Het is iig wel OTquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Dit topic gaat een beetje traag vandaag, of niet?
Praat me eerst meer even bijquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat er nu wel wat schot in de zaak gaat komen.
Beetje jammer dat de O voor zowel off als on kan staan natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is iig wel OThet gaat over de beslommeringen van een Single
Ik had niet de indruk dat ze dat nodig had. Jij daarentegen zou toch in moeten zien dat als je je al op de bodem van een gat bevindt, dat het wellicht een goed idee is om op te houden met verder graven.quote:
ik kom ook net binnenquote:
In dit geval snapte je het wel neem ik aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de O voor zowel off als on kan staan natuurlijk.
Als je een relatie met Pazio wilt moet je in burqaquote:
Show it if youve got it!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verwacht dat mensen reageren op mijn geheel. En normale mannen reageren daar ook normaal op. Over wat voor reacties en consequenties heb jij het dan?
Voor CL dan een mooie roze.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je een relatie met Pazio wilt moet je in burqa
Je bent stiekem nog een beetje verliefd zo te horen. Maar ik vond het vooral frappant dat uitgerekend jij het woord slet gebruiktequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik weet prima dat ze net zo goed andere heeft lopen neuken als dat ik dat gedaan heb...
Ik heb haar noooit een verhaal verteld of wat dan ook...
Alleen nu dat ik weer een vriendin heb, want daar vroeg ze naar...
Ik vind het gewoon tyfus asociaal dat zij dat soort verhalen gaat vertellen (in detail) wanneer ik ziek uit m'n werk naar haar huis kom om haar te helpen![]()
de reacties en consequenties hangen helemaal af van jou in jouw geheel, de sexy jurkjes in kwestie, jouw bui en gedrag op dat moment, de situatie, enz. enz.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik verwacht dat mensen reageren op mijn geheel. En normale mannen reageren daar ook normaal op. Over wat voor reacties en consequenties heb jij het dan?
Fucking asociaal is wel een beetje overdreven, vind je ook niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
Nja dan vinden jullie toch dat ik me aanstel
Nee, omdat je er als vrouw niet uit wilt zien als verslonsde hut. Tuurlijk wil je er goed uitzien, kerel of nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:01 schreef pazzio het volgende:
[..]
dus je vestigt je aandacht op je goeie punten ...
omdat je dan een reactie krijgt op je goeie punten ...
en dat vind je leuk, toch ?
Ja je zal er best een gevoel aan overhouden, maar dan hoef je je nog niet druk te gaan maken met wie ze in bed duikt na jou... En het was vast heel speciaal. Zo speciaal zelfs dat jullie je leven nog lang en gelukkig apart levenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat je altijd gevoel voor iemand zal houden waarmee je in 4 jaar lief en leed meegemaakt hebt ?
Wanneer ik seks met haar had, was dat elke keer weer speciaal![]()
Ja, dan vind ik het gewoon pijnlijk om zoiets te horen...
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Wel een met een split, ik heb best mooie benen namelijk.
En laag uitgesneden, want ik heb niet voor niets mooie boobs.
misschien moet ik maar gewoon zeggen dat je gelijk hebt vrouw ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je een relatie met Pazio wilt moet je in burqa
Dat jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, omdat je er als vrouw niet uit wilt zien als verslonsde hut. Tuurlijk wil je er goed uitzien, kerel of niet.
we zijn het eens toch gewoon, of heb ik het mis ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, omdat je er als vrouw niet uit wilt zien als verslonsde hut. Tuurlijk wil je er goed uitzien, kerel of niet.
Ik vermoed at er het woord vrouw in voor gaat komenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat jaEn ik ben dus benieuwd wat voor consequenties pazzio daar aan verbindt
Als "je doet het voor jezelf" en "je doet het voor de reakties van anderen" hetzelfde is wel ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:16 schreef pazzio het volgende:
[..]
we zijn het eens toch gewoon, of heb ik het mis ?
Ik gooi liever mijn haren in de wind, geen burqa voor mij.quote:
Tuurlijk doe gek, split tot op de heup zodat je net ziet dat je een jarretel aan hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Heb jij iemand in de buurt die jou even gigantisch hard met een rubberen hamer op je kop kan timmeren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef pazzio het volgende:
[..]
misschien moet ik maar gewoon zeggen dat je gelijk hebt vrouw ?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets ja, zie je m'n puisten niet!
Nog een vrouw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef pazzio het volgende:
[..]
misschien moet ik maar gewoon zeggen dat je gelijk hebt vrouw ?
Ze snapt dat ik het niet wil horen, ze doet het toch...quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fucking asociaal is wel een beetje overdreven, vind je ook niet?
zo, is het gelukt ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat er nu wel wat schot in de zaak gaat komen.
Goed, even simpel:quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:16 schreef pazzio het volgende:
[..]
we zijn het eens toch gewoon, of heb ik het mis ?
Ik doe m'n bestquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef heksehiel het volgende:
Wat een lekkere vijandige sfeer hier trouwens en ik ben er niet eens
vervelend gedrag ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze snapt dat ik het niet wil horen, ze doet het toch...
Hoe noemen we zulk gedrag ?
Juist ja !
Rubber?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb jij iemand in de buurt die jou even gigantisch hard met een rubberen hamer op je kop kan timmeren?
Dat verwacht ik ook nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja je zal er best een gevoel aan overhouden, maar dan hoef je je nog niet druk te gaan maken met wie ze in bed duikt na jou... En het was vast heel speciaal. Zo speciaal zelfs dat jullie je leven nog lang en gelukkig apart leven
Nee ik snap het niet helemaal KF. Je kan toch niet verwachten dat ze na jou met niemand anders meer neukt?
Heb je haar gezegd dat je daar niet op zit te wachten, of verwacht je dat ze dat van je weet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
Ze snapt dat ik het niet wil horen, ze doet het toch...
Hoe noemen we zulk gedrag ?
Juist ja !
het lijkt me dat dit alles te maken heeft met hoe je jezelf voelt naar aanleiding van reacties van anderen ja ...quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als "je doet het voor jezelf" en "je doet het voor de reakties van anderen" hetzelfde is wel ja.
TMIquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat er op m'n rug niks zit, maar daar hebben we het maar even niet over
Over het wel en wee van enkele singlesquote:
Ze snapt het toch, tuurlijk weet ze het, dat zegt hij net.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd dat je daar niet op zit te wachten, of verwacht je dat ze dat van je weet?
Ik zie nog steeds het probleem niet, tenzij je nog niet over haar heen bent. Dan kan ik het wel begrijpenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet!
Ik verwacht wel dat ze het niet uitgebreid en in details gaat vertellen aan haar beste vriendin, wanneer ik bij haar thuis ben om HAAR te helpen !
KF dusquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Over het wel en wee van enkele singles
yummiequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heb jij iemand in de buurt die jou even gigantisch hard met een rubberen hamer op je kop kan timmeren?
Voor mij is een leuk jurkje aandoen net zoiets als mijn haar doen of wat make up gebruiken - een tool om er op je best uit te zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef pazzio het volgende:
[..]
het lijkt me dat dit alles te maken heeft met hoe je jezelf voelt naar aanleiding van reacties van anderen ja ...
in je eentje midden in de woestijn lijkt me het niks uit maken toch ?
afgezien dat het best warm is in een woestijn heh heh
Daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeldquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:21 schreef pazzio het volgende:
in je eentje midden in de woestijn lijkt me het niks uit maken toch ?
we zijn het dus gewoon eens ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, even simpel:
Ja, je wilt er als vrouw leuk en goed uit blijven zien, ook al heb je al een vriend.
Nee, dat je er een beetje uitdagend bijloopt, wil niet eggen dat kerels maar naar je mogen staren en aan je mogen zitten.
Oké, ik geef toe, mannelijke aandacht is leuk, het is fijn om gezien te worden. Maar als een kerel je met zijn ogen uitkleedt... dat voelt zo zo smerig. En dat terwijl je er alleen maar verzorgd en leuk uit wilt zien, voor jezelf, voor je eigenwaarde.
Burqa's zijn ook alleen maar in het leven geroepen omdat men van mannen verwacht dat ze hun klauwen niet thuis kunnen laten, daarom moeten vrouwen zich maar bedekken, zodat mannen niet verleid worden tot ranzige daden. Dat is toch de omgekeerde wereld?
Ze weet het nu in iedergeval voor de volgende keer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet!
Ik verwacht wel dat ze het niet uitgebreid en in details gaat vertellen aan haar beste vriendin, wanneer ik bij haar thuis ben om HAAR te helpen !
Zij vindt het al vervelend wanneer ze via via hoort dat ik met iemand gaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd dat je daar niet op zit te wachten, of verwacht je dat ze dat van je weet?
bewijs?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
En toen heeft ze zelf haar pc gemaaktquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij vindt het al vervelend wanneer ze via via hoort dat ik met iemand ga
Dan is het toch ook wel voor te stellen dat ik het niet leuk vind om haar haar bed avonturen te horen bespreken met een vrienden![]()
?!
Ik heb gevraagd of ze het over iets anders wilde hebben of ik anders naar huis ging en ze die computer zelf maar ging maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |