denk het. Als ik s'avonds een spanned boek begin te lezen, leg ik hem echt niet weg voordat ik hem uit heb. en dat was met bijna alle boeken van Dan Brown !quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
ben ik de enige die graag slaapt 's nachts?
en jij mag trouwens niet meer tegen me praten vandaag
Punt!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe nou niet of het iets nieuws voor je is
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:19 schreef Belsezar het volgende:
Jij ging al mee met mij naar een andere plek
Dat wel ja. Helaasquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Maar dat is pas over een paar jaar toch?
Heul dat New York was toch een hoaxquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:23 schreef rival het volgende:
Djayzz neemt je in de zeik hoor, heb nog geen ticket naar new york gezien
Dagquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga maar weer eens. Douchen, scheren. Even met mijn moeder kletsen en dan weer naar het ziekenhuis.
Fijne dag mensen!![]()
The cheeky bastard!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:23 schreef rival het volgende:
Omdat jij mij gevoelens van jaloezie heb bezorgt netquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
Waarom mag ik niet tegen je praten, rival>
Ciao!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga maar weer eens. Douchen, scheren. Even met mijn moeder kletsen en dan weer naar het ziekenhuis.
Fijne dag mensen!![]()
Moet je me maar eens bellen!quote:
Dit is Amsterdams dialekt?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat jij mij gevoelens van jaloezie heb bezorgt net
Omdat ik wel fancy 's nachts boeken lees?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat jij mij gevoelens van jaloezie heb bezorgt net
Je bent echt geschokt ook he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:23 schreef rival het volgende:
Je date verhaal... zo heerlijk zoetsappigquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik wel fancy 's nachts boeken lees?
Anders ik wel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:30 schreef rival het volgende:
Je date verhaal... zo heerlijk zoetsappig![]()
werd er een beetje jaloers van
Nou, hup ga ook doen dan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je date verhaal... zo heerlijk zoetsappig![]()
werd er een beetje jaloers van
aah, sorryquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry maar ik neem iemand niet zo in de zeik hoor
Japans etenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, hup ga ook doen dan.
Eerst naar de film en dan japans gaan eten en dan "Mooi he, Rome. Zullen we?"
Was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, hup ga ook doen dan.
Eerst naar de film en dan japans gaan eten en dan "Mooi he, Rome. Zullen we?"
Zoietsquote:
Ziet er enerverend uit!quote:
55 meter hoogquote:
Oké, dat gaat 'm worden danquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
55 meter hoog
Staat ook op de tilburgse kermis
kan jou vanavond vertellen welk plein hij staatquote:
middagquote:
ja die is geweldig!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
De zweefmolen op de parade vind ik zo leuk
Nope.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
Weet iemand al iets over de baan van Cue?
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
"En je weet hoe het is met Amsterdammers: voor hen houdt Nederland op bij Zaandam (noord), Schiphol (west, nou ja ongevéér west), Aalsmeer (zuid) en Diemen (oost).
Ze vinden het doodnormaal dat jij vanuit Drenthe (of Limburg of Gelderland) "even" naar hen toe rijdt voor een bakkie.
Maar in de uiterst zeldzame gevallen dat zij daarentegen naar jou toe (moeten) komen, bereiden ze hun reis voor als een overwintering op Nova Zembla.
Waarbij ze er niet over piekeren om de stadsgrenzen van Amsterdam te verlaten zonder de volgende bagage:zaklantaarn noodrantsoenen rubber laarzen tent (met polairdoek) honkbalknuppel EHBO kist; uitgebreid 5 nokvolle 25-liter jerrycans extra brandstof zestien verschillende routebeschrijvingen én TomTom WC papier en zeep (want dat hebben ze natuurlijk niet in de Provincie) Een extra reserveband voor de auto (want dat hebben ze natuurlijk niet in de Provincie) Een krantje (want dat hebben ze natuurlijk niet in de Provincie) Een forse voorraad kauwgom (want dat hebben ze natuurlijk in de Provincie) Flessen met heerlijk schoon Amsterdams drinkwater (want dat hebben ze natuurlijk niet in de Provincie) een taalgidsje: "onderweg in Duitsland" en ook het volgens hen erg nuttige boekje "De Cultuur Van Nederland 1850-1880"."
Ja, in mn koppie is 't gelukkig weer een stuk rustigerquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Hoe is het, wat rustiger in huize Civillian?
Maar naar iedereen zwaait.![]()
Ben gister geweest (naar de Parade dus, niet in de zweefmolen) en ik had echt af en toe het idee dat zo'n ding los ging schietenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
De zweefmolen op de parade vind ik zo leuk
hehehe das voor mij ook zo hoor maar dan met den haag daar hoort dan nog net rijswijk, voorburg en wassenaar bijquote:
Je hebt ze toch wel verteld dat je nickname op Fok vencodark is?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef vencodark het volgende:
11 aug rij-examen, bij Jamin afgewezen, zaterdag 1 dagje werken bij evenement in Zeeland.
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??quote:
Veilig plekje? Je bent daar wel weg gegaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, in mn koppie is 't gelukkig weer een stuk rustiger
Zit nu weer op een veilig plekje en ben ondertussen weer flink opzoek naar werk en een eigen woning.
En buiten dat om gaat 't gelukkig ook wel primaen met jou?
Zou kunnen ja. Als ze iets gehoord had, had 1 van ons het vast wel geweten en als iemand van ons het zou weten, dan is het niet leuk om te vertellen, dat zal ze zelf dan wel komen doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel verteld dat je nickname op Fok vencodark is?
Ben dol op achtbanen enzo, maar dingen die ronddraaien kan ik niet zo goed handlenquote:
Maar, maar, je komt net kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.
die gebruiken ze vaak jah die smoesquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.
Yep, zit nu ff bij vriendenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??
[..]
Veilig plekje? Je bent daar wel weg gegaan?![]()
Met mij gaat het wel.Heb zin in het weekend.
Geloof niet dat het een smoes is. Iemand van 18/19 etc. is gewoon goedkoper dan iemand van 24.quote:
Weet je zeker dat je nog niet toe bent aan een looprek?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:40 schreef STING het volgende:
Wees blij, ik mag binnenkort al m'n eerste wandelstok uitkiezen
Misschien zit ze nu wel in gesprek ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
oh ik dcht dat ze het einde van de ochtend zou horen
Ze zullen het niet hardop zeggen, want dat mogen ze niet.quote:
Slim.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Yep, zit nu ff bij vriendenVoelde me echt zwaar ongemakkelijk op mn kamertje. Dus we hadden afgelopen zondag m'n spullen daar weggehaald.
Wat ga je van 't weekend doen dan?
Ik heb een deal met de winkel dat ik evt. na een paar maanden met korting mag upgraden naar een looprek, met gratis een pakje Kukidentquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog niet toe bent aan een looprek?
Ik ben op mijn brief alleen al afgewezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zullen het niet hardop zeggen, want dat mogen ze niet.![]()
Je past niet in het team is een goede.![]()
Dus je kunt even testen of je de juiste keuze hebt gemaakt? Goede deal!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef STING het volgende:
Ik heb een deal met de winkel dat ik evt. na een paar maanden met korting mag upgraden naar een looprek, met gratis een pakje Kukident
quote:
Dag meneer! Met mij gaat het goedquote:
Hoiquote:
u heeft pm mevrouwquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
En met u? Zomaar aan het fokken op je werk?
Ik zag het, dankje! Ik zal het meteen doorsturen naar mijn chauffeur, hahaquote:
Of ben je vrij?quote:
naar nouk ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zag het, dankje! Ik zal het meteen doorsturen naar mijn chauffeur, haha
mag niet op werk, doe ik ook nietquote:
vindt wel dat ik jullie moet tegenkomenquote:
Jij vindt zoveel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vindt wel dat ik jullie moet tegenkomen
Nee, ik ben niet vrij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
En zo niet; dan geef je niet het goede voorbeeld hè
Ja en geloof mij; ik ben daar een ster inquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet vrij.
Maar zeg, ben je nu mijn eigen woorden tegen me aan het gebruiken....?
behalve een vriendin en de 100 duizendquote:
Dat is kut voor jequote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
behalve een vriendin en de 100 duizend
Nee nog nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Nee, ik ben vrij! Heb je een mail gestuurd?
Hehe, maakt niet uit. Ik moet ma/di/wo vroege diensten draaien, van 7.30 - 15.30quote:
Ik zal het onthouden, zal dus voortaan maar oppassen wat ik tegen je zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja en geloof mij; ik ben daar een ster in
Dan kunnen we de hele dag mailenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, maakt niet uit. Ik moet ma/di/wo vroege diensten draaien, van 7.30 - 15.30
En ja, vrij
Al heb ik vandaag al weer een "hoop" gedaan en zo meteen ga ik naar mijn neefjeHopelijk is hij vandaag lief en gaat hij niet bij tante auto_ op haar tenen staan dansen
Hoeft niet hoor, vooral doorgaan met praten tegen mijquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, zal dus voortaan maar oppassen wat ik tegen je zeg
Ja! Want dan moet ik tussendoor alleen kiddo's naar school gooienquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan kunnen we de hele dag mailen![]()
![]()
Wat leukHij is vast lief
Klinkt als een gezellig weekend inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zullen het niet hardop zeggen, want dat mogen ze niet.![]()
Je past niet in het team is een goede.![]()
[..]
Slim.Wel fijn dat je bij je vrienden terecht kan.
Nu snel wat anders.
O uh, vanalles, uiteten, verjaardag.Allemaal leuke dingen.
Leuk joh! Dan kan je je gaan voorbereidenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
![]()
![]()
de studiegids is eindelijk uit!!!!! als t goed is krijg ik die op de post binennkort dan. maar ga vast kijken en dan lekker vakjes bestellen![]()
![]()
zin zin zin!!!!
moet je kiddo's naar school gooien als je vrij bent auto? hoe zit dat dan?
ah op die manier....quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk joh! Dan kan je je gaan voorbereiden
Oo nee, als ik een dagdienst moet werken, dan ben je hoofdzakelijk bezig om die kinderen heen en weer naar school te brengen
Nee joh, ben pas in januari jarig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig weekend inderdaadVier je je eigen verjaardag of een feestje van 'n ander?
Ontwikkeling is leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah op die manier....
ja ff lezen zometeen. kijken welke vakken ik wil gaan doen. heb je tips? ik heb sociale en klinische gedaan. denk dat ik ontwikkelingspsych ga doen en A&O en nog een. als die er nog zijnen als ik die snel afheb vraag ik dan wel wat meer vakken tegelijk aan, maar de vorige keer dat ik er 6 had aangevraagd (wat normaal is) heb ik er maar 2 gedaan
nee, dat is pechquote:
Ook goed! Haha.quote:
zal ff kijken wat er is, in het propaedeuse jaar zitten veel taaie vakken. en omdat ik A&O kant op wil lijkt me wel handig om die ff te checken of dat wat is. economische is ook leuk ja. daar weet ik al vrij veel vanaf, ging mn afstuderen over. zal es kijken of ze dat als vak hebben bij de OU.... zou ook wel een leuke afstudeerrichting zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ontwikkeling is leukWel "droog" en biologisch, maar wel leuk... A&O vond ik vreselijk
![]()
En je kan misschien een andere stroming van klinische doen? Of economische
Cliffhanger!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef Cuegirllie het volgende:
ik zal jullie zo vertellen wat de uitslag was. eerst even de computer opnieuw opstarten. kom er niet mee het internet op
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een tromgeroffel lijkt me gepast.
* roffel.... *
Ome Willem.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:23 schreef Murmeli het volgende:
rapapapapapapaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik ga toch voor een sexy jurkje denk ik... Amerikanen zijn sowieso raar dus...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)erbroek__.html?p=5,1
Wat vinden de mannen?
Beide hebben wel wat, maar als de billen er bij passen geef ik de voorkeur aan de spijkerbroekquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de mannen?
Ik ga dan toch eerder voor een leuk jurkjequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de mannen?
ligt eraan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de mannen?
Wie komt er op het idee dergelijke onderzoeken te gaan doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)welijk__.html?p=11,1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar om even uitsluitel te geven..
ik heb de baan nietze hebben er lang over gepraat, zelfs nachtje over geslapen, maar ze vonden het toch niet de beste keuze. Als in toch hbo enzo, en bang dat ik snel weg zou zijn.
Dus helaas
Gefeliciteerd meid!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hoooi iedereen
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ik heb de baan nietze hebben er lang over gepraat, zelfs nachtje over geslapen, maar ze vonden het toch niet de beste keuze. Als in toch hbo enzo, en bang dat ik snel weg zou zijn.
Dus helaas
Dat was heul gemeen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dus helaas
Jammer dat de emoticons in de spoiler altijd te zien zijn he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar gefeliciteerd, nogmaals he.![]()
Dus helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You fooled me
Gefeliciteerd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Tja, vast een of andere opdracht van de Uni...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie komt er op het idee dergelijke onderzoeken te gaan doen?
Wie doet er aan mee, is misschien een betere vraagquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
Wie komt er op het idee dergelijke onderzoeken te gaan doen?
Dus helaas
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heel tof!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ook dat ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie doet er aan mee, is misschien een betere vraag![]()
Ik weet niet welke lay out jij gebruikt..quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat de emoticons in de spoiler altijd te zien zijn he.![]()
wordt er zoveel gescharreld?quote:
Krijg je allemaal input van alle kanten?quote:
Dus helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proficiat.
wat heb ik gemist???quote:
Ik kreeg het vermoeden al dat het aan mij lag. Maar ik zie emoticons altijd in de spoiler staan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik weet niet welke lay out jij gebruikt..maar een spoiler is een spoiler
aaah, je overleeft het wel toch!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kreeg het vermoeden al dat het aan mij lag. Maar ik zie emoticons altijd in de spoiler staan.
Niet echt. Van La Place hoor ik ook niets, post hoor ik niets. Kan wel zaterdag 1 keer aan de slag voor een evenement.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
aaah, je overleeft het wel toch!
Jammer dat je de baan niet hebt trouwensheb je nog alternatieven?
Wie weet waar je daarvandaan weer in roltquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet echt. Van La Place hoor ik ook niets, post hoor ik niets. Kan wel zaterdag 1 keer aan de slag voor een evenement.
Dat is volgens mijn stiefbroertje geen groot gemisquote:
Want?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is volgens mijn stiefbroertje geen groot gemis.
hmm, balenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet echt. Van La Place hoor ik ook niets, post hoor ik niets. Kan wel zaterdag 1 keer aan de slag voor een evenement.
Balen is dat altijd, een afwijzing is niet leuk, maar dat wachten....quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
werk is werk lijkt mequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is volgens mijn stiefbroertje geen groot gemis.
Ik weet zeker dat daar daarnet wat anders stondquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
hmm, balen
Dat evenement is wel tof natuurlijk!
Hij heeft er een paar jaar gewerkt en was niet direkt onder de indruk over hoe de organisatie met personeel om gaat. Heel onpersoonlijk, eenzijdig verwachten dat je altijd maar over kan werken maar andersom is er dan weer zelden wat te regelen, etc. etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |