ik omschreef het een beetje netjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind 't eerlijk gezegd nog lelijkerts ook
Subtiel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik omschreef het een beetje netjes
tettenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Weet je wat ik post geen tetten meer, jullie zijn veel te kieskeurig
Probeer eens in [Singles].quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Jij hoeft alleen naar beneden te kijken.quote:
mijn tetten zijn gekrompenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen naar beneden te kijken.
Te warm gedouched?quote:
Jij post ook geen mooiequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Deden de mijne dat maarquote:
Nee, das t rare, ben 4kilo aangekomen, en toch zijn mijn tieten gekrompenquote:
Of de rest van je lichaam is gegroeid, waardoor het lijkt alsof je tetten gekrompen zijn, omdat die hetzelfde zijn gebleven!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, das t rare, ben 4kilo aangekomen, en toch zijn mijn tieten gekrompen
GMTAquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de rest van je lichaam is gegroeid, waardoor het lijkt alsof je tetten gekrompen zijn, omdat die hetzelfde zijn gebleven!
dan zijn mn bh's ook gegroeitquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de rest van je lichaam is gegroeid, waardoor het lijkt alsof je tetten gekrompen zijn, omdat die hetzelfde zijn gebleven!
Je moet er ook niet mee bungeejumpen, dat is niet goed voor de elasticiteit en dan rekken ze uit.quote:
je vriend is te happig?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, das t rare, ben 4kilo aangekomen, en toch zijn mijn tieten gekrompen
Zo ken ik hem nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:06 schreef JortK het volgende:
Pien dr vriend is een feeder!
Dat weet jij nog zeker wel van je weekend-avontuurtjes?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee bungeejumpen, dat is niet goed voor de elasticiteit en dan rekken ze uit.
Pien heeft hooguit 'een' vriend en anders een vriendinquote:
Lees je inquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pien heeft hooguit 'een' vriend en anders een vriendin
vriendje en ik zijn uitelkaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:06 schreef JortK het volgende:
Pien dr vriend is een feeder!
quote:
als er bier uit mijn tieten zou komen zou ik de ideale vrouw zijn:7quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Alleen als er bier uit je tetten komt snap ik het
He, dat was mijn kloonquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:15 schreef JortK het volgende:
Typisch Ph topic: MILF - Iemand bekend mee?
Dit is zeker gebeurd in mijn vakantie...?quote:
Nu weet je eens hoe ik me voelquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is zeker gebeurd in mijn vakantie...?waarom weet ik weer van niks?
omdat Iquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is zeker gebeurd in mijn vakantie...?waarom weet ik weer van niks?
Bungeejumpen is veel te spannend voor mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat weet jij nog zeker wel van je weekend-avontuurtjes?
Doe er wat aan en kom vaker in de KSC!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
omdat I
hier nie zo veel meer kom denk ik
doe ik ook..quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe er wat aan en kom vaker in de KSC!
Hey scheetquote:
Onze verbinding hapert, ik hoor je maar halfquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
omdat I
Clubje oprichten?quote:
Dat is al erg genoegquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
omdat I
bh's toch ook?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bungeejumpen is veel te spannend voor mij![]()
.
Stel je niet zo aan, het is 3 seconde.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bungeejumpen is veel te spannend voor mij![]()
.
Het tocht op je maagquote:
quote:
Denk dat het springen zelf het engste is, omdat je brains je lichaam toch wel tegen houden?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is 3 seconde.
Skydiving vond ik ook al zo tof, die heb ik nog op DVD. Een dag later nog in Milford Sound gaan duiken met robben
Dat denk ik ook: het is tegen je natuur in.. Toch lijkt het me wel een keer vet om te doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat het springen zelf het engste is, omdat je brains je lichaam toch wel tegen houden?
Skydiving wil ik echt nog een keer (en ook wel vaker) doen![]()
Duiken met Robben? Jullie hebben schwalbes geoefend?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is 3 seconde.
Skydiving vond ik ook al zo tof, die heb ik nog op DVD. Een dag later nog in Milford Sound gaan duiken met robben
Mja, ik heb ook een beetje hoogtevrees, dat maakt het extra spannend. Dus ik blijf bij die gelegenheden wel toekijken hoe anderen het doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat denk ik ook: het is tegen je natuur in.. Toch lijkt het me wel een keer vet om te doen
mogge LLquote:
nee, daar had ik geen last van. het viel de dude zelf ook op: ik was niet bang. Nee, anders doe ik het toch niet? Eerst het deurtje uit wiebelen, op de vleugel gaan zitten en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Door de wolken vallen is zo tofquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat het springen zelf het engste is, omdat je brains je lichaam toch wel tegen houden?
Skydiving wil ik echt nog een keer (en ook wel vaker) doen![]()
Dat is eerder saai. 3 sec en het is al voorbij. Te kort. Daarom heb ik ook maar meteen 12.000 feet (zo'n 3,5 km) hoogte gesprongen, dat duurt wat langer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
bungeejumpen? NOOIT!
Om uit een vliegtuig te springen lijkt me niet eng maar dat dunne elastiek aan mn poten geeft me kriebels.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, daar had ik geen last van. het viel de dude zelf ook op: ik was niet bang. Nee, anders doe ik het toch niet? Eerst het deurtje uit wiebelen, op de vleugel gaan zitten en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Door de wolken vallen is zo tof
je bent bang dat je poten afscheurenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om uit een vliegtuig te springen lijkt me niet eng maar dat dunne elastiek aan mn poten geeft me kriebels.
Vraag me niet waarom ik wel vertrouw op een parachute maar niet op een elastiek
Maar toch wil ik het beiden nog eens doen
Hou wel van hoogtes en adrenalinekicks
Ik heb er minimaal 1 voor jequote:
Ik heb met bungeejumpen altijd het rare idee dat bij die 'klap' onderaan je benen zo ongeveer uit je lijf worden getrokkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Om uit een vliegtuig te springen lijkt me niet eng maar dat dunne elastiek aan mn poten geeft me kriebels.
Vraag me niet waarom ik wel vertrouw op een parachute maar niet op een elastiek
Maar toch wil ik het beiden nog eens doen
Hou wel van hoogtes en adrenalinekicks
nej dat mn bakkes tegen de grond mept omdat dat stomme ding rafelt ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent bang dat je poten afscheuren
Ik weet niet of ik het mag ivm mn rugquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb met bungeejumpen altijd het rare idee dat bij die 'klap' onderaan je benen zo ongeveer uit je lijf worden getrokken
En dan?quote:
Nou, dat dus: volgens mij krijgt je lijf een behoorlijke opdonder..quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag ivm mn rug
Dan maar een rustige sprong
denk het niet het geeft nogal een ruk op je ruggegraatquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag ivm mn rug
Dan maar een rustige sprong
werkenquote:
LL pic'squote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er minimaal 1 voor je
geduld wordt beloond
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, dat dus: volgens mij krijgt je lijf een behoorlijke opdonder..
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het niet het geeft nogal een ruk op je ruggegraat
[..]
werken
Dat klopt. Met parachute overigens word je ook weer omhooggetrokkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, dat dus: volgens mij krijgt je lijf een behoorlijke opdonder..
wat is meer belastend voor je rug?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Met parachute overigens word je ook weer omhooggetrokken
Fhalhalhalhaquote:
Maar dat lijkt me in zo'n tuigje stabieler (de klap wordt denk ik over je lichaam verdeeld) dan wanneer je alleen aan je voeten vast zit..quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Met parachute overigens word je ook weer omhooggetrokken
quote:
Dan heb ik nog ffquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er minimaal 1 voor je
geduld wordt beloond
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:05 schreef Fha het volgende:
LL![]()
![]()
Ik heb gezellige verwarmingsmaakmeneren op bezoekDie belde me wakker dat ze voor de deur stonden en of ze dus langs konden komen
![]()
Zeer charmant ben ik in mijn knalrolze badjas
quote:
ik doe maar alsofquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat denk ik ookals je een slechte rug hebt, lijkt het me geen aanrader
Als ik maar half zoveel zin had in mijn werk als jij, kwam ik de dag wel door
quote:
ben bang dat je droom de lucht in gaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is meer belastend voor je rug?
ik zie zo mn droom in duigen vallen![]()
[..]
Fhalhalhalha![]()
![]()
herkenbaarquote:
Whehehequote:
Altijd toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:05 schreef Fha het volgende:
LL![]()
![]()
Ik heb gezellige verwarmingsmaakmeneren op bezoekDie belde me wakker dat ze voor de deur stonden en of ze dus langs konden komen
![]()
Zeer charmant ben ik in mijn knalrolze badjas
Dan plan ik het gewoon de dag voor de operatie aan mn rug (die ik sowieso ooit zal moeten ondergaan)quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben bang dat je droom de lucht in gaat
Je voelt beide wel even. Maar het is niet dat ik een dag lang niet eens meer kon rechtop zitten of zo. Zelfs duiken kan belastend zijn voor je rug, nou ja, ik heb een stalen fles, dus die voel je welquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat is meer belastend voor je rug?
ik zie zo mn droom in duigen vallen![]()
[..]
Fhalhalhalha![]()
![]()
Gelukkig heb ik geen fotodinges op dit momentquote:
dat is een ideequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan plan ik het gewoon de dag voor de operatie aan mn rug (die ik sowieso ooit zal moeten ondergaan)
bijna alle sporten zijn belastend voor de rug, de ene wel meer dan de anderequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je voelt beide wel even. Maar het is niet dat ik een dag lang niet eens meer kon rechtop zitten of zo. Zelfs duiken kan belastend zijn voor je rug, nou ja, ik heb een stalen fles, dus die voel je wel
Maar die meneren hebben wel een gsm met cameraquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen fotodinges op dit moment
Behalve zwemmenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bijna alle sporten zijn belastend voor de rug, de ene wel meer dan de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |