UI van legendarische kutuser Sunchaser gejat
Ja, zit hier dan ook nog niet zo lang, goed punt.quote:
lang genoeg om Sunchaser te kennequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zit hier dan ook nog niet zo lang, goed punt.
Joh, helder licht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
lang genoeg om Sunchaser te kenne
En sunchaser = wellicht stefan
dat meen je niet, meidquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
lang genoeg om Sunchaser te kenne
En sunchaser = wellicht stefan
jij vraagt hier naar de bekende wegquote:
Jij haptquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij vraagt hier naar de bekende weg
de heer heeft me mijn tandjes niet voor de kat zijn kut gegevenquote:
ik stem voorquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef Quir het volgende:
Laten we muay-toy lynchen.
Boom. Touw.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:54 schreef Quir het volgende:
Hij kan het krijgen. Wat is ons plan van aanpak, heren?
Dit is dan de vrouwvriendelijk variant. Geven in plaats van nemen. Het is dus geen machopraat, maar juist van de behaagzieke zachtaardigen die hun verlangens uitspreken om iets voor de dame in kwestie te betekenen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:40 schreef Karina het volgende:
http://www.whitelinefirm.nl/node/640quote:shaunjon Says:
19 June, 2006 - 06:58
ik zou haar geven
't Zou me wel een ONZ-topic worden.quote:
Ik zou zonder twijfel overgaan tot coïtus mocht dit exemplaar zich ter beschikking stellen.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef Staafje het volgende:
Is normale uitdrukking toch tegenwoordig?
Ik zou haar nemen.quote:
heb ik iig nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:16 schreef Karina het volgende:
Wat ik me afvraag, worden dit soort uitdrukkingen nou ook door meisjes/vrouwen gebruikt? Ik hoor nooit dat een meisje zegt "zou je hem geven"?
Of bijvoorbeeld het woord "homies" (heb ik ook een bloedhekel aan), is daar een vrouwelijke equivalent van? Homettes of zoiets? Zeggen meisjes dan bijvoorbeeld "ik ga met mijn homettes wat boys hosselen" (ik verzin maar wat, ik ben niet zo thuis in die taal).
Gast, je loopt in dat interview met Elize te praten als iemand van 14 ('tieten' werd minimaal 1x per 10 seconden genoemd) en nu ga je je profileren als iemand die te oud wordt? Je moet nog volwassen worden man, iig wel in interviewen/journalistje uithangen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Stefan het volgende:
Wat the hell is "Ik zou haar geven"
Ja, zal wel iets betekenen als ik zou haar neuken Maar waar komt t vandaan. Is het iets dat pubers die nog maagd zijn roepen, of moet ik het als 46 jarige ook gaan zeggen? Of word ik gewoon te oud....
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:16 schreef Staafje het volgende:
Is normale uitdrukking toch tegenwoordig? Ik gebruik het al enkele jaren, is wel straattaal idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |