Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
Eh, ander ondwerp!
wie gaat er vandaag nog wat leuks doen![]()
Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind als andere mensen (vrouw of man) het leuk vinden hoe ik er uit zie. Ik zeg alleen dat dat verder niks zegt over consequenties.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef pazzio het volgende:
[..]
en waarom wil je er je op je best uitzien ?
zou je als laatste mens op aarde je er nog steeds wat van aantrekken of je er op je best uitziet ?
het begon namelijk met een reactie op Nouk's post :
[..]
[..]
ik heb ergens het vermoeden dat het er niet om ging wat de argumentatie achter de meningen waren heh heh
tof!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja![]()
Boodschappen doen, naar huis, in mijn schone huis zitten, filmpje kijken en gewoon waar ik zin in heb![]()
Ik heb wel zin om op pad te gaan
Nee het isquote:
Jeweetwaarmijnhuiswoontquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja![]()
Boodschappen doen, naar huis, in mijn schone huis zitten, filmpje kijken en gewoon waar ik zin in heb![]()
Ik heb wel zin om op pad te gaan
euhm KF, dat boeit me werkelijk waar geen ene flikker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zouden jullie het tof vinden om je ex met een vriend of vriendin horen te bespreken met wie ze allemaal naar bed was gegaan, hoe het was en weet ik veel wat nog meer?
Tuurlijk is dat niet leuk, en al helemaal niet als je voor haar naar haar toe komt om te helpen
Tja, daar kan ik geen politiek correct antwoord op geven. En een knuffel kan je krijgenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee het is![]()
![]()
Ja, maar wat en naar wie enzEn ik heb zin om te knuffelen, haha
Is het male dramaqueen day?quote:
Ja! Maar dat is verquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het male dramaqueen day?
Damn, die dag vergeet ik altijd op mijn agenda te zetten.
Dat kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
Tja, daar kan ik geen politiek correct antwoord op geven. En een knuffel kan je krijgen, maar dat is niet wat je zoekt.
vind je het ook zo vervelend als je klitten in je haar krijgt ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind als andere mensen (vrouw of man) het leuk vinden hoe ik er uit zie. Ik zeg alleen dat dat verder niks zegt over consequenties.
Jij kamt en wast ook gewoon je haar, neem ik aan
niet veel van meegekregenquote:
Je hebt wel zelfkennisquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef pazzio het volgende:
en ik een primaat ben
Ik zit er nu wel serieus over na te denken trouwens, haha.quote:
Daar MOET haast wel een app voor zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het male dramaqueen day?
Damn, die dag vergeet ik altijd op mijn agenda te zetten.
Koning drogredenering merk ikquote:
*gooit de appstore openquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar MOET haast wel een app voor zijn.
Of in het midden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zit er nu wel serieus over na te denken trouwens, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |