ik omschreef het een beetje netjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind 't eerlijk gezegd nog lelijkerts ook
Subtiel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik omschreef het een beetje netjes
tettenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Weet je wat ik post geen tetten meer, jullie zijn veel te kieskeurig
Probeer eens in [Singles].quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Jij hoeft alleen naar beneden te kijken.quote:
mijn tetten zijn gekrompenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hoeft alleen naar beneden te kijken.
Te warm gedouched?quote:
Jij post ook geen mooiequote:Op donderdag 16 juli 2009 08:29 schreef JortK het volgende:
Deden de mijne dat maarquote:
Nee, das t rare, ben 4kilo aangekomen, en toch zijn mijn tieten gekrompenquote:
Of de rest van je lichaam is gegroeid, waardoor het lijkt alsof je tetten gekrompen zijn, omdat die hetzelfde zijn gebleven!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, das t rare, ben 4kilo aangekomen, en toch zijn mijn tieten gekrompen
GMTAquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de rest van je lichaam is gegroeid, waardoor het lijkt alsof je tetten gekrompen zijn, omdat die hetzelfde zijn gebleven!
dan zijn mn bh's ook gegroeitquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de rest van je lichaam is gegroeid, waardoor het lijkt alsof je tetten gekrompen zijn, omdat die hetzelfde zijn gebleven!
Je moet er ook niet mee bungeejumpen, dat is niet goed voor de elasticiteit en dan rekken ze uit.quote:
je vriend is te happig?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, das t rare, ben 4kilo aangekomen, en toch zijn mijn tieten gekrompen
Zo ken ik hem nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:06 schreef JortK het volgende:
Pien dr vriend is een feeder!
Dat weet jij nog zeker wel van je weekend-avontuurtjes?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee bungeejumpen, dat is niet goed voor de elasticiteit en dan rekken ze uit.
Pien heeft hooguit 'een' vriend en anders een vriendinquote:
Lees je inquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Pien heeft hooguit 'een' vriend en anders een vriendin
vriendje en ik zijn uitelkaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:06 schreef JortK het volgende:
Pien dr vriend is een feeder!
quote:
als er bier uit mijn tieten zou komen zou ik de ideale vrouw zijn:7quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Alleen als er bier uit je tetten komt snap ik het
He, dat was mijn kloonquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:15 schreef JortK het volgende:
Typisch Ph topic: MILF - Iemand bekend mee?
Dit is zeker gebeurd in mijn vakantie...?quote:
Nu weet je eens hoe ik me voelquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is zeker gebeurd in mijn vakantie...?waarom weet ik weer van niks?
omdat Iquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is zeker gebeurd in mijn vakantie...?waarom weet ik weer van niks?
Bungeejumpen is veel te spannend voor mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat weet jij nog zeker wel van je weekend-avontuurtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |