Jij herkent dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent bommetjes aan het droppen he?
Waarom zit je nu op deze naam?quote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
Eh, ander ondwerp!
wie gaat er vandaag nog wat leuks doen![]()
jammer, avondje bankhangen dus..quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik nietZou eerst met iemand een hapje gaan eten, maar dat gaat niet meer door.
Ik mezelf ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gun jou ook positieve seks.
Bankhangen doe ik nooitquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
/jammer, avondje bankhangen dus..
Ik ga straks lekker hardlopen en verder niks
Dat moet hij zelf maar zeggen, haha.quote:
ik ga gezellie bij me zussie eten vanaafquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:30 schreef djayzz het volgende:
Eh, ander ondwerp!
wie gaat er vandaag nog wat leuks doen![]()
en waarom wil je er je op je best uitzien ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor mij is een leuk jurkje aandoen net zoiets als mijn haar doen of wat make up gebruiken - een tool om er op je best uit te zien.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)erbroek__.html?p=5,1
Wat vinden de mannen?
ik heb ergens het vermoeden dat het er niet om ging wat de argumentatie achter de meningen waren heh hehquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld.
whateverquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bankhangen doe ik nooit
Bedhangen
Dat is een verschil hoor! Maarre misschien ga ik nog opruimen.. Ik moet namelijk een dvd vinden voor volgend weekend.quote:
Vertel wie ben jij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik kan er wel over praten met mijn ex, maar ze wordt dan weer boos, omdat ik er niet boos om wordt. Sommige vrouwen zijn echt raar.
welk dvdquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een verschil hoor! Maarre misschien ga ik nog opruimen.. Ik moet namelijk een dvd vinden voor volgend weekend.
Dvd over/van mijn avatarquote:
Hier kan ik helaas geen antwoord opgeven (ik neem hem niet mee naar jou)quote:
haha, je weet best dat je bij mij geen burka hoeft aan te trekken grinzzquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
het zit hem er denk ik in dat jullie het er met elkaar over eens zijn dat een vrouw in sommige gevallen bij sommige mannen in de buurt een burka aan moeten trekken om te voorkomen dat mannen aan je zitten of naar je zitten te kwijlen. Een aantal vrouwen in dit topic waaronder ik, hopen hier in een wereld te leven, waar mannen zich ook kunnen gedragen zonder burka.
Pazzio geeft aan, dat hij behoort tot de groep van mannen waarbij je beter wel een burka kan aantrekken.
en pazzio ziet niet het verschil tussen iets voor jezelf doen en iets voor een ander doen (er mooi uitzien). dat laatste is dan een stukje waar ik het dus niet met pazzio over eens ben (en volgens mij de andere dames ook niet)
klopt het zo een beetje?
ok, ik werd al bangquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier kan ik helaas geen antwoord opgeven (ik neem hem niet mee naar jou)
Leuk dat je me negeert.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar al even geen last van. Komt vanzelf weer
Haha, dat hoeft niet hoor!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |