Ja, maar niet verkrijgbaar, ondanks het "NU IN DE WINKEL!" in het screenshotquote:
Als jij het kan vinden krijg je een lauw blikje Heineken van me.quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Misschien staat er ergens met kleine lettertjes gaat in met ingang van blablabla
Ja ik heb de reclame nog niet gezien, en zo te zien meer mensen niet..quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Misschien staat er ergens met kleine lettertjes gaat in met ingang van blablabla
Welke supermarkt dan ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Hier wel verkrijgbaar![]()
Alleen drink ik die bagger niet
Waar is hier? En bij welke supermarkt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Hier wel verkrijgbaar![]()
Alleen drink ik die bagger niet
Welke supermarrrktquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:34 schreef aardappel het volgende:
Ik heb hem bij de super al zien liggen....
staan lekker in het magazijn , eerst moet de ouwe troep opquote:Op donderdag 16 juli 2009 03:51 schreef remlof het volgende:
Ik zal morgen eens een Super de Boer hier in Arnhem checken, maar lijkt me sterk dat die 'm wel hebben, bij de C1000, Plus en AH zijn ze hier niet te vinden.
Daar noem je ook iets.quote:
Hier sinds vorige week al.quote:
Die met die 6 pack?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:03 schreef Davoice het volgende:
Staat dat nummer van Emsie Hemmer er dan ook op?
Ja, maar dat is natuurlijk een belachelijke prijs als zo'n stickie los 5 euro kost in een computerwinkel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Op de flesjes staat: "Zie de website".
Edit: op de website is-ie voor 9,95 te koop...
Neuh, ik woon bijna naast een C1000 waar ik bijna elke dag kom en daar hebben ze die dingen gewoon nog niet in de schappen gehad.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:14 schreef dagdag het volgende:
misschien zijn ze al uitverkocht, net als die speakerkratjes toen
misschien dat je het maar even moet vragenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, ik woon bijna naast een C1000 waar ik bijna elke dag kom en daar hebben ze die dingen gewoon nog niet in de schappen gehad.
Picsquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:35 schreef yvonne het volgende:
En ze hebben de Super ook opgeleukt a la disco, zelfs de kassadames hebben een uberlollig disco gadget aan/op":{
Ik wil gewoon m'n Super terug!
Ik ga daar zaterdag naartoequote:
Ja...? Zou je hem...... geven?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:18 schreef Karina het volgende:
Morgen even kijken bij de AH, moet toch boodschappen doen en anders bij de Gall&Gall. Ik drink geen bier, maar dat bier geef ik dan wel aan mijn vriend of zo.
Als hij een biertje wil, geef ik hem wel een biertje hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:33 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja...? Zou je hem...... geven?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |