wss. net als ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Allemaal cijfertjes van mensen die het boek dus niet kennen
Over boeken gesproken. Misschien moet ik dan vanavond eens poging 345 wagen om in dat boek te duikenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
Allemaal cijfertjes van mensen die het boek dus niet kennen
welk boek?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over boeken gesproken. Misschien moet ik dan vanavond eens poging 345 wagen om in dat boek te duiken
Het bloede vannacht nog steeds terwijl het gewoon gehecht isquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu nog last van die kiezen?
is ook niet gezond man
Ik zeg amputeren!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het bloede vannacht nog steeds terwijl het gewoon gehecht is
Denk dat het een combinatie is van weinig slaap
Als je blijft roken gaat het veel langzamer dicht trouwensquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat zijn we opstandig Djayzz! Je bent V niet he, niet vergetenquote:
Bernini Mysterie.quote:
die is tof!quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat zijn we opstandig Djayzz! Je bent V niet he, niet vergeten
Angels & Demonsquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Angels & Demons
De betere versie van The DaVinci code
Maar dan wel in het engels natuurlijk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
die is tof!
Heb ik in een nacht uitgelezen geloof ik![]()
Dan hopelijk toch wel op zijn engels uitgesprokenquote:
Daar ben ik mee gestopt hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je blijft roken gaat het veel langzamer dicht trouwens
Ik lees alles in het engelsquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Maar dan wel in het engels natuurlijk!
Ja duh!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan hopelijk toch wel op zijn engels uitgesproken
Maar goed, ik ben niet engels dus als ik je weer eens spreek zal ik je als vee aanspreken
Ik lees tegenwoordig ook het liefst in het engels. leest een stuk prettiger dan al die vertalingen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lees alles in het engelsVan de 70 boeken ofzo die ik heb zijn er 2 of 3 NL
Aan de hand van die film op de eerste date zijn we de tweede date naar rome gegaanquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Angels & Demons
Meteen m'n hoofd maar laten amputeren danquote:
Bij mij andersom (iets meer dan 70 boeken wel), dus 2 of 3 in het EN. En ik zolang je het niet ook de Engelse versie leest is er niks mis met de vertaling.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik lees alles in het engelsVan de 70 boeken ofzo die ik heb zijn er 2 of 3 NL
Ik ken toch niet het nivo van kennis van Engels van al je vriendenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja duh!
Je noemt mij toch ook geen DeeJeeaaaizz
Nee dat is waar, ik geloof dat het meerendeel engels studeert of gestudeerd heeftquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken toch niet het nivo van de kennis van Engels van al je vrienden
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aan de hand van die film op de eerste date zijn we de tweede date naar rome gegaan
Waarom niet?quote:
dicht branden !!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aan de hand van die film op de eerste date zijn we de tweede date naar rome gegaan
Dat is nog eens een tweede date zeg!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor jou misschien een probleem, voor mij nietquote:
Idd!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is nog eens een tweede date zeg!
Ik ben jaloers Ripquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
Ik lees ook wel eens een boek van een paar honderd bladzijden in een nacht uit hoor. Nacht duurt langquote:
Mag ik ook meequote:
Ik kan het me wel voorstellenquote:
pfoe, das pas daten hahaquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met 3 of 4 man naar Rome is geen date meerquote:
Mjah, die heb ik in de bios gezien (eerste film na jurassic park, maar goed was meegevraagd door iemandquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Angels & Demons
Valt wel mee hoor!quote:
Goed, wanneer?quote:
Ik hoef jouw sletten niet als ik met bels ga datenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?
Ik draag wel de koffers en zal zorgen voor een aantal sletten uit m'n harem
ik heb weinig problemenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:13 schreef djayzz het volgende:
Voor jou misschien een probleem, voor mij niet
dan ga je maar niet meequote:Op woensdag 15 juli 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met 3 of 4 man naar Rome is geen date meer![]()
gelukkig komt dit niet hard aan...quote:En met jou sowieso niet
1e week van augustus ben ik vrij..quote:
ben ik de enige die graag slaapt 's nachts?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens een boek van een paar honderd bladzijden in een nacht uit hoor. Nacht duurt lang
Zal eens kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |