vervelend gedrag ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze snapt dat ik het niet wil horen, ze doet het toch...
Hoe noemen we zulk gedrag ?
Juist ja !
Rubber?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb jij iemand in de buurt die jou even gigantisch hard met een rubberen hamer op je kop kan timmeren?
Dat verwacht ik ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja je zal er best een gevoel aan overhouden, maar dan hoef je je nog niet druk te gaan maken met wie ze in bed duikt na jou... En het was vast heel speciaal. Zo speciaal zelfs dat jullie je leven nog lang en gelukkig apart leven
Nee ik snap het niet helemaal KF. Je kan toch niet verwachten dat ze na jou met niemand anders meer neukt?
Heb je haar gezegd dat je daar niet op zit te wachten, of verwacht je dat ze dat van je weet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
Ze snapt dat ik het niet wil horen, ze doet het toch...
Hoe noemen we zulk gedrag ?
Juist ja !
het lijkt me dat dit alles te maken heeft met hoe je jezelf voelt naar aanleiding van reacties van anderen ja ...quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als "je doet het voor jezelf" en "je doet het voor de reakties van anderen" hetzelfde is wel ja.
TMIquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat er op m'n rug niks zit, maar daar hebben we het maar even niet over
Over het wel en wee van enkele singlesquote:
Ze snapt het toch, tuurlijk weet ze het, dat zegt hij net.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd dat je daar niet op zit te wachten, of verwacht je dat ze dat van je weet?
Ik zie nog steeds het probleem niet, tenzij je nog niet over haar heen bent. Dan kan ik het wel begrijpenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet!
Ik verwacht wel dat ze het niet uitgebreid en in details gaat vertellen aan haar beste vriendin, wanneer ik bij haar thuis ben om HAAR te helpen !
KF dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Over het wel en wee van enkele singles
yummiequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb jij iemand in de buurt die jou even gigantisch hard met een rubberen hamer op je kop kan timmeren?
Voor mij is een leuk jurkje aandoen net zoiets als mijn haar doen of wat make up gebruiken - een tool om er op je best uit te zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef pazzio het volgende:
[..]
het lijkt me dat dit alles te maken heeft met hoe je jezelf voelt naar aanleiding van reacties van anderen ja ...
in je eentje midden in de woestijn lijkt me het niks uit maken toch ?
afgezien dat het best warm is in een woestijn heh heh
Daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeldquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef pazzio het volgende:
in je eentje midden in de woestijn lijkt me het niks uit maken toch ?
we zijn het dus gewoon eens ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, even simpel:
Ja, je wilt er als vrouw leuk en goed uit blijven zien, ook al heb je al een vriend.
Nee, dat je er een beetje uitdagend bijloopt, wil niet eggen dat kerels maar naar je mogen staren en aan je mogen zitten.
Oké, ik geef toe, mannelijke aandacht is leuk, het is fijn om gezien te worden. Maar als een kerel je met zijn ogen uitkleedt... dat voelt zo zo smerig. En dat terwijl je er alleen maar verzorgd en leuk uit wilt zien, voor jezelf, voor je eigenwaarde.
Burqa's zijn ook alleen maar in het leven geroepen omdat men van mannen verwacht dat ze hun klauwen niet thuis kunnen laten, daarom moeten vrouwen zich maar bedekken, zodat mannen niet verleid worden tot ranzige daden. Dat is toch de omgekeerde wereld?
Ze weet het nu in iedergeval voor de volgende keer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet!
Ik verwacht wel dat ze het niet uitgebreid en in details gaat vertellen aan haar beste vriendin, wanneer ik bij haar thuis ben om HAAR te helpen !
Zij vindt het al vervelend wanneer ze via via hoort dat ik met iemand gaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd dat je daar niet op zit te wachten, of verwacht je dat ze dat van je weet?
bewijs?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Wel een met een split, ik heb best mooie benen namelijk.
En laag uitgesneden, want ik heb niet voor niets mooie boobs.
En toen heeft ze zelf haar pc gemaaktquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij vindt het al vervelend wanneer ze via via hoort dat ik met iemand ga
Dan is het toch ook wel voor te stellen dat ik het niet leuk vind om haar haar bed avonturen te horen bespreken met een vrienden![]()
?!
Ik heb gevraagd of ze het over iets anders wilde hebben of ik anders naar huis ging en ze die computer zelf maar ging maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |