Ja, maar niet verkrijgbaar, ondanks het "NU IN DE WINKEL!" in het screenshotquote:
Als jij het kan vinden krijg je een lauw blikje Heineken van me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Misschien staat er ergens met kleine lettertjes gaat in met ingang van blablabla
Ja ik heb de reclame nog niet gezien, en zo te zien meer mensen niet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Misschien staat er ergens met kleine lettertjes gaat in met ingang van blablabla
Welke supermarkt dan ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Hier wel verkrijgbaar![]()
Alleen drink ik die bagger niet
Waar is hier? En bij welke supermarkt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Hier wel verkrijgbaar![]()
Alleen drink ik die bagger niet
Welke supermarrrktquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:34 schreef aardappel het volgende:
Ik heb hem bij de super al zien liggen....
staan lekker in het magazijn , eerst moet de ouwe troep opquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
Ik zal morgen eens een Super de Boer hier in Arnhem checken, maar lijkt me sterk dat die 'm wel hebben, bij de C1000, Plus en AH zijn ze hier niet te vinden.
Daar noem je ook iets.quote:
Hier sinds vorige week al.quote:
Die met die 6 pack?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:03 schreef Davoice het volgende:
Staat dat nummer van Emsie Hemmer er dan ook op?
Ja, maar dat is natuurlijk een belachelijke prijs als zo'n stickie los 5 euro kost in een computerwinkel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Op de flesjes staat: "Zie de website".
Edit: op de website is-ie voor 9,95 te koop...
Neuh, ik woon bijna naast een C1000 waar ik bijna elke dag kom en daar hebben ze die dingen gewoon nog niet in de schappen gehad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:14 schreef dagdag het volgende:
misschien zijn ze al uitverkocht, net als die speakerkratjes toen
misschien dat je het maar even moet vragenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, ik woon bijna naast een C1000 waar ik bijna elke dag kom en daar hebben ze die dingen gewoon nog niet in de schappen gehad.
Picsquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:35 schreef yvonne het volgende:
En ze hebben de Super ook opgeleukt a la disco, zelfs de kassadames hebben een uberlollig disco gadget aan/op":{
Ik wil gewoon m'n Super terug!
Ik ga daar zaterdag naartoequote:
Ja...? Zou je hem...... geven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:18 schreef Karina het volgende:
Morgen even kijken bij de AH, moet toch boodschappen doen en anders bij de Gall&Gall. Ik drink geen bier, maar dat bier geef ik dan wel aan mijn vriend of zo.
Als hij een biertje wil, geef ik hem wel een biertje hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja...? Zou je hem...... geven?
[ afbeelding ]
EO Jongerendag?quote:
gadverdammequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef Adelante het volgende:
Oh, terechte klacht trouwens! Hier bij de AH op de Velpersingel hadden ze die dingen ook nog nietZe hadden dan wel het nieuwe mona toetje met colasaus
Wow, dat klinkt ranzig!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef Adelante het volgende:
Oh, terechte klacht trouwens! Hier bij de AH op de Velpersingel hadden ze die dingen ook nog nietZe hadden dan wel het nieuwe mona toetje met colasaus
Nope, work.quote:
EO Jongerendag?quote:
Dude.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:45 schreef Adelante het volgende:
5 euro voor die krat deze weekquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:01 schreef RickoKun het volgende:
mensen die heineken kopen
c1000 pilsener is de owner!
10 euro?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:50 schreef ErikT het volgende:
Maar 10 euro voor 6 blikjes is toch heel duur
Mjah, dat dan weer wel. Als het nou Grolsch wasquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:50 schreef ErikT het volgende:
Maar 10 euro voor 6 blikjes is toch heel duur
Ik ga zo de C1000 checken en als ze ze nog niet hebben vragen wanneer ze komenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Even tvp zodat ik het niet mis als ze wel in Arnhem te koop zijn.
Ik hoop dat ze ze hebben dan loop ik er vanavond even langs.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:18 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo de C1000 checken en als ze ze nog niet hebben vragen wanneer ze komen
quote:
Ze hebben ze nóg nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ze hebben dan loop ik er vanavond even langs.![]()
Ik ga F5-en!
Je mag mijn stick wel hebbenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
10 euro?!
Kuut, ik drink heul geen bier![]()
Wil alleen die stick hebben, wens me succes ik ga zo mn mama overhalen
Nou ja!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben ze nóg niet![]()
Gevraagd aan vakkenvuller, volgens hem ligt het aan Schuitema, met een beetje mazzel levert die ze volgende week maandag of dinsdag.
Nooit geschoten is altijd mis!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Remlof die in een winkel dreigt iemand te bannen
Bas van der Heijden heeft ze en ze kosten flink extra.quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:07 schreef remlof het volgende:
Jullie hebben misschien de reclame op tv wel gezien, je zou een 2Gb usb-stick krijgen bij een "speciale actieverpakking" van 6 blikjes:
[ afbeelding ]
Zie: http://www.heineken.nl/Company/CompanyAction.aspx?campaignId=7
Volgens de Heineken site zijn ze verkrijgbaar bij ongeveer elke supermarkt die je kan bedenken.
Tof
Maarrrrrr.... ik heb nog geen winkel kunnen ontdekken die ze verkoopt
Nu is Heineken al niet m'n favoriete biermerk en is 2Gb opslagcapaciteit natuurlijk ook niet iets om over naar huis te schrijven, maar aangezien het zomer is en remlof regelmatig een sixpackje scoort om in het park of op het strand weg te klokken dacht hij bij zichzelf "ow dan koop ik de volgende paar keer wel Heineken, dan heb ik er een paar usb-stickies bij, altijd handig".
Maar die dingen zijn dus nergens verkrijgbaar
Waarom in godesnaam gooien ze er dan zo'n reclamecampgane van enkele tonnen tegenaan?
Is er iets misgegaan met de contracten voor die "3 gratis muziekdownloads"?
Die mogen jullie houden, I want my usb-stick.
Zo slim ben jij, vooral omdat er ook gewoon NL op staat en een Nederlandse vlag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:29 schreef BluesRebel het volgende:
Ik kan al die genres lezen (oranje --> NL -->![]()
), maar wat is die gele nou?
Motown
Wtf? Ik mag toch Nederlandse muziek (grotendeels) kut vinden? Doen volgens mij de meeste in dit land..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zo slim ben jij, vooral omdat er ook gewoon NL op staat en een Nederlandse vlag.
Ze zijn mooiquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:40 schreef Maeghan het volgende:
Wat is er trouwens zo bijzonder aan die dingen?
en het is wel een grappig ding op zichquote:
Hup, lees alles nog een keer, misschien snap je het nu wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wtf? Ik mag toch Nederlandse muziek (grotendeels) kut vinden? Doen volgens mij de meeste in dit land..
Edit: Ow je haalt niet uit naar mij maar je bedoelt dat ik dom ben omdat t ik niet kan lezen...........!!!! Volgens mij ben jij de dombo aangezien dat ORANJE is en niet GEEL. Waarom zou ik anders oranje --> NL in mijn reactie zetten.
Dat heet simpel marketing, het is absoluut niet mijn bier, maar voor de leuke gadgets wordt zelfs ik in verleiding gebracht om dat bier te kopen en het minder plezier weg te drinken als een Hertog Jan, Grolsch (ok persoonlijke voor keur), maar ik heb wel die leuke USB stick!quote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Maruna het volgende:
je moet toch iets bedenken om dat smerige blikvoer kwijt te raken
quote:Op maandag 27 juli 2009 19:13 schreef Maruna het volgende:
je moet toch iets bedenken om dat smerige blikvoer kwijt te raken
Mensen die crack oude topics kickenquote:Op donderdag 3 september 2009 02:36 schreef roelvano het volgende:
[..]
![]()
Die dingen zijn eeccht klein, jammer genoeg. Troep drink ik ook niet maar stickie is wel leuk
Natuurlijk gelijk alles eraf geflikkert d.m.v. formateren --> onzin en rotzooi reclames![]()
![]()
![]()
![]()
Whuhu, crack is niet oudquote:Op donderdag 3 september 2009 02:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die crack oude topics kicken![]()
hoogvlietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |