Ooo had je het daarover? Dan vind ik boven wel wat hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je kan het weer niet laten om het over sex te hebben he?
ben je niet, maar de rest probeert het te ontkennenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat ik één van de weinige was van boven de grote rivieren
Geen dingen zeggen die je niet meent. Je vindt het NIET leuk dat ik je negeer. Maar ik negeer je niet, waar moet ik nog op reageren?quote:
je inbox zit volquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koning drogredenering merk ik
Ik ga er niet eens meer moeite aan bestellen
Wie woont er nog meer boven de Ijssel dan? (en is dat een vrouw, en wil die een keer een datequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ben je niet, maar de rest probeert het te ontkennen
Ik ontken niets. Ben er super trots op dat ik ook boven de rivieren woonquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ben je niet, maar de rest probeert het te ontkennen
Zover kom ik niet idd. Dat zou uiteraard wel een reden zijn om te ontkennenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie woont er nog meer boven de Ijssel dan? (en is dat een vrouw, en wil die een keer een date)
Bon Amiquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:03 schreef mafkees01 het volgende:
Nouk, jij zit btw wel in aalsmeer? Kom je weleens in de bon ami. Daar wilden ze zaterdag heen, maar uiteindelijk naar hoofddorp gegaan
Dus nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat ik één van de weinige was van boven de grote rivieren
de Ijsselquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie woont er nog meer boven de Ijssel dan? (en is dat een vrouw, en wil die een keer een date)
Ik heb dat in mijn tijd nooit geleerd...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef stbabylon het volgende:
Mensen beschouwen hier volgens mij de combi: Maas, Waal & Rijn als de grote rivieren. Ik heb vroeger altijd geleerd dat de Ijssel ook een grote rivier was...
* stbabylon is nu erg sip
"de grote rivieren" is een term die doorgaans gebruikt wordt voor Maas, Waal & Rijn idd. alleen in de buurt van de IJssel denken ze dat de IJssel daar ook bij hoortquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef stbabylon het volgende:
Mensen beschouwen hier volgens mij de combi: Maas, Waal & Rijn als de grote rivieren. Ik heb vroeger altijd geleerd dat de Ijssel ook een grote rivier was...
* stbabylon is nu erg sip
Dat zijn ze in de volksmond ook. De IJssel is best een lief riviertje verder hoor, houdt die Friezen een beetje uit de buurt. Nu de West-Friezen nog.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef stbabylon het volgende:
Mensen beschouwen hier volgens mij de combi: Maas, Waal & Rijn als de grote rivieren.
Heeft slechts 1 goed ding en dat is mijnliefjequote:
niet Amsterdam alleen opeisen heh !quote:
red die jongen toch eens!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heeft slechts 1 goed ding en dat is mijnliefje
ik ben je liefje nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heeft slechts 1 goed ding en dat is mijnliefje
En dan denk ik aan BRABANT want daar brandt nog licht !!!!!!!!!!quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Litpho het volgende:
Dat zijn ze in de volksmond ook. De IJssel is best een lief riviertje verder hoor, houdt die Friezen een beetje uit de buurt. Nu de West-Friezen nog.
Amsterdam is idd totaal donker in de avondurenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dan denk ik aan BRABANT want daar brandt nog licht !!!!!!!!!!
Blijkbaar kunnen ze daar het lichtknopje wél vinden als ze gaan slapen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is idd totaal donker in de avonduren.
Nah, paar keer best leuk geweestquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bon AmiAls je 14-jarige wil scoren, dan is Bon Ami the place to be
Goed dat je naar Hoofddorp bent gegaan![]()
eigenlijk vraagt die om een primaire reactiequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn ze in de volksmond ook. De IJssel is best een lief riviertje verder hoor, houdt die Friezen een beetje uit de buurt. Nu de West-Friezen nog.
Ja, zo'n leugen! Ik hen een jaar lang zo ongeveer elk weekend doorgebracht in brabant en om 11 uur gaat het licht uit en valt er geen moer te belevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dan denk ik aan BRABANT want daar brandt nog licht !!!!!!!!!!
Goed zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
![]()
heb me ingeschreven bij de OU voor psychologie
![]()
ben benieuwd hoe lang het eigenlijk duurt tot ik mn boeken dan thuis krijg
Zin in
Ja, toen liep ik er nog rondquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef mafkees01 het volgende:
Nah, paar keer best leuk geweestMaar ik kom daar ook niet vandaag, en met leuke mensen is alles leuk
Toen waren er btw wel lekkere wijfen
Ik kom btw ook boven de rivieren vandaan hoor
Spannend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
![]()
![]()
Zin in
in brabant wordt gewoon 24/7 gefeestquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is idd totaal donker in de avonduren.
* toestemming geeftquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef pazzio het volgende:
[..]
eigenlijk vraagt die om een primaire reactie
Jeej!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
![]()
![]()
Zin in
waar in brabant hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zo'n leugen! Ik hen een jaar lang zo ongeveer elk weekend doorgebracht in brabant en om 11 uur gaat het licht uit en valt er geen moer te beleven
dat was niet in Brabant...dat was in Boxtel..dat is een apart ietsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zo'n leugen! Ik hen een jaar lang zo ongeveer elk weekend doorgebracht in brabant en om 11 uur gaat het licht uit en valt er geen moer te beleven
Hier wel, ik heb een verduisteringsgordijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
Het is "bij mij" echt nooit donker. Al dat licht van die kassen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dat maakt het verschil idd
Wel tijdje geleden, maar toen viel dr best wat te scoren
Eindhoven-Buiten, toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat was niet in Brabant...dat was in Boxtel..dat is een apart iets
Ja gast, dat heb ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
Hier wel, ik heb een verduisteringsgordijn
Ik heb er kerst 2007 voor het laatst voor de deur gestaan en toen ook weer gelijk rechtsomkeert gemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef mafkees01 het volgende:
Dat maakt het verschil idd
Wel tijdje geleden, maar toen viel dr best wat te scoren
ik ben een beetje door mijn brandstof heen...quote:
In spoordonk is het nog erger. En ik ben op zondagavond naar den bosch geweest en daar was ook alles dichtquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat was niet in Brabant...dat was in Boxtel..dat is een apart iets
in eindhoven misschien. verder is brabant gewoon uitgestorvenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in brabant wordt gewoon 24/7 gefeest
* Kitkat aan pazzio geeftquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik ben een beetje door mijn brandstof heen...
en het topic loopt wel redelijk door nu toch ?
spoordonk is kerk gehuchtquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
In spoordonk is het nog erger. En ik ben op zondagavond naar den bosch geweest en daar was ook alles dicht
ehm, kom komende week maar naar tilburgquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
in eindhoven misschien. verder is brabant gewoon uitgestorven
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
spoordonk is kerk gehucht
als je daar zondags je tuin gaat doen word je gekild man.
Tilburg is zondags tot 0:00 ofzo kroegen open
Ik steek mijn hekel aan West-Friezen niet onder stoelen of banken. West-Friezen zelf welquote:
Westlander dus?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
Het is "bij mij" echt nooit donker. Al dat licht van die kassen
op de roze dag zekerquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, kom komende week maar naar tilburg
Wat?quote:
Ik ook zoiets... Maarja, als iedereen naar A wilt, ga je niet alleen naar B hèquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er kerst 2007 voor het laatst voor de deur gestaan en toen ook weer gelijk rechtsomkeert gemaakt.
Zondagavond zat ik na werfpop nog gezellig op het leidsepleinquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
In spoordonk is het nog erger. En ik ben op zondagavond naar den bosch geweest en daar was ook alles dicht
quote:
16 dan!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:22 schreef mafkees01 het volgende:
Wat?
Ik doelde op het feit dat zij zegt dat het allemaal 14 jaar is, en dat dat heul erg mee viel toen
Ja inderdaadquote:Ik ook zoiets... Maarja, als iedereen naar A wilt, ga je niet alleen naar B hè
oehwwwquote:
Ja goed, kan een goede avond geweest zijn, maar 16 was toen ook al te jongquote:
echt erg, ik heb meteen een chunky uit de keuken gepakt hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je mag kiezen, omdat het vandaag woensdag is
* Krijgt een KF-vibequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ja goed, kan een goede avond geweest zijn, maar 16 was toen ook al te jong![]()
Maat van mij ging kotsen op t bankje daar bij die fruitautomaat in die hoek. Toen was het einde oefening
Dan word je eruit geflikkerdquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef mafkees01 het volgende:
Ja goed, kan een goede avond geweest zijn, maar 16 was toen ook al te jong![]()
Maat van mij ging kotsen op t bankje daar bij die fruitautomaat in die hoek. Toen was het einde oefening
als jij dat leuk vindquote:
Vast niet, hahaquote:
ik werk op Schipholquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast niet, haha![]()
Ik woon vlakbij Schiphol
KF-vibequote:
Ja, maja... Je kan moeilijk doorgaan als 1 maat van je helemaal gaar in een hoekje ligt te kreunen hèquote:
voor sommige mensen is dit nog nieuws jaquote:
Dat zou niet heel tof zijn, neequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:37 schreef mafkees01 het volgende:
Ja, maja... Je kan moeilijk doorgaan als 1 maat van je helemaal gaar in een hoekje ligt te kreunen hè
Ik ook niet, maar wel fijn als ze hier hun geld over de balk komen smijtenquote:
ooooh, OKquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel fijn als ze hier hun geld over de balk komen smijten
Anders ook hoor, ik heb niks tegen homo's.quote:
ik heb ook niks tegen hetero'squote:Op woensdag 15 juli 2009 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders ook hoor, ik heb niks tegen homo's.
"Sommige van mijn beste vrienden...."
kunnen ze het toch ook globaal op mensen focussen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel fijn als ze hier hun geld over de balk komen smijten
KF-vibe x2quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:40 schreef mafkees01 het volgende:
Zo ben ik dan weer niet
Maarja hij had het wel mooi verpest weer, want zo'n wijf stond de hele tijd te schuren tegen me aan. Weet nog steeds niet wie het was en heb geen nummer meer ozo
ik zou ze wel irritant vinden als ze overal maar moeten benadrukken hoe hetero ze zijn!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen hetero's
die mogen er gewoon zijn hoor, niks mis mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, omdat we ons zo kunnen onderscheiden bij buitenlandse toeristen die over het algemeen tweeverdieners zonder kinderen zijn en veel te besteden hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
kunnen ze het toch ook globaal op mensen focussen?![]()
ik las ook dat gedeelte van waarom. maar waarom?
tis gewoon de leeftijd joh...quote:
Serieusquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:44 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik heb ook niks tegen hetero's
die mogen er gewoon zijn hoor, niks mis mee
hier om de hoek woont ook een hetero
Tja, op zondagavond is het in Reusel te doen natuurlijk!! Dat weet toch iedereen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
SerieusEn dat durven ze gewoon toe te geven?
Dat vind ik een waardeloos argument. Ik gooi het op het pauperheidsgehaltequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:47 schreef pazzio het volgende:
[..]
tis gewoon de leeftijd joh...
hormonen en zo, kunnen ze niks aan doen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou ze wel irritant vinden als ze overal maar moeten benadrukken hoe hetero ze zijn!
welkom allemaal op de hetero parade!
you name ittja, er zijn altijd weer hetero's die het verpesten voor andere hetero's hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van studentjes heeft de goe-gemeente ook het beeld dat het corps-ballen zijn en zo
heee lullo !mijn user icon plaatje is van H.R. Giger - Necronom V
klik URL :
https://giger.com/gigeritem.php?work=9&tag=fineart
als we gewoon happy zijn, dan komen er geen homo's?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, omdat we ons zo kunnen onderscheiden bij buitenlandse toeristen die over het algemeen tweeverdieners zonder kinderen zijn en veel te besteden hebben.
Marketing
we proberen ook zoveel mogelijk gewoon normaal tegen ze te doen heh,quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
SerieusEn dat durven ze gewoon toe te geven?
ik denk dat juist 1 van de kenmerken van de hetero is dat hij niet met je mee wilt doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:51 schreef pazzio het volgende:
[..]
we proberen ook zoveel mogelijk gewoon normaal tegen ze te doen heh,
dus misschien trappen ze er wel in en denken ze dat ze gewoon mee mogen doen...
ik word er heel opgewonden van als je dat soort dingen schrijftquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat vind ik een waardeloos argument. Ik gooi het op het pauperheidsgehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |