Amsterdam is idd totaal donker in de avondurenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dan denk ik aan BRABANT want daar brandt nog licht !!!!!!!!!!
Blijkbaar kunnen ze daar het lichtknopje wél vinden als ze gaan slapen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is idd totaal donker in de avonduren.
Nah, paar keer best leuk geweestquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bon AmiAls je 14-jarige wil scoren, dan is Bon Ami the place to be
Goed dat je naar Hoofddorp bent gegaan![]()
eigenlijk vraagt die om een primaire reactiequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn ze in de volksmond ook. De IJssel is best een lief riviertje verder hoor, houdt die Friezen een beetje uit de buurt. Nu de West-Friezen nog.
Ja, zo'n leugen! Ik hen een jaar lang zo ongeveer elk weekend doorgebracht in brabant en om 11 uur gaat het licht uit en valt er geen moer te belevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dan denk ik aan BRABANT want daar brandt nog licht !!!!!!!!!!
Goed zoquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
![]()
heb me ingeschreven bij de OU voor psychologie
![]()
ben benieuwd hoe lang het eigenlijk duurt tot ik mn boeken dan thuis krijg
Zin in
Ja, toen liep ik er nog rondquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef mafkees01 het volgende:
Nah, paar keer best leuk geweestMaar ik kom daar ook niet vandaag, en met leuke mensen is alles leuk
Toen waren er btw wel lekkere wijfen
Ik kom btw ook boven de rivieren vandaan hoor
Spannend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
![]()
![]()
Zin in
in brabant wordt gewoon 24/7 gefeestquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is idd totaal donker in de avonduren.
* toestemming geeftquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef pazzio het volgende:
[..]
eigenlijk vraagt die om een primaire reactie
Jeej!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:14 schreef Murmeli het volgende:
![]()
![]()
Zin in
waar in brabant hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zo'n leugen! Ik hen een jaar lang zo ongeveer elk weekend doorgebracht in brabant en om 11 uur gaat het licht uit en valt er geen moer te beleven
dat was niet in Brabant...dat was in Boxtel..dat is een apart ietsquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, zo'n leugen! Ik hen een jaar lang zo ongeveer elk weekend doorgebracht in brabant en om 11 uur gaat het licht uit en valt er geen moer te beleven
Hier wel, ik heb een verduisteringsgordijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
Het is "bij mij" echt nooit donker. Al dat licht van die kassen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dat maakt het verschil idd
Wel tijdje geleden, maar toen viel dr best wat te scoren
Eindhoven-Buiten, toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat was niet in Brabant...dat was in Boxtel..dat is een apart iets
Ja gast, dat heb ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef djayzz het volgende:
Hier wel, ik heb een verduisteringsgordijn
Ik heb er kerst 2007 voor het laatst voor de deur gestaan en toen ook weer gelijk rechtsomkeert gemaakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef mafkees01 het volgende:
Dat maakt het verschil idd
Wel tijdje geleden, maar toen viel dr best wat te scoren
ik ben een beetje door mijn brandstof heen...quote:
In spoordonk is het nog erger. En ik ben op zondagavond naar den bosch geweest en daar was ook alles dichtquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat was niet in Brabant...dat was in Boxtel..dat is een apart iets
in eindhoven misschien. verder is brabant gewoon uitgestorvenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in brabant wordt gewoon 24/7 gefeest
* Kitkat aan pazzio geeftquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef pazzio het volgende:
[..]
ik ben een beetje door mijn brandstof heen...
en het topic loopt wel redelijk door nu toch ?
spoordonk is kerk gehuchtquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
In spoordonk is het nog erger. En ik ben op zondagavond naar den bosch geweest en daar was ook alles dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |