ehm, kom komende week maar naar tilburgquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
in eindhoven misschien. verder is brabant gewoon uitgestorven
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
spoordonk is kerk gehucht
als je daar zondags je tuin gaat doen word je gekild man.
Tilburg is zondags tot 0:00 ofzo kroegen open
Ik steek mijn hekel aan West-Friezen niet onder stoelen of banken. West-Friezen zelf welquote:
Westlander dus?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
Het is "bij mij" echt nooit donker. Al dat licht van die kassen
op de roze dag zekerquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, kom komende week maar naar tilburg
Wat?quote:
Ik ook zoiets... Maarja, als iedereen naar A wilt, ga je niet alleen naar B hèquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er kerst 2007 voor het laatst voor de deur gestaan en toen ook weer gelijk rechtsomkeert gemaakt.
Zondagavond zat ik na werfpop nog gezellig op het leidsepleinquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
In spoordonk is het nog erger. En ik ben op zondagavond naar den bosch geweest en daar was ook alles dicht
quote:
16 dan!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:22 schreef mafkees01 het volgende:
Wat?
Ik doelde op het feit dat zij zegt dat het allemaal 14 jaar is, en dat dat heul erg mee viel toen
Ja inderdaadquote:Ik ook zoiets... Maarja, als iedereen naar A wilt, ga je niet alleen naar B hè
oehwwwquote:
Ja goed, kan een goede avond geweest zijn, maar 16 was toen ook al te jongquote:
echt erg, ik heb meteen een chunky uit de keuken gepakt hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je mag kiezen, omdat het vandaag woensdag is
* Krijgt een KF-vibequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ja goed, kan een goede avond geweest zijn, maar 16 was toen ook al te jong![]()
Maat van mij ging kotsen op t bankje daar bij die fruitautomaat in die hoek. Toen was het einde oefening
Dan word je eruit geflikkerdquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:27 schreef mafkees01 het volgende:
Ja goed, kan een goede avond geweest zijn, maar 16 was toen ook al te jong![]()
Maat van mij ging kotsen op t bankje daar bij die fruitautomaat in die hoek. Toen was het einde oefening
als jij dat leuk vindquote:
Vast niet, hahaquote:
ik werk op Schipholquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vast niet, haha![]()
Ik woon vlakbij Schiphol
KF-vibequote:
Ja, maja... Je kan moeilijk doorgaan als 1 maat van je helemaal gaar in een hoekje ligt te kreunen hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |