Ik zal meeduimen voor Klonkette..quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik duim voor je, rond die tijd, nu duim ik eerst voor Klonkette dat ze snel weer werk heeft
Das minderquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef Fha het volgende:
Overigens is mijn zomerbaan tot nu toe ook geen succesIk heb nog steeds niets gehoord van mevrouw.
dat is best zondequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook duimen tegen die tijd voor je![]()
Overigens is mijn zomerbaan tot nu toe ook geen succesIk heb nog steeds niets gehoord van mevrouw.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Ik ben gewoon geen persoon die moeite wilt doen om banden aan te houden. MSN, Hyves, Twitter en dat soort crap heb ik geen zin in. En dan wordt je snel als outcast gezien denk ik.
Ik ben ook geen uitgaander, ik ben in mijn leven niet naar een disco geweest
Gewoon andere interesses denk ik, die de meeste mensen niet boeit. Laten we wel zijn, bijvoorbeeld duiken, shinkansen en modelspoor, geen hond die het boeit
Om maar niet te spreken van mijn belachelijke verzameling muziekvideos.
En als je over verre vakanties zou gaan beginnen gaat er jaloezie spelen of zo
Ik vermaak me prima hoor
Dat kan/mag ik toch wel vinden?quote:
Heb je al enig idee naar aanleiding van je beoordelingsgesprekken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Heb ik hard nodig, vooral omdat de meeste ontslagen rond september/oktober zullen vallen
Nou, is dan toch goed?quote:
spijker/kopquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
De vriendinnen die ik had bleken geen vriendinnen te zijn, dus dat is nu ook voorbij
Och, ik ga naar mensen die ik leuk/aardig/whatever vind, maar hang (net als muck) ook heel graag op de bank met een wijntje
Misschien omdat ik bijna ieder weekend veel mensen zie, dat ik daardoor door de week minder behoefte heb aan mensen om me heen.
Willen mensen naar me toe komen om te kletsen ofzo, zijn die wel altijd welkom
Dus van de ene kant ben ik super sociaal en van de andere kant juist weer niet
Dat heb ik ook inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
De vriendinnen die ik had bleken geen vriendinnen te zijn, dus dat is nu ook voorbij
Och, ik ga naar mensen die ik leuk/aardig/whatever vind, maar hang (net als muck) ook heel graag op de bank met een wijntje
Misschien omdat ik bijna ieder weekend veel mensen zie, dat ik daardoor door de week minder behoefte heb aan mensen om me heen.
Willen mensen naar me toe komen om te kletsen ofzo, zijn die wel altijd welkom
Dus van de ene kant ben ik super sociaal en van de andere kant juist weer niet
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:04 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zorgen. In ieder geval niet over dat. Ooit wel druk om gemaakt, maar het kan me nu echt niets meer doen. Ik emigreer wel een keer, dat is dan opeens een stuk makkelijker zo zonder sociaal netwerk.
Maar ik ga nu naar huis, ze zakken er hier nu maar echt in. Out of Office aan en ze mailen maar!
Ben nu 3 maanden hier, waarvan 2 in loondienst.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
Heb je al enig idee naar aanleiding van je beoordelingsgesprekken?
ja!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat heb ik ook inderdaadEn mijn vriendengroep is gewoon heel erg verdeelt. De ene helft gaat altijd stappen in het weekend enzo, terwijl ik gewoon lekker om 12 uur (of eerder) lekker in bed wil kruipen. En de andere helft zijn ook lekker huismussig dus daarmee ga ik bbqen en zoals nu even terrasje op en dan weer lekker allebei naar huis
Ik vind het wel best zo, ik word knetter gestoord als ik continu mensen om me heen heb.
MSN vind ik ook wel handigquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Al die rare dingen. Alleen msn is wel leuk
houd je je broek wel aan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
dat laatste is natuurlijk altijd positiefquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben nu 3 maanden hier, waarvan 2 in loondienst.
Ik heb nog geen functioneringsgesprek gehad maar heb het idee dat mn baas wel tevreden over mij is
Ik vier het altijd twee keerquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ja!
Met sommige vrienden kan ik tot 3 uur 's nachts bier drinken en ouwehoeren, met een vriendin kan ik heerlijk praten maar ook gewoon niets zeggen, en dan zijn er nog vrienden waar ik andere dingen mee doe
zo zat ik voor mijn verjaardag te piekeren of al die verschillende mensen wel samen zouden gaan
True, heb hyves maar gebruik het totaal nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik heb een vriendin die ik al jaren ken, maar we zien elkaar soms maanden niet, omdat zij in Vianen(ut) woont met haar vriend, en ik in didamquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:09 schreef Fha het volgende:
[..]
MSN vind ik ook wel handigVooral omdat het overgrote deel van mijn vrienden minimaal 1,5 uur reizen is
Dag pinguin![]()
ik heb het dit jaar wel in 1 keer gevierd, maar dan wel mijn 23 1/2e verjaardagquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vier het altijd twee keerDe ene keer voor de zuipende vrienden (wat dan dus ook tot 6 uur door gaat en daarna ben ik twee weken helemaal kapot
). En daarna nog voor de bankhangende filmpjes kijk vrienden, die lekker om 12 uur allemaal naar huis gaan
En voor mij?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik duim voor je, rond die tijd, nu duim ik eerst voor Klonkette dat ze snel weer werk heeft
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk ook duimen tegen die tijd voor je![]()
Naja, zolang je genoeg redenen hebt om dat aan te nemen is het toch prima?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben nu 3 maanden hier, waarvan 2 in loondienst.
Ik heb nog geen functioneringsgesprek gehad maar heb het idee dat mn baas wel tevreden over mij is
Ja weenie, ze zei vorige week dat ze twee dagen later zou mailenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |