hehehe das voor mij ook zo hoor maar dan met den haag daar hoort dan nog net rijswijk, voorburg en wassenaar bijquote:
Je hebt ze toch wel verteld dat je nickname op Fok vencodark is?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef vencodark het volgende:
11 aug rij-examen, bij Jamin afgewezen, zaterdag 1 dagje werken bij evenement in Zeeland.
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??quote:
Veilig plekje? Je bent daar wel weg gegaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, in mn koppie is 't gelukkig weer een stuk rustiger
Zit nu weer op een veilig plekje en ben ondertussen weer flink opzoek naar werk en een eigen woning.
En buiten dat om gaat 't gelukkig ook wel primaen met jou?
Zou kunnen ja. Als ze iets gehoord had, had 1 van ons het vast wel geweten en als iemand van ons het zou weten, dan is het niet leuk om te vertellen, dat zal ze zelf dan wel komen doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel verteld dat je nickname op Fok vencodark is?
Ben dol op achtbanen enzo, maar dingen die ronddraaien kan ik niet zo goed handlenquote:
Maar, maar, je komt net kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.
die gebruiken ze vaak jah die smoesquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.
Yep, zit nu ff bij vriendenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??
[..]
Veilig plekje? Je bent daar wel weg gegaan?![]()
Met mij gaat het wel.Heb zin in het weekend.
Geloof niet dat het een smoes is. Iemand van 18/19 etc. is gewoon goedkoper dan iemand van 24.quote:
Weet je zeker dat je nog niet toe bent aan een looprek?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:40 schreef STING het volgende:
Wees blij, ik mag binnenkort al m'n eerste wandelstok uitkiezen
Misschien zit ze nu wel in gesprek ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
oh ik dcht dat ze het einde van de ochtend zou horen
Ze zullen het niet hardop zeggen, want dat mogen ze niet.quote:
Slim.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Yep, zit nu ff bij vriendenVoelde me echt zwaar ongemakkelijk op mn kamertje. Dus we hadden afgelopen zondag m'n spullen daar weggehaald.
Wat ga je van 't weekend doen dan?
Ik heb een deal met de winkel dat ik evt. na een paar maanden met korting mag upgraden naar een looprek, met gratis een pakje Kukidentquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog niet toe bent aan een looprek?
Ik ben op mijn brief alleen al afgewezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zullen het niet hardop zeggen, want dat mogen ze niet.![]()
Je past niet in het team is een goede.![]()
Dus je kunt even testen of je de juiste keuze hebt gemaakt? Goede deal!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef STING het volgende:
Ik heb een deal met de winkel dat ik evt. na een paar maanden met korting mag upgraden naar een looprek, met gratis een pakje Kukident
quote:
Dag meneer! Met mij gaat het goedquote:
Hoiquote:
u heeft pm mevrouwquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
En met u? Zomaar aan het fokken op je werk?
Ik zag het, dankje! Ik zal het meteen doorsturen naar mijn chauffeur, hahaquote:
Of ben je vrij?quote:
naar nouk ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zag het, dankje! Ik zal het meteen doorsturen naar mijn chauffeur, haha
mag niet op werk, doe ik ook nietquote:
vindt wel dat ik jullie moet tegenkomenquote:
Jij vindt zoveel!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vindt wel dat ik jullie moet tegenkomen
Nee, ik ben niet vrij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:55 schreef automatic_ het volgende:
En zo niet; dan geef je niet het goede voorbeeld hè
Ja en geloof mij; ik ben daar een ster inquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet vrij.
Maar zeg, ben je nu mijn eigen woorden tegen me aan het gebruiken....?
behalve een vriendin en de 100 duizendquote:
Dat is kut voor jequote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
behalve een vriendin en de 100 duizend
Nee nog nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Nee, ik ben vrij! Heb je een mail gestuurd?
Hehe, maakt niet uit. Ik moet ma/di/wo vroege diensten draaien, van 7.30 - 15.30quote:
Ik zal het onthouden, zal dus voortaan maar oppassen wat ik tegen je zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja en geloof mij; ik ben daar een ster in
Dan kunnen we de hele dag mailenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:00 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, maakt niet uit. Ik moet ma/di/wo vroege diensten draaien, van 7.30 - 15.30
En ja, vrij
Al heb ik vandaag al weer een "hoop" gedaan en zo meteen ga ik naar mijn neefjeHopelijk is hij vandaag lief en gaat hij niet bij tante auto_ op haar tenen staan dansen
Hoeft niet hoor, vooral doorgaan met praten tegen mijquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, zal dus voortaan maar oppassen wat ik tegen je zeg
Ja! Want dan moet ik tussendoor alleen kiddo's naar school gooienquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan kunnen we de hele dag mailen![]()
![]()
Wat leukHij is vast lief
Klinkt als een gezellig weekend inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zullen het niet hardop zeggen, want dat mogen ze niet.![]()
Je past niet in het team is een goede.![]()
[..]
Slim.Wel fijn dat je bij je vrienden terecht kan.
Nu snel wat anders.
O uh, vanalles, uiteten, verjaardag.Allemaal leuke dingen.
Leuk joh! Dan kan je je gaan voorbereidenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
![]()
![]()
de studiegids is eindelijk uit!!!!! als t goed is krijg ik die op de post binennkort dan. maar ga vast kijken en dan lekker vakjes bestellen![]()
![]()
zin zin zin!!!!
moet je kiddo's naar school gooien als je vrij bent auto? hoe zit dat dan?
ah op die manier....quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk joh! Dan kan je je gaan voorbereiden
Oo nee, als ik een dagdienst moet werken, dan ben je hoofdzakelijk bezig om die kinderen heen en weer naar school te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |