kan heel hard aankomen met dit weer jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
na 3 wijntjes? ach, komt vast door het weer, of dat je niet genoeg hebt gegeten, of omdat je al moe was of of of...
Lege maag en ik drink eigenlijk niet meer dus het gaat heerlijk snel tegenwoordigquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef Nijns het volgende:
[..]
na 3 wijntjes? ach, komt vast door het weer, of dat je niet genoeg hebt gegeten, of omdat je al moe was of of of...
ik ken verschrikkelijk veel mensenquote:
Ja hoor, oktober dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je zou wel eventueel een verlenging daarop willen? Wanneer loopt het af?
Ik heb zin in BBQ-en
Sterktequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef Pheno het volgende:
Eigenlijk heb ik het helemaal gehad met vrij veel. Alles wil ik nog even niet zeggen.
Ik neem morgen maar een dag vrij, dan heb ik weekend tot donderdag.
oeh lekker, wijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Fha het volgende:
3 wijntjes verder en lichtelijk aangeschotenHallo
![]()
Hoe oud ben je..?quote:
Je kent mij toch?quote:
Mjah ik krijg bijna medelijdenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:48 schreef Klonk het volgende:
vrijwilliger zijn is soms echt te zwaar voor worden, terrasje, stukje rijden daarna bbq, zware dag gehad
Ik ken er wel veel, maar daar is ook alles mee gezegd. En dat ligt niet aan mijn huisje boompje beestje instelling (heb ik niet), maar gewoon omdat de mensen me er niet bij betrekken. Zal aan mijn persoonlijkheid liggen of zo :'Voorbeeld: ik wil nog met drie oud-klasgenoten die ik al 5 jaar niet meer gezien heb richting bios, daar zijn ze nu al een week of twee iets over aan het regelen. Ik ga de camversie wel downloaden of ga wel alleen als het er toch maar niet van komt.quote:
doe mij ook zo'n dagquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:48 schreef Klonk het volgende:
vrijwilliger zijn is soms echt te zwaar voor worden, terrasje, stukje rijden daarna bbq, zware dag gehad
Ja, lekker goedkoop dronken worden voor studentenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
kan heel hard aankomen met dit weer ja
witbier met MPG in het Sonsbeek
Kon ik maar in de zon lekker wijntjes drinkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Lege maag en ik drink eigenlijk niet meer dus het gaat heerlijk snel tegenwoordigen idd.. vol in de zon hahaha
Ik duim voor je!quote:
Hm, bijzonder..quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken er wel veel, maar daar is ook alles mee gezegd. En dat ligt niet aan mijn huisje boompje beestje instelling (heb ik niet), maar gewoon omdat de mensen me er niet bij betrekken. Zal aan mijn persoonlijkheid liggen of zo :'Voorbeeld: ik wil nog met drie oud-klasgenoten die ik al 5 jaar niet meer gezien heb richting bios, daar zijn ze nu al een week of twee iets over aan het regelen. Ik ga de camversie wel downloaden of ga wel alleen als het er toch maar niet van komt.
Ik berust me er maar in dat ik geen sociaal mens ben
dat is op zich toch ook niet erg? Ik ben zelf ook niet zo'n uithuizig type hoor. Ik zie mijn vrienden lang niet zo vaak en kan ook erg genieten van een avondje bankhangen en DVD kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken er wel veel, maar daar is ook alles mee gezegd. En dat ligt niet aan mijn huisje boompje beestje instelling (heb ik niet), maar gewoon omdat de mensen me er niet bij betrekken. Zal aan mijn persoonlijkheid liggen of zo :'Voorbeeld: ik wil nog met drie oud-klasgenoten die ik al 5 jaar niet meer gezien heb richting bios, daar zijn ze nu al een week of twee iets over aan het regelen. Ik ga de camversie wel downloaden of ga wel alleen als het er toch maar niet van komt.
Ik berust me er maar in dat ik geen sociaal mens ben
Okeequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je volgend jaar langskomen, rond deze tijd
Thanxquote:
jup, ik ben ook niet mee gegaan op het bedrijfsuitjequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef Klonk het volgende:
sociaal leven, nee dank je wel, doe mijn werk met liefde, maar aan mij zijn stapavondjes en dat soort dingen absoluut niet besteed, laat maar enzo
Bij ons ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Heb ik hard nodig, vooral omdat de meeste ontslagen rond september/oktober zullen vallen
Nee, niet eens.quote:
ik duim voor je, rond die tijd, nu duim ik eerst voor Klonkette dat ze snel weer werk heeftquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Heb ik hard nodig, vooral omdat de meeste ontslagen rond september/oktober zullen vallen
positief blijvenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Ik ga natuurlijk ook duimen tegen die tijd voor jequote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |