Doe dat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Zouden jullie het tof vinden om je ex met een vriend of vriendin horen te bespreken met wie ze allemaal naar bed was gegaan, hoe het was en weet ik veel wat nog meerquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het probleem niet, tenzij je nog niet over haar heen bent. Dan kan ik het wel begrijpen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe dat!Tja, van geen popcorn krijg je ook geen dorst idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ik snap jequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zouden jullie het tof vinden om je ex met een vriend of vriendin horen te bespreken met wie ze allemaal naar bed was gegaan, hoe het was en weet ik veel wat nog meer?
Tuurlijk is dat niet leuk, en al helemaal niet als je voor haar naar haar toe komt om te helpen
Het zou mij werkelijk niet uitmaken & ik zou mijzelf er misschien nog mee bemoeien ook (of naja, meepraten). Serieus; jij ziet problemen die er gewoon niet zijn & je valt ons er nog mee lastig ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zouden jullie het tof vinden om je ex met een vriend of vriendin horen te bespreken met wie ze allemaal naar bed was gegaan, hoe het was en weet ik veel wat nog meer?
Tuurlijk is dat niet leuk, en al helemaal niet als je voor haar naar haar toe komt om te helpen
je hebt gelijk v....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat zo is, moet je beter leren communiceren.
Ik snap je wel een beetje hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uiteraard. Trijntje zou dan ook verboden moeten worden om ooit nog een woord Nederlands te uiten. Verschrikkelijk accent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb laatst dat nr maar eens geluisterd van Trijntje uit de OP. Maar wat is datverschrikkelijk
Misschien is dat meer een mannen-concurrentie ding ofzo. Want ik wil juist altijd alles to in detail weten, ook van exen. Maar merk dat mannen in mijn omgeving sowieso niet echt op sex-details van mij zitten te wachten, tenzij het negatief is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je wel een beetje hoor. Ik ben echt wel over mijn ex heen, maar ik hoef nog steeds niets te weten wat ze met dr huidige vriend uitspookt. Denk dat het ook ligt aan hoe je uit elkaar gaat, wij zijn nog wel min of meer bevriend, dus ik haat dr niet ofzo.
Daar kan ik gewoon over praten met mijn exquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vanavond lekker met m'n homies uit eten in Delft, daarna de nieuwe JCvD kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
Eh, ander ondwerp!
wie gaat er vandaag nog wat leuks doen![]()
Jij bent bommetjes aan het droppen he? Je mag ook wel gelijk PM'en wat je dwars zitquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Trijntje zou dan ook verboden moeten worden om ooit nog een woord Nederlands te uiten. Verschrikkelijk accent.
Ik kan er wel over praten met mijn ex, maar ze wordt dan weer boos, omdat ik er niet boos om wordt. Sommige vrouwen zijn echt raar.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daar kan ik gewoon over praten met mijn ex
Nee hoor, ik gun jou ook positieve seksquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef heksehiel het volgende:
Maar merk dat mannen in mijn omgeving sowieso niet echt op sex-details van mij zitten te wachten, tenzij het negatief is.
Hoi schatje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent bommetjes aan het droppen he? Je mag ook wel gelijk PM'en wat je dwars zit
Ik heb sinds het uit is niet meer met mijn ex gesproken. mis ik niks aan!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daar kan ik gewoon over praten met mijn ex
Haha niet te begrijpen he die vrouwenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kan er wel over praten met mijn ex, maar ze wordt dan weer boos, omdat ik er niet boos om wordt. Sommige vrouwen zijn echt raar.
Jij herkent dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent bommetjes aan het droppen he?
Waarom zit je nu op deze naam?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
Eh, ander ondwerp!
jammer, avondje bankhangen dus..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik nietZou eerst met iemand een hapje gaan eten, maar dat gaat niet meer door.
Ik mezelf ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gun jou ook positieve seks.
Bankhangen doe ik nooitquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
/jammer, avondje bankhangen dus..
Ik ga straks lekker hardlopen en verder niks
Dat moet hij zelf maar zeggen, haha.quote:
ik ga gezellie bij me zussie eten vanaafquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
Eh, ander ondwerp!
en waarom wil je er je op je best uitzien ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor mij is een leuk jurkje aandoen net zoiets als mijn haar doen of wat make up gebruiken - een tool om er op je best uit te zien.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)erbroek__.html?p=5,1
Wat vinden de mannen?
ik heb ergens het vermoeden dat het er niet om ging wat de argumentatie achter de meningen waren heh hehquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld.
whateverquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bankhangen doe ik nooit
Bedhangen
Dat is een verschil hoor! Maarre misschien ga ik nog opruimen.. Ik moet namelijk een dvd vinden voor volgend weekend.quote:
Vertel wie ben jij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kan er wel over praten met mijn ex, maar ze wordt dan weer boos, omdat ik er niet boos om wordt. Sommige vrouwen zijn echt raar.
welk dvdquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een verschil hoor! Maarre misschien ga ik nog opruimen.. Ik moet namelijk een dvd vinden voor volgend weekend.
Dvd over/van mijn avatarquote:
Hier kan ik helaas geen antwoord opgeven (ik neem hem niet mee naar jou)quote:
haha, je weet best dat je bij mij geen burka hoeft aan te trekken grinzzquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
het zit hem er denk ik in dat jullie het er met elkaar over eens zijn dat een vrouw in sommige gevallen bij sommige mannen in de buurt een burka aan moeten trekken om te voorkomen dat mannen aan je zitten of naar je zitten te kwijlen. Een aantal vrouwen in dit topic waaronder ik, hopen hier in een wereld te leven, waar mannen zich ook kunnen gedragen zonder burka.
Pazzio geeft aan, dat hij behoort tot de groep van mannen waarbij je beter wel een burka kan aantrekken.
en pazzio ziet niet het verschil tussen iets voor jezelf doen en iets voor een ander doen (er mooi uitzien). dat laatste is dan een stukje waar ik het dus niet met pazzio over eens ben (en volgens mij de andere dames ook niet)
klopt het zo een beetje?
ok, ik werd al bangquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen antwoord opgeven (ik neem hem niet mee naar jou)
Leuk dat je me negeert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar al even geen last van. Komt vanzelf weer
Haha, dat hoeft niet hoor!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
Eh, ander ondwerp!
Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind als andere mensen (vrouw of man) het leuk vinden hoe ik er uit zie. Ik zeg alleen dat dat verder niks zegt over consequenties.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef pazzio het volgende:
[..]
en waarom wil je er je op je best uitzien ?
zou je als laatste mens op aarde je er nog steeds wat van aantrekken of je er op je best uitziet ?
het begon namelijk met een reactie op Nouk's post :
[..]
[..]
ik heb ergens het vermoeden dat het er niet om ging wat de argumentatie achter de meningen waren heh heh
tof!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja![]()
Boodschappen doen, naar huis, in mijn schone huis zitten, filmpje kijken en gewoon waar ik zin in heb![]()
Ik heb wel zin om op pad te gaan
Nee het isquote:
Jeweetwaarmijnhuiswoontquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja![]()
Boodschappen doen, naar huis, in mijn schone huis zitten, filmpje kijken en gewoon waar ik zin in heb![]()
Ik heb wel zin om op pad te gaan
euhm KF, dat boeit me werkelijk waar geen ene flikker.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik geen politiek correct antwoord op geven. En een knuffel kan je krijgenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee het is![]()
![]()
Ja, maar wat en naar wie enzEn ik heb zin om te knuffelen, haha
Is het male dramaqueen day?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |