hoe sufquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja weenie, ze zei vorige week dat ze twee dagen later zou mailenweek verder nu.. Ik wou vandaag bellen maar na gezeik met school heb ik daar geen zin meer in. Dus ik ga morgen wel bellen. Zo schiet het niet op natuurlijk..
Ja ik voel me wel een beetje genaaid eigenlijkquote:
Dat mag je die mevrouw best zeggenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel een beetje genaaid eigenlijk. Ik heb een andere zomerbaan afgezegd omdat deze vrouw me meer aansprak en de organisatie wat kleiner is, dus nog een stuk persoonlijker. Maar nu begin ik toch te twijfelen
dat is wel klotequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel een beetje genaaid eigenlijk. Ik heb een andere zomerbaan afgezegd omdat deze vrouw me meer aansprak en de organisatie wat kleiner is, dus nog een stuk persoonlijker. Maar nu begin ik toch te twijfelen
Merk het ja dat je er nooit meer bentquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True, heb hyves maar gebruik het totaal niet
msn af en toe, maar heb de laatste 2/3 weken weinig tijd ´s avonds
(en ik zit met dit goede weer liever even in het zonnetje)
quote:
Ik mis jou ook wel een beetje hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Merk het ja dat je er nooit meer bent![]()
Waarvoor moet ze je bellen? Dagen inplannen? Vanaf wanneer zou je daar beginnen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja weenie, ze zei vorige week dat ze twee dagen later zou mailenweek verder nu.. Ik wou vandaag bellen maar na gezeik met school heb ik daar geen zin meer in. Dus ik ga morgen wel bellen. Zo schiet het niet op natuurlijk..
Slordig ook, niet te geloven hoe iedereen tegenwoordig maar met elkaar omgaat..quote:
Nou om te zeggen wanneer ik moet werken en waar. Ik heb nu alleen nog het "je bent aangenomen" gesprek gehad. Ze was tot 6 juli op vakantie, daarna zou ze weer van zich laten horen. Niet dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waarvoor moet ze je bellen? Dagen inplannen? Vanaf wanneer zou je daar beginnen?
(geen goed nieuws van school?)
Heb je al wel een contract ed? Anders zou ik bijna zeggen dat ze het lekker moeten uitzoeken..!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou om te zeggen wanneer ik moet werken en waar. Ik heb nu alleen nog het "je bent aangenomen" gesprek gehad. Ze was tot 6 juli op vakantie, daarna zou ze weer van zich laten horen. Niet dus.
En idd, slecht nieuws van school.. nouja.. voorlopig
Ja contract moet ik nog even wat dingen kopieren maar die gaat zaterdag op de busquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heb je al wel een contract ed? Anders zou ik bijna zeggen dat ze het lekker moeten uitzoeken..!
Wat dan?
kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ow, dat wel.. Maar wil je nog wel of kan je niet meer terug naar dat andere?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja contract moet ik nog even wat dingen kopieren maar die gaat zaterdag op de bus![]()
Nou..ze hebben me dus afgewezen maar dat gebasseerd op niet klopende infoDus ik bellen.. iedereen al met vakantie
Moet ik na de vakantie maar weer bellen dan kijken ze dan verder. Heel fijn.. hele zomer onzekerheid. Echt leuk.
Wordt het eigenlijk een beetje mooi weer..?quote:
Daarom, en dan morgen positief de dingen oplossenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:39 schreef Fha het volgende:
Dat welIk ga zo heerlijk pasta maken met simpele gehaktsaus en ik heb er al de hele dag zin in
Dat ligt eraan wat je doen wil. Diepzeeduiken op straat zal zeker een mogelijkheid zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wordt het eigenlijk een beetje mooi weer..?
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, en dan morgen positief de dingen oplossen![]()
En dat is leuk dat ze komt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadEn dan komt zaterdag mama
die heb ik ook al vijf maanden niet gezien haha
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wordt het eigenlijk een beetje mooi weer..?
Zoek je het nummer van 112 alvast op dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]anders was het niet
natuurlijk
![]()
Ik ga haar een hartverzakking bezorgen door te vertellen dat we samen gaan wonenArme mama
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek je het nummer van 112 alvast op dan?
hehehehequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]anders was het niet
natuurlijk
![]()
Ik ga haar een hartverzakking bezorgen door te vertellen dat we samen gaan wonenArme mama
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]Ik had meer moeten drinken, dan had ik nu vet na zitten denken er over denk ik
Nou... af en toequote:
Jakkesquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je doen wil. Diepzeeduiken op straat zal zeker een mogelijkheid zijn
Woont ze zo ver weg dat je haar zo lang niet hebt gezien?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:49 schreef Fha het volgende:
[..]anders was het niet
natuurlijk
![]()
Na je volgende kleurspoeling dus weerquote:
Collega van mij gisteren: dan moet je 112 bellen...of is het nou 113? Wat is het nou?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek je het nummer van 112 alvast op dan?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Collega van mij gisteren: dan moet je 112 bellen...of is het nou 113? Wat is het nou?
Ik dacht dat ze een grapje maakte maar helaas..
Groningen, dus nee opzich niet. Maar we zien elkaar gewoon niet zo vaakquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:05 schreef Nijns het volgende:
Woont ze zo ver weg dat je haar zo lang niet hebt gezien?ik dacht dat je al samen woonde!
Maak jij geen zonnetje voor mij?quote:
Dat is wel echt heeeeeel ergquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Collega van mij gisteren: dan moet je 112 bellen...of is het nou 113? Wat is het nou?
Ik dacht dat ze een grapje maakte maar helaas..
Wat is er mis met koude schotelquote:
Ik zal een mooie voor je tekenen en die dan door faxenquote:
Nouja, dan is het goed toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Groningen, dus nee opzich niet. Maar we zien elkaar gewoon niet zo vaakHeb ik ook niet echt behoefte aan.
Nee johIk woon net een jaar weer alleen hahaha
lekkerquote:
Nee Bolle is van mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nouja, dan is het goed toch?
Owik wist dat niet ik dacht dat Bolle van jullie samen was en in jullie huis woonde... Maar als je moeder hem mag (je vriend, niet Bolle) dan moet dat toch geen probleem zijn? Of vindt ze dat je overhaast?
*kijkt met glimmende oogjes* dankjequote:Op donderdag 16 juli 2009 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal een mooie voor je tekenen en die dan door faxen
Zou niet handig zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker
maar zo heet het niet natuurlijk
hehehe, groot gelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:12 schreef Klonk het volgende:
ik ga niet koken vandaag, ben nog pleurisvol van de bbq van vanmiddg
nee precies!quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Zou niet handig zijnDan weet je nog niet wat het nou eigenlijk is
Hoelang zijn jullie samen dan? Ik kan me wel voorstellen dat ze haar dochter wil beschermen, maar van de vorige keer heb je vast geleerd, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee Bolle is van mijWe hebben wel een kitten die van ons is, maar die woont nu bij hem
En ik denk dat ze het opzich ook wel prima vind
Alleen vorige keer ging het fout en ik denk dat ze bang is dat ik weer gekwetst word (terwijl ik zoiets heb van "dat heb ik ook overleefd, komt wel goed"). en ze zal het vast ook wel te vroeg vinden ja
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |