Nee joh, ben pas in januari jarig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig weekend inderdaadVier je je eigen verjaardag of een feestje van 'n ander?
Ontwikkeling is leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah op die manier....
ja ff lezen zometeen. kijken welke vakken ik wil gaan doen. heb je tips? ik heb sociale en klinische gedaan. denk dat ik ontwikkelingspsych ga doen en A&O en nog een. als die er nog zijnen als ik die snel afheb vraag ik dan wel wat meer vakken tegelijk aan, maar de vorige keer dat ik er 6 had aangevraagd (wat normaal is) heb ik er maar 2 gedaan
nee, dat is pechquote:
Ook goed! Haha.quote:
zal ff kijken wat er is, in het propaedeuse jaar zitten veel taaie vakken. en omdat ik A&O kant op wil lijkt me wel handig om die ff te checken of dat wat is. economische is ook leuk ja. daar weet ik al vrij veel vanaf, ging mn afstuderen over. zal es kijken of ze dat als vak hebben bij de OU.... zou ook wel een leuke afstudeerrichting zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ontwikkeling is leukWel "droog" en biologisch, maar wel leuk... A&O vond ik vreselijk
![]()
En je kan misschien een andere stroming van klinische doen? Of economische
Cliffhanger!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zal jullie zo vertellen wat de uitslag was. eerst even de computer opnieuw opstarten. kom er niet mee het internet op
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een tromgeroffel lijkt me gepast.
* roffel.... *
Ome Willem.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Murmeli het volgende:
rapapapapapapaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik ga toch voor een sexy jurkje denk ik... Amerikanen zijn sowieso raar dus...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)erbroek__.html?p=5,1
Wat vinden de mannen?
Beide hebben wel wat, maar als de billen er bij passen geef ik de voorkeur aan de spijkerbroekquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de mannen?
Ik ga dan toch eerder voor een leuk jurkjequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de mannen?
ligt eraan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de mannen?
Wie komt er op het idee dergelijke onderzoeken te gaan doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)welijk__.html?p=11,1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar om even uitsluitel te geven..
ik heb de baan nietze hebben er lang over gepraat, zelfs nachtje over geslapen, maar ze vonden het toch niet de beste keuze. Als in toch hbo enzo, en bang dat ik snel weg zou zijn.
Dus helaas
Gefeliciteerd meid!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoooi iedereen
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ik heb de baan nietze hebben er lang over gepraat, zelfs nachtje over geslapen, maar ze vonden het toch niet de beste keuze. Als in toch hbo enzo, en bang dat ik snel weg zou zijn.
Dus helaas
Dat was heul gemeen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dus helaas
Jammer dat de emoticons in de spoiler altijd te zien zijn he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gefeliciteerd, nogmaals he.![]()
Dus helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You fooled me
Gefeliciteerd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |