quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het male dramaqueen day?
Damn, die dag vergeet ik altijd op mijn agenda te zetten.
Dat kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
Tja, daar kan ik geen politiek correct antwoord op geven. En een knuffel kan je krijgen, maar dat is niet wat je zoekt.
vind je het ook zo vervelend als je klitten in je haar krijgt ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind als andere mensen (vrouw of man) het leuk vinden hoe ik er uit zie. Ik zeg alleen dat dat verder niks zegt over consequenties.
Jij kamt en wast ook gewoon je haar, neem ik aan
niet veel van meegekregenquote:
Je hebt wel zelfkennisquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef pazzio het volgende:
en ik een primaat ben
Ik zit er nu wel serieus over na te denken trouwens, haha.quote:
Daar MOET haast wel een app voor zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het male dramaqueen day?
Damn, die dag vergeet ik altijd op mijn agenda te zetten.
Koning drogredenering merk ikquote:
*gooit de appstore openquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar MOET haast wel een app voor zijn.
Of in het midden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit er nu wel serieus over na te denken trouwens, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Vrouwen kunnen moeilijk doenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk kunnen doen.
het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk kunnen doen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of in het midden?komen jullie toch bij mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
klopt.quote:
Dat is nu wel duidelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
Of in het midden?Het midden is ook wel een ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je daar zin in dan?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja hoor! Lijkt mij leuk! Maarré doen we wel ff PM-en, want je mag hier niet meer praten over dates dacht ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het midden is ook wel een ideeHeb je daar zin in dan?
quote:
Okéquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
Ja hoor! Lijkt mij leuk! Maarré doen we wel ff PM-en, want je mag hier niet meer praten over dates dacht ik
Wat?? Sinds wanneer niet??quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor! Lijkt mij leuk! Maarré doen we wel ff PM-en, want je mag hier niet meer praten over dates dacht ik
Kunnen wij zelf hoorquote:
Donequote:
Ooo ligt dat daar aan!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
als je veel met vrouwen om gaat ga je vanzelf moeilijk doen
We gaan niet naar het midden van de NL, maar de plaats die precies in het midden van onze woonplaatsen ligt. En dat is een plaats in het westen van het landquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zit ook vanaaf in het midden van Nederland.. Maar daar wil ik niemand bijhebben, want dan zien ze hoe ik ook kan zijn na een paar bier
Wees maar niet bang, daar komen wij nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef mafkees01 het volgende:
Ik zit ook vanaaf in het midden van Nederland.. Maar daar wil ik niemand bijhebben, want dan zien ze hoe ik ook kan zijn na een paar bier
Boven de rivieren. Da,s eng.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We gaan niet naar het midden van de NL, maar de plaats die precies in het midden van onze woonplaatsen ligt. En dat is een plaats is het westen van het land
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We gaan niet naar het midden van de NL, maar de plaats die precies in het midden van onze woonplaatsen ligt. En dat is een plaats in het westen van het land
Oki!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, daar komen wij niet
Wat een kutleven heb ik dan!quote:
Ik vind het eronder ook fijner, maar helaasquote:
Je kan het weer niet laten om het over sex te hebben he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het eronder ook fijner, maar helaas
Ooo had je het daarover? Dan vind ik boven wel wat hebbenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je kan het weer niet laten om het over sex te hebben he?
ben je niet, maar de rest probeert het te ontkennenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat ik één van de weinige was van boven de grote rivieren
Geen dingen zeggen die je niet meent. Je vindt het NIET leuk dat ik je negeer. Maar ik negeer je niet, waar moet ik nog op reageren?quote:
je inbox zit volquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koning drogredenering merk ik
Ik ga er niet eens meer moeite aan bestellen
Wie woont er nog meer boven de Ijssel dan? (en is dat een vrouw, en wil die een keer een datequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ben je niet, maar de rest probeert het te ontkennen
Ik ontken niets. Ben er super trots op dat ik ook boven de rivieren woonquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ben je niet, maar de rest probeert het te ontkennen
Zover kom ik niet idd. Dat zou uiteraard wel een reden zijn om te ontkennenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie woont er nog meer boven de Ijssel dan? (en is dat een vrouw, en wil die een keer een date)
Bon Amiquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:03 schreef mafkees01 het volgende:
Nouk, jij zit btw wel in aalsmeer? Kom je weleens in de bon ami. Daar wilden ze zaterdag heen, maar uiteindelijk naar hoofddorp gegaan
Dus nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat ik één van de weinige was van boven de grote rivieren
de Ijsselquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie woont er nog meer boven de Ijssel dan? (en is dat een vrouw, en wil die een keer een date)
Ik heb dat in mijn tijd nooit geleerd...quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef stbabylon het volgende:
Mensen beschouwen hier volgens mij de combi: Maas, Waal & Rijn als de grote rivieren. Ik heb vroeger altijd geleerd dat de Ijssel ook een grote rivier was...
* stbabylon is nu erg sip
"de grote rivieren" is een term die doorgaans gebruikt wordt voor Maas, Waal & Rijn idd. alleen in de buurt van de IJssel denken ze dat de IJssel daar ook bij hoortquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef stbabylon het volgende:
Mensen beschouwen hier volgens mij de combi: Maas, Waal & Rijn als de grote rivieren. Ik heb vroeger altijd geleerd dat de Ijssel ook een grote rivier was...
* stbabylon is nu erg sip
Dat zijn ze in de volksmond ook. De IJssel is best een lief riviertje verder hoor, houdt die Friezen een beetje uit de buurt. Nu de West-Friezen nog.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:09 schreef stbabylon het volgende:
Mensen beschouwen hier volgens mij de combi: Maas, Waal & Rijn als de grote rivieren.
Heeft slechts 1 goed ding en dat is mijnliefjequote:
niet Amsterdam alleen opeisen heh !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |