02/03: 8.7 --> PSV: 14,6quote:
Omdat we nog een spits nodig hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Wanneer gaat het seizoen beginnen, ik vind het boring....ze kopen niets, ik wil sappig nieuws
Past wel in het rijtje van prutsers die Ajax aan het eind van de jaren 90 heeft gehaaldquote:
Uit het Vierklau topic:quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:09 schreef sjimz het volgende:
Op een dag een John Veldman en een Ferdi Vierklau topic!
Waargaat het heen!![]()
![]()
Hij zegt homo hahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!quote:Wielaert: "Het is een heel homogene groep"
Rob Wielaert vertoeft de komende dagen met Ajax in Engeland, voor een trainingskamp. De verdediger kijkt uit naar de trip, temeer omdat hij zijn plek heeft gevonden in de selectie.
De man die in de winterstop overkwam van FC Twente voelt zich op zijn gemak in Amsterdam. "Je leert de jongens steeds beter kennen. Dat uit zich in even computeren met zijn allen of een kaartje leggen. Ik moet zeggen dat het een heel homogene groep is. Ook die Spaanse jongens lopen er gewoon tussendoor en vormen geen echte kliek."
Daarnaast werkt de selectie hard aan de vorm voor het nieuwe seizoen. "Er wordt heel goed gewerkt", meent de Brabander op de website van zijn club. "Er wordt pittig getraind, maar met beleid. Ik voel me er prettig bij. De eerste week had ik alleen wat last van mijn kuiten, maar ik ben meestal een ‘slow starter’. Nu begin ik echt te voelen dat ik fit aan het worden ben."
Ajax kan zich in Engeland meten. Woensdagavond spelen de Amsterdammers tegen Bristol City. Drie dagen later wacht het duel met Southampton. Wielaert: "Dat zijn de eerste tegenstanders van formaat. Het is een eerste echte test of we als team functioneren. Iets dat heel belangrijk is tegen Engelse ploegen. Verder zullen we voor die duels ook niet meer trainen op de wedstrijddag, wat de voorbije weken wel het geval was."
En welke vind je erger?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft echt weer staan slapen. Ruiz tekent deze week bij Twente.
Sinouh overigens naar Utrecht.
Waarom geslapen? Moeten we iedereen halen die naar Twente, AZ of Heerenveen gaat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef Nashje het volgende:
Nou, zit meestal maar 12 maandjes tussenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom geslapen? Moeten we iedereen halen die naar Twente, AZ of Heerenveen gaat?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom geslapen? Moeten we iedereen halen die naar Twente, AZ of Heerenveen gaat?
Ruiz is toch een vleugelspeler? we hebben nu wel andere prioriteiten..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:51 schreef Nashje het volgende:
Een nr. 9 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ruiz is toch een vleugelspeler? we hebben nu wel andere prioriteiten..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nou, zit meestal maar 12 maandjes tussen
Gast jij praat over miljoenen alsof het water is. Berg ff voor 10 halen, Honda ff halen.... Ajax is Real Madrid niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
Iedereen overtuigt dat we Berg gewoon moeten oppikken voor dat schamele bedrag van 10 miljoen?
Waar haal jij vandaan dat het 10 miljoen is. Berg, Lerby, Klette en Nijland hebben geen van allen dat bedrag genoemd. De media heeft steeds bedragen genoemd van 5 tot 15 miljoen. Blijkbaar heeft voetbalzone gekozen om dat dan maar te gaan middelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef De_kromme het volgende:
Iedereen overtuigt dat we Berg gewoon moeten oppikken voor dat schamele bedrag van 10 miljoen?
Stond in een artikeltje wat in het vorig topic stond, 10 tot 11 miljoen vraagprijs waar HSV niet aan wou voldoen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het 10 miljoen is. Berg, Lerby, Klette en Nijland hebben geen van allen dat bedrag genoemd. De media heeft steeds bedragen genoemd van 5 tot 15 miljoen. Blijkbaar heeft voetbalzone gekozen om dat dan maar te gaan middelen.
Gast, we hebben fucking veel verkocht de laatste paar jaren, en bijna niks van terug gezien. Behalve Sulejmani dan, er is echt wel genoeg geld voor Berg en eventueel Honda.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast jij praat over miljoenen alsof het water is. Berg ff voor 10 halen, Honda ff halen.... Ajax is Real Madrid niet.
Cvitanich was ook niet goedkoop. economische crisis plus al tijden geen CL inkomsten. er is echt niet veel meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast, we hebben fucking veel verkocht de laatste paar jaren, en bijna niks van terug gezien. Behalve Sulejmani dan, er is echt wel genoeg geld voor Berg en eventueel Honda.
Nee, maar Ruiz is wel een heel goede speler die voor een redelijk zacht prijsje gehaald kon worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Joh, Cvita was 6/7? Weet je wel niet voor hoeveel we verkocht hebben?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Cvitanich was ook niet goedkoop. economische crisis plus al tijden geen CL inkomsten. er is echt niet veel meer.
Ja veel verkocht ja, maar weinig Champions League ja.... Met die transfers worden die gaten opgevuld van de CL.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast, we hebben fucking veel verkocht de laatste paar jaren, en bijna niks van terug gezien. Behalve Sulejmani dan, er is echt wel genoeg geld voor Berg en eventueel Honda.
Loserquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Joh, Cvita was 6/7? Weet je wel niet voor hoeveel we verkocht hebben?
Verkoop die Cvita desnoods voor 5, optieve met die vent.
De bron van dat bericht van was voetbalzone, dan weet je vaak wel weer genoeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stond in een artikeltje wat in het vorig topic stond, 10 tot 11 miljoen vraagprijs waar HSV niet aan wou voldoen.
Geen idee van de bron trouwen, dus zou best onzin kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Berg is 100% haalbaar, fucking gierig bestuur.
Wat verwacht jij dan voor vraagprijs? 14/15? Lijkt me een beetje teveel voor Berg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
De bron van dat bericht van was voetbalzone, dan weet je vaak wel weer genoeg.
De bron van de bedragen is elke keer welk bedrag de schrijver op dat moment in het hoofd heeft. Nooit wordt verwezen naar Berg, Groningen, Nijland, HSV, Klette of Lerby. De mensen die het zouden moeten weten.
Je gaat toch geen spits afschrijven die 1 op 2 looptquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Berg is 100% haalbaar, fucking gierig bestuur.
Joh, die vent is 50% van de tijd geblesseerd. We hebben gewoon geen back-up voorin, dus desnoods verkoop je hem en haal je Berg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef DurQ het volgende:
[..]
Je gaat toch geen spits afschrijven die 1 op 2 loopt
Héjoh, hij loopt 1 op 2. Koopje?quote:
Die wedstrijd boeit mij echt geen fuck.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben erg benieuwd naar de wedstrijd van morgen.
Post bronnen dan, ook een koopje voor 6 miljoen dollar trouwens.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:30 schreef Dvm86 het volgende:
$6 miljoen geboden op Prediger door Lazio, las ik.
1 voor blessures en 2 voor wedstrijden bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Héjoh, hij loopt 1 op 2. Koopje?
[..]
Kwam door van Basten joh, die vent snapt het leven niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
1 voor blessures en 2 voor wedstrijden bedoel je?![]()
Nee, ik heb altijd wel gezegd dat ik Cvitanich voor Ajax een verbetering vind ten opzicht van Huntelaar, omdat hij veel actiever oogt en beter beweegt en hij mag best naar Groningen komen, maar niet in een ruil met Berg.
Hoe kom jij daar nou steeds in godsnaam bij? Hoevaak heb jij Prediger zien spelen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Post bronnen dan, ook een koopje voor 6 miljoen dollar trouwens.
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou steeds in godsnaam bij? Hoevaak heb jij Prediger zien spelen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?
Ajax schijnt een bod van 3,5 miljoen gedaan te hebben trouwens.
Ah, okequote:
Kom niet bijdehand doen, want jij bent hier degene die hem nog nooit heeft zien spelen. Ga dan niet oordelen over iemand die je niet kent.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, oke.
GVD HAAL PREDIGER NOUU!!! KUTBESTUUR OPTYFEEE!!! WANBELEID WANBELEID !!! URI FLIKKER OP URI FLIKKER OP!!! RIIIIIK VAN DEN BOOG IS EEN HOMOFIEL!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, is het al zo erg?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ah, oke.
GVD HAAL PREDIGER NOUU!!! KUTBESTUUR OPTYFEEE!!! WANBELEID WANBELEID !!! URI FLIKKER OP URI FLIKKER OP!!! RIIIIIK VAN DEN BOOG IS EEN HOMOFIEL!!!!!!!!!!!!
Grappig, in de 10+ posts die jij alleen al in dit topic hebt is weinig te vinden over voetbalkennis, op wat voor manier dan ook. Je lult alleen maar onzinquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vaker dan jou, en is imo een groot talent. Waarom twijfel je sowieso aan mijn bizarre voetbalkennis gast?
Ajax schijnt een bod van 3,5 miljoen gedaan te hebben trouwens.
Zeker een vriendje uit KLB? Wat lief. Als je verder kijkt dan deze 10 posts zie je dat ik de meeste voetbalkennis heb van iedereen hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Grappig, in de 10+ posts die jij alleen al in dit topic hebt is weinig te vinden over voetbalkennis, op wat voor manier dan ook. Je lult alleen maar onzin
Ach ja, ik kom best vaak in KLB idd, maar vrienden heb ik alleen in het echte leven. Je komt over als een 13 jarig knulletje die denkt het hele spelletje te hebben uitgevonden. In plaats van discussiëren, kom je met verhalen over je geweldige kennis van voetbal.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zeker een vriendje uit KLB? Wat lief. Als je verder kijkt dan deze 10 posts zie je dat ik de meeste voetbalkennis heb van iedereen hier.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kom niet bijdehand doen, want jij bent hier degene die hem nog nooit heeft zien spelen. Ga dan niet oordelen over iemand die je niet kent.Eerst neem je een aanname over me, dat ik hem nog nooit heb zien spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna zeg je dat ik niet moet oordelen over iemand die ik niet ken.![]()
![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder moest ik lachen om:En verder slaat dat 'ga terug naar KLB' al helemaal nergens op. Ik post hier langer mee dan jij.quote:Als je verder kijkt dan deze 10 posts zie je dat ik de meeste voetbalkennis heb van iedereen hier.><(({°>
Knap dat je dat kan opmaken uit 10 posts. Ga nou maar weer naar KLB rennen, grote vriend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach ja, ik kom best vaak in KLB idd, maar vrienden heb ik alleen in het echte leven. Je komt over als een 13 jarig knulletje die denkt het hele spelletje te hebben uitgevonden. In plaats van discussiëren, kom je met verhalen over je geweldige kennis van voetbal.
Om het op "zijn klb's" te zeggen:
U fail
Ik lees bijna elk topic mee, opvallend hoe jij samen met de barca's van deze wereld elke keer weer opvalt in het maken van de stomste opmerking mogelijk. Eigenlijk begin ik te denken dat dit een wedstrijdje is ofzo. En VBL is voor Ajax talk en nieuws, en KLB is om te lachen, aangezien ik nu over ajax wil praten, blijf ik hier.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan opmaken uit 10 posts. Ga nou maar weer naar KLB rennen, grote vriend.
Ik heb hem een paar keer zien spelen. Niet vaak genoeg om een goede mening over hem te vormen. Het punt was meer dat jij over iedere speler zegt dat we hem maar 'even moeten ophalen' en dat je bedragen als 10 miljoen afdoet met 'koopje'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef De_kromme het volgende:
Nou, oké laten we er een discussie van maken.
Hoe vaak heb jij Prediger zien spelen en wat zou jij max aan hem willen uitgeven dan?
Klopt, maar doe het in ieder geval normaal en niet met: Jij moet optyfen. Nee jij moet optyfen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:10 schreef Triptamine het volgende:
Edit: @ Sjimz: Daar is een forum juist voor, heb ik begrepen.![]()
Dat wist ik bijna zeker, omdat ik erg geďnteresseerd ben in de Argentijnse competitie. En daarnaast reageerde je nogal aanvallend, wat nergens voor nodig was.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer zien spelen. Niet vaak genoeg om een goede mening over hem te vormen. Het punt was meer dat jij over iedere speler zegt dat we hem maar 'even moeten ophalen' en dat je bedragen als 10 miljoen afdoet met 'koopje'.
En die post waarna jij ineens wild werd was meer om aan te geven dat "vaker dan jou" nogal een belachelijk kutantwoord is.
Als je dat voortaan even vermeldt zou dat veel problemen wegnemen. Ik werd nogal moe omdat je de zoveelste was die het heeft over 'gewoon even halen'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:16 schreef De_kromme het volgende:
Dat wist ik bijna zeker, omdat ik erg geďnteresseerd ben in de Argentijnse competitie.
Daar ben ik het dan wel mee eens. Maar ik denk dat Robbie uit kan groeien tot een leider in de verdediging, als het middenveld maar goed staatquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:13 schreef De_kromme het volgende:
Ga jij maar met 3 spitsen spelen.
Daarnaast het blok Alderweireld - Wielaert trekt het slecht in de UEFA cup, op zich redelijk voor de competitie, maar ik zie graag nog een CV komen á la Granqvist. Ja, ik weet het, we gaan weer heel Groningen leegkopen.
Het vermelden was nergens voor nodig, ik ga toch niet al mijn uitspraken kracht bij zetten met "ik heb er verstand van"? Daar ga je gewoon bij uit van mij als je hier al langer meepost.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als je dat voortaan even vermeldt zou dat veel problemen wegnemen. Ik werd nogal moe omdat je de zoveelste was die het heeft over 'gewoon even halen'.
Inderdaad, als er op de 3 posities in de spits + op 10 capabele mensen staan, heb ik nog geloof in het goede oude 4-3-3. Het liefst zie ik trouwens iets als een 4-2-3-1quote:
Niet met "ik heb er verstand van" nee. Maar met "ik volg de Argentijnse competitie" zou niet meer dan logisch zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het vermelden was nergens voor nodig, ik ga toch niet al mijn uitspraken kracht bij zetten met "ik heb er verstand van"? Daar ga je gewoon bij uit van mij als je hier al langer meepost.
Het was meer een poging tot grap over aanvallers/spitsen, maargoed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Inderdaad, als er op de 3 posities in de spits + op 10 capabele mensen staan, heb ik nog geloof in het goede oude 4-3-3. Het liefst zie ik trouwens iets als een 4-2-3-1
Dat betekent toch precies hetzelfde in deze context, ga er nou maar gewoon van uit bij mij dat ik verstand van zaken heb.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niet met "ik heb er verstand van" nee. Maar met "ik volg de Argentijnse competitie" zou niet meer dan logisch zijn.
Het tweede zegt een stuk meer. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet. En nee ik ga er bij jou niet vanuit dat je verstand van zaken hebtquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef De_kromme het volgende:
Dat betekent toch precies hetzelfde in deze context.
Klopt, maar ik denk dat Sulej wel in vorm komt, dat 1ste jaar is altijd lastig.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het was meer een poging tot grap over aanvallers/spitsen, maargoed.
Om hier toch even op terug te komen, Suarez-Cvita-Sulejmani is natuurlijk een schitterende voorhoede. Mits Sulejmani in vorm is, anders liever een test met 4-4-2 tegen sterkere tegenstanders.
Oké, dan blijf je maar de hele tijd maar vragen om confirmatie bij een uitspraak van mij, of je reageert gewoon niet meer, dat zou fijner zijn vind je ook niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het tweede zegt een stuk meer. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel inziet. En nee ik ga er bij jou niet vanuit dat je verstand van zaken hebt!
We zullen zien, knaapje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oké, dan blijf je maar de hele tijd maar vragen om confirmatie bij een uitspraak van mij, of je reageert gewoon niet meer, dat zou fijner zijn vind je ook niet?
Ik niet, die dikke pad gaat weer hard op zn bek dit seizoen. Maar maakt niet uit, daarvoor halen we nog een aanvaller erbij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat Sulej wel in vorm komt, dat 1ste jaar is altijd lastig.
Hmm, vreemd, ik heb een deja-vu. Ditzelfde zei zowat iedereen na Zlatans eerste jaar. Die jongen haalt het wel denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik niet, die dikke pad gaat weer hard op zn bek dit seizoen. Maar maakt niet uit, daarvoor halen we nog een aanvaller erbij.
Prediger, Berg en Honda.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef Triptamine het volgende:
Ok Kromme, wat is dan jou gedroomde opstelling? En wie moeten daarvoor gehaald worden? Prediger en Berg?
Ok, en wie van die 3 moeten een basisplaats? En wie moeten daarvoor vertrekken?quote:
Had gewoon gevraagd, maargoed, wat moet ik ook verwachten van een Fok!ker he.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:31 schreef raptorix het volgende:
Grappig net, we waren met ons (5e klasse reservere) team aan trainen op het Swift veld in amsterdam, en wie is daar aan ze conditie aan het werken? Juist Edgar Davids, op gegeven moment kwamen we oneven, dus iemand zeg nog, vraag ff of Edje mee doetMaar niemand vraagt het, gaat die lul 10 minuutjes later met ander groepje (nog grotere) kneuzen mee ballen
Alledrie. Cvita mag weg, maar erbij blijven is ook prima. Honda mag gaan concurreren met Aissati, maar wil ze ook wel eens samen zien spelen met twee (sterke) verdedigende middenvelders erachter.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ok, en wie van die 3 moeten een basisplaats? En wie moeten daarvoor vertrekken?
Laat hem maar vragen dacht ik, je hebt niet elke dag de kans om te voetballen met de beste mee voetballende keeper ter wereldquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had gewoon gevraagd, maargoed, wat moet ik ook verwachten van een Fok!ker he.
Klinkt best redelijk, alleen snap ik niet dat je Cvita al afschrijft, en of Honda nou precies is wat we nodig hebben, ik weet het niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had gewoon gevraagd, maargoed, wat moet ik ook verwachten van een Fok!ker he.
[..]
Alledrie. Cvita mag weg, maar erbij blijven is ook prima. Honda mag gaan concurreren met Aissati, maar wil ze ook wel eens samen zien spelen met twee (sterke) verdedigende middenvelders erachter.
De tering, wat een opstelling.![]()
Verhoevenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
je hebt niet elke dag de kans om te voetballen met de beste mee voetballende keeper ter wereld
Defensieve middenvelder is het, precies wat we nodig hebben dus. Grootste talent van Argentinië volgens velen, fysiek aardig, opbouwen zeer goed. En dat hebben we al helemaal nodig met die makke verdediging.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:48 schreef Triptamine het volgende:
En wat voor speler is Prediger precies? kan ie alleen hakken, beuken en verdedigen of ook opbouwen?
Ook een beetje een leiderstype? Iemand die de boel opzweept als het gaat zoals zo vaak vorig jaar?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Defensieve middenvelder is het, precies wat we nodig hebben dus. Grootste talent van Argentinië volgens velen, fysiek aardig, opbouwen zeer goed. En dat hebben we al helemaal nodig met die makke verdediging.
Wat verwacht je wel allemaal niet van een 22-jarig mannetje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ook een beetje een leiderstype? Iemand die de boel opzweept als het gaat zoals zo vaak vorig jaar?
Dat hij de bal bij De Steek ophaalt, 10 man weg speelt en vervolgens de bal voor zichzelf opwipt en met een omhaal te scoren. Want wij zijn Ajax, en de beste ter Wereldquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat verwacht je wel allemaal niet van een 22-jarig mannetje?
Of je vergeet Messi en Agüero evenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Defensieve middenvelder is het, precies wat we nodig hebben dus. Grootste talent van Argentinië volgens velen, fysiek aardig, opbouwen zeer goed. En dat hebben we al helemaal nodig met die makke verdediging.
Die zijn het stadium talent toch al lang voorbij johquote:
Inderdaad, maar niet teveel op hem letten, hij probeert mij alleen maar op de kast te jagen en weet niks, maar dan ook echt niks van voetbalzaken. Ineens Barca-fan geworden enzo na de triple.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die zijn het stadium talent toch al lang voorbij joh
Om zijn befaamde rushes natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:26 schreef Pritt het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag Granqvist?
Die man heeft een draaicirkel van een vrachtwagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niet teveel op hem letten, hij probeert mij alleen maar op de kast te jagen en weet niks, maar dan ook echt niks van voetbalzaken. Ineens Barca-fan geworden enzo na de triple.
Oja, en Mike, hij is volgens sommigen het grootste talent op het moment van Argentinië.
Kan Defour niet op 9quote:
Ruiz is een uitzonderlijk talent. Veel beter dan Elia nog.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is best verrassend, ja... Wie speelde er ipv van hem? Ze gaven toch aan niet spoedig een vervanger te kunnen kopen? Ik heb het gevoel dat Obradovic alsnog komt aan het einde van de transferwindow.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een rukkers bij Partizan. Boehoe, Obradovic moet blijven, met hem de CL voorronde spelen etc. Heeft ie gisteren niet eens gespeeld!
Bron: http://www.ellitoral.com/(...)eportes/DEPO-02.htmlquote:Prediger, de 22 ańos y recientemente convocado por Diego Maradona al seleccionado argentino, es el principal candidato para reemplazar a Ledesma y Lazio ya ofreció seis millones de dólares a Colón.
Maar De Zeeuw verkoop je niet door voor miljoen. Je kunt je afvragen of dat een rol van betekenis moet spelen, maar ik denk van wel. Juist daardoor hebben we in de afgelopen jaren niet enorme verliezen geleden. Daarnaast zijn er genoeg Spaanstaligen in de groep om hem te coachen. Taal mag niet een enorm probleem zijn. En als hij werkelijk zo talentvol is, dan komt dat er toch wel uit, zeker op eredivisieniveau.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:18 schreef Nashje het volgende:
Denk overigens dat De Zeeuw een slimmere aankoop is dan Prediger. Anders krijg je die taalproblemen weer enzo. De Zeeuw staat er zo goed als meteen.
Dit wil ik toch even tegenspreken. Het is zeker een talent maar niet het grootste talent van Argentinië op dit moment. Ik vind bijvoorbeeld Diego Buanotte een groter talent. En zo zijn er nog wel een aantal die op dit moment minstens evenveel talent hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsof De_kromme verstand van voetbal heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dit wil ik toch even tegenspreken. Het is zeker een talent maar niet het grootste talent van Argentinië op dit moment. Ik vind bijvoorbeeld Diego Buanotte een groter talent. En zo zijn er nog wel een aantal die op dit moment minstens evenveel talent hebben.
Maar desalniettemin is Prediger denk zeker een goede aankoop. En zoals ik al vanaf ver voor de komst van Cvita heb gezegd, die jongen komt er wel.
Ik begrijp sowieso niet dat zulke klojo's niet gewoon een perma-ban krijgen. Vaak genoeg de kans gekregen, maar willen niet leren. Verhaaltje 'Rots'.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof De_kromme verstand van voetbal heeft.
Tja ik weet het ook niet maar laten we die discussie maar niet voeren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:43 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso dat zulke klojo's niet gewoon een perma-ban krijgen. Vaak genoeg de kans gekregen, maar willen niet leren. Verhaaltje 'Rots'.
Ja dat is waar, maar ik denk dat het nu nog van te korte tijd is om een goed ingespeelde groep te krijgen als er nog een nieuwe speler bijkomt. Zeker als die speler hier in een heel nieuwe cultuur beland, wat bij De Zeeuw dus niet is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Maar De Zeeuw verkoop je niet door voor miljoen. Je kunt je afvragen of dat een rol van betekenis moet spelen, maar ik denk van wel. Juist daardoor hebben we in de afgelopen jaren niet enorme verliezen geleden. Daarnaast zijn er genoeg Spaanstaligen in de groep om hem te coachen. Taal mag niet een enorm probleem zijn. En als hij werkelijk zo talentvol is, dan komt dat er toch wel uit, zeker op eredivisieniveau.
Zolang de groep maar goed ingespeeld is aan het eind van het komende seizoen, zodat je sterk de CL in kan (onder voorbehoud)
Ik volg het Argentijnse voetbal redelijk en zie via Sport 1 wel wat wedstrijden alleen van Colon heb ik maar weinig gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef tha_dark het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch iets naar Prediger maar ik heb gewoon een zwak voor Argentijnse voetballers dus is mijn mening niet objectief in deze.
Maar hebben eigenlijk nog andere hier (behalve ik) Prediger ooit in het echt zien voetballen?
Beetje hetzelfde verhaal als met Obradovic, als het een buitenlands talent is dan moet die wel goed zijn!
Daarvoor heb ik Gago te weinig zien voetballen. Prediger is gewoon een fysiek sterke verdediger. Verwacht van hem geen splijtende steekpass of een voorzet achter het standbeen langs maar gewoon een sterke verdedigende middenvelder die z'n mannetje staat. Maar toch wel goed mee kan voetballen (dus niet zo lomp als Snoquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:55 schreef Nashje het volgende:
Ken heel die Prediger niet. Wel het een en ander over gelezen. Is ie vergelijkbaar met Gago, tha_dark?
VI.nlquote:Real Madrid degradeert Huntelaar tot jeugdspeler
15/07/2009 11:24
Binnen enkele dagen wordt duidelijk waar Klaas-Jan Huntelaar komend seizoen gaat voetballen. Een vertrek bij Real Madrid is zo goed als zeker. De 25-jarige spits wordt bij De Koninklijke behandeld als een jeugdspeler.
Huntelaar reisde maandag niet mee met de selectie van Real Madrid naar een trainingskamp in Ierland. De verbanning van de centrumspits vormde het slotstuk van een week waarin hem duidelijk werd gemaakt dat hij niet meer welkom is bij de Spaanse topclub.
Op vrijdag, de dag dat Real de voorbereiding op het nieuwe seizoen startte, voerde Huntelaar een gesprek met trainer Manuel Pellegrini en technisch directeur Jorge Valdano. Daarin kreeg de Oranje-international te horen dat hij niet in de plannen van de nieuwe clubleiding voorkomt. Tijdens de daaropvolgende trainingen voegde Real de daad bij het woord. Huntelaar mocht nog wel aan de inleidende oefeningen deelnemen, maar tijdens partijspelen moest hij samen met enkele jeugdspelers toekijken.
De Madrilenen hopen dat de spits zo snel mogelijk ingaat op een aanbieding van VfB Stuttgart. Buiten medeweten van Huntelaar bereikte Real vorige week een akkoord met de Duitse club, die zich bereid toonde een transfersom van achttien miljoen euro te betalen. Als Stuttgart volgende maand de voorronde van de Champions League overleeft, komt daar nog eens twee miljoen bovenop.
'Buitengewone spelers kosten buitengewoon veel geld', reageerde Stuttgart-voorzitter Erwin Staudt in Kicker op de transfersom voor Huntelaar. De Duitse club heeft een ruim transferbudget na de verkoop van Mario Gomez aan Bayern München. De Duitse international leverde 35 miljoen euro op.
Komt gewoon door die achterlijke nieuwe voorzitter natuurlijk, als die er niet was gekomen kon Huntelaar natuurlijk zo een basis-speler worden. Hij heeft het in die beperkte speelminuten ook ontzettend goed gedaan dit seizoen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef Suijk het volgende:
Voor Ajax was het anders niet slecht, geen enkele andere club had zoveel betaald op dat moment. Hij is zelf een beetje overmoedig geweest. Maakt Real niet een mindere kutclub, maar er waren er heel veel die toendertijd hadden gemeld dat het wel eens heel moeilijk kon gaan worden daar.
Jij mag je ondergoed ook niet wisselen van september tot januari?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:41 schreef toma het volgende:
Wat een kutclub is Real toch. Huntelaar zou bij iedere andere topclub kunnen slagen maar daar kopen ze net zo snel nieuwe spelers als ik van ondergoed verwissel.
Maar ik heb wel onderbroeken van 93 miljoenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij mag je ondergoed ook niet wisselen van september tot januari?
quote:Verhoeven: 'Ik begin met een achterstand'
15/07/2009 12:40
Zijn overgang van FC Volendam naar Ajax deed vijf minuten de wenkbrauwen fronsen, maar inmiddels is iedereen aan het idee gewend dat Jeroen Verhoeven (29) de derde doelman is in Amsterdam. Afgelopen week was Verhoeven met zijn nieuwe club op trainingskamp in De Lutte.
Moest je de eerste dagen in De Lutte erg aanpoten?
'Nee hoor, dat viel erg mee. Ik train lekker. Ik heb vorig jaar Edwin Zoetebier als keeperstrainer gehad. Wij trainden altijd hard, omdat we tegen ploegen speelden die normaal gesproken beter konden voetballen. Dus moesten wij fysiek sterker zijn.'
Welke boodschap heeft Ajax jou meegegeven? Ben je de vervanger van Dennis Gentenaar
'Zo is het gesteld, ja. Ik ga ervoor zorgen dat degene die zondag moet spelen zo scherp mogelijk is, maar óók proberen de keuze voor de trainer zo moeilijk mogelijk te maken. Want ze zeggen het dan wel, maar ik doe mijn uiterste best om ooit eens in Ajax 1 te spelen. Al ben ik natuurlijk gehaald als derde keeper. Ik begin dus als het ware met een achterstand.'
Het volledige interview met Jeroen Verhoeven is te lezen in VI 29, die sinds woensdag in de winkel ligt.
quote:Ik ga ervoor zorgen dat degene die zondag moet spelen zo scherp mogelijk is, maar óók proberen de keuze voor de trainer zo moeilijk mogelijk te maken
Onbegrijpelijk ja. Baas dit, baas datquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inderdaad.
Uit dat achterlijk KLB kliekje overgewaaid.
quote:
Maar.... euh..quote:Afgelopen week was Verhoeven met zijn nieuwe club op trainingskamp in De Lutte.
quote:Voetbalzone: Jeroen Verhoeven mag zich sinds een week officieel Ajacied noemen. De 29-jarige doelman is momenteel met de Amsterdammers op trainingskamp in De Lutte, waar hij zich voorbereidt op zijn nieuwe rol in de selectie van zijn nieuwe werkgever.
Interview video:quote:
Haynes looks forward to debut against Ajax
New Bristol City forward Danny Haynes says facing Martin Jol's Ajax side will prove to be an interesting experience.
City take on the Dutch giants in a pre-season friendly and Haynes thinks it will be a great way to start his career at Ashton Gate.
"It'll be an interesting game obviously with Martin Jol coming down," he told BBC Points West.
"There will times when we don't get the ball and we have just got to make sure we keep our position."
Haynes agreed a three-year contract with City after signing from Ipswich for an undisclosed fee, one of six signings made by manager Gary Johnson so far this summer, and he said he has settled in quickly.
"It's going well," he added. "The gaffer has confidence in me. I hope I can win the fans over by showing them what I can.
"I've come to that stage in my career now where I need to start in all games not just one or two like I have done previously."
Misschien vanwege de liquiditeitspositie, in deze maanden komt er weinig geld binnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef Barca het volgende:
Cvitanich staat toch in de belangstelling van een Zuidamerikaanse club?
Elia moest in 2 tot 4 termijnen betaald worden. Waarom? Ik kan niet anders denken dan geen geld. Dan zou er wel geld zijn voor een Berg?
Huntelaar wordt eens dezer dagen verkocht. Er wordt dus sowieso op korte termijn 7 miljoen bijgeschreven op de balans. Daarnaast is er reeds 10 miljoen ontvangen voor Vermaelen, hetgeen betekent dat er in ieder geval ongeveer 17 miljoen te besteden is. Tot nu toe zijn er alleen nog transfervrije spelers gehaald.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef Barca het volgende:
Elia moest in 2 tot 4 termijnen betaald worden. Waarom? Ik kan niet anders denken dan geen geld. Dan zou er wel geld zijn voor een Berg?
En al dat geld dan van die verkopen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien vanwege de liquiditeitspositie, in deze maanden komt er weinig geld binnen.
Er zal best geld zijn, maar er moet met een bepaalde prioriteit gewerkt worden. Ajax heeft geprobeerd Elia te halen van (een groot deel van) het geld wat men van Real in termijnen zou krijgen. Waarschijnlijk omdat hij geen noodzaak was. Persoonlijk vind ik Berg ook geen noodzaak, dus het lijkt me niet dat Ajax 12 miljoen voor hem neer gaat leggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:29 schreef Barca het volgende:
En dan was er geen geld voor Elia (en Braafheid)?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Huntelaar wordt eens dezer dagen verkocht. Er wordt dus sowieso op korte termijn 7 miljoen bijgeschreven op de balans. Daarnaast is er reeds 10 miljoen ontvangen voor Vermaelen, hetgeen betekent dat er in ieder geval ongeveer 17 miljoen te besteden is. Tot nu toe zijn er alleen nog transfervrije spelers gehaald.
Er komen nog wel versterkingen denk ik zo. Misschien een van de volgenden: Elm/Honda, De Zeeuw/Prediger, Berg, Obradovic? Daarnaast zijn ze vast en zeker bezig met namen waar wij nog geen besef van hebben.
Ja, al 5 jaar geen kampioen. Dan is versterking niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Er zal best geld zijn, maar er moet met een bepaalde prioriteit gewerkt worden. Ajax heeft geprobeerd Elia te halen van (een groot deel van) het geld wat men van Real in termijnen zou krijgen. Waarschijnlijk omdat hij geen noodzaak was. Persoonlijk vind ik Berg ook geen noodzaak, dus het lijkt me niet dat Ajax 12 miljoen voor hem neer gaat leggen.
Ik zie met de komst van Atouba daarnaast eigenlijk geen enkele echte noodzaak meer. Alle posities zijn dubbel bezet. Misschien niet in de praktijk, maar met het schuiven van een aantal posities is er op elke plek wel een speler die op eredivisieniveau meer dan mee kan. Dus ik denk niet dat er nog een grote transfer zal volgen. Of het moet De Zeeuw zijn, maar ik zou niet begrijpen waarom Ajax meer dan pakweg 7 miljoen voor hem zou besteden.
Leuk, Barca is er ook weer! De_Kromme was ook alweer een tijdje stil en al die zinloze opmerkingen begin je toch wel te missen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Barca het volgende:
Maar goed ... als er geen geld is, dan is er geen geld. Jammer, want versterkingen zijn hard nodig! (2 centrale verdedigers, 1 linksback, 2 verdedigende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders en 1 centrumspits. Of 2 als Cvitanich vertrekt. En een rechterspits. Misschien wel 2 met het oog op een eventueel vertrek van Suarez.)
Die inkomsten komen vaak ook in delen binnen, schijnt nogal een modegril te zijn op moment.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Barca het volgende:
[..]
En al dat geld dan van die verkopen?
Maar goed ... als er geen geld is, dan is er geen geld. Jammer, want versterkingen zijn hard nodig! (2 centrale verdedigers, 1 linksback, 2 verdedigende middenvelders, 2 aanvallende middenvelders en 1 centrumspits. Of 2 als Cvitanich vertrekt. En een rechterspits. Misschien wel 2 met het oog op een eventueel vertrek van Suarez.)
Hoeveel landstitels hebben we de voorbije 5 seizoenen behaald?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Leuk, Barca is er ook weer! De_Kromme was ook alweer een tijdje stil en al die zinloze opmerkingen begin je toch wel te missen.
Maar clubs als HSV (Elia) en Bayern (Braafheid) kunnen spelers blijkbaar wel in 1 termijn voldoen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die inkomsten komen vaak ook in delen binnen, schijnt nogal een modegril te zijn op moment.
Waarvan twee keer op 1 doelpunt/punt na. De selectie is echt niet zo bar slecht, met uitzondering van het middenveld is er op elke positie naar mijn mening een net zo goede danwel betere speler dan de concurrentie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, al 5 jaar geen kampioen. Dan is versterking niet noodzakelijk.
Exact, liever dat dan kopuh kopuh kopuh.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
Laat dit maar het jaar worden waarin Alderweireld en Van der Heijden doorbreken.
Ik weet dat jij Barca heet, en dat de volgende vraag dus een vergeefse is. Maar ik probeer het toch:quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef Barca het volgende:
Hoeveel landstitels hebben we de voorbije 5 seizoenen behaald?
Maar clubs als HSV (Elia) en Bayern (Braafheid) kunnen spelers blijkbaar wel in 1 termijn voldoen.
Braafheid was natuurlijk ook een eitje om in 1 keer te voldoen. Verder vraag ik me af of het 100% zeker is dat HSV in 1 termijn betaalt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Maar clubs als HSV (Elia) en Bayern (Braafheid) kunnen spelers blijkbaar wel in 1 termijn voldoen.
Dat hoop ik ook, ik vind beiden geweldige talenten. Desondanks kun je er niet op bouwen. Een Prediger is daarom altijd welkom.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
Laat dit maar het jaar worden waarin Alderweireld en Van der Heijden doorbreken.
Waarom zou je op Prediger wel kunnen bouwen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:03 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik vind beiden geweldige talenten. Desondanks kun je er niet op bouwen. Een Prediger is daarom altijd welkom.
Omdat hij in zijn huidige team een van de draagkrachten is en Van der Heijden niet. Daarnaast is Van der Heijden meer dan een jaar geblesseerd geweest. Rustig brengen dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou je op Prediger wel kunnen bouwen dan?
Maar in Nederland komt je met een andere cultuur, taal en speelwijze in aanraking.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat hij in zijn huidige team een van de draagkrachten is en Van der Heijden niet. Daarnaast is Van der Heijden meer dan een jaar geblesseerd geweest. Rustig brengen dus.
Volgens de papieren VI is Ajax nog steeds crisisproof.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:08 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat inkomsten uit transfers meteen weer aan nieuwe spelers uitgegeven kunnen worden? Alsof Ajax geen andere kosten heeft...
De financiele kant is echt niet zo simpel zoals sommigen hier stellen hoor. De financien van een voetbalclub bestaan uit meer dan alleen spelers kopen.
Dat zou betekenen dat Oleguer of Wielaert volledig door de mand zakken; Alderweireld is nog niet zo ver om een heel seizoen in de basis staan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet dat jij Barca heet, en dat de volgende vraag dus een vergeefse is. Maar ik probeer het toch:
Lees jij wel eens posts van andere users?
Zou een spel kunnen zijn als er daarna geen water bij de wijn gedaan was. Nu vermoed ik geen gespreide betaling meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Braafheid was natuurlijk ook een eitje om in 1 keer te voldoen. Verder vraag ik me af of het 100% zeker is dat HSV in 1 termijn betaalt.
Dat zegt toch ook helemaal niets. Meest recente voorbeeld dat het mislukt is Sulejmani. Meest recente voorbeeld dat het wel kan Suarez. Zo zijn er nog wel tientallen namen op te noemen die mega goed bij hun eigen club waren en zwaar tegenvallen bij de volgende club.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Omdat hij in zijn huidige team een van de draagkrachten is en Van der Heijden niet. Daarnaast is Van der Heijden meer dan een jaar geblesseerd geweest. Rustig brengen dus.
De kans dat Oleguer en/of Wielaert weer door het ijs zullen zakken lijkt me zeer wel aanwezig. En hoe weet je nou vantevoren of Alderweireld dat niet kan? Alderweireld is nog jong genoeg om van z'n fouten te leren, fouten maken moet zelfs om beter te worden als voetballer, kijk maar naar Chivu.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Oleguer of Wielaert volledig door de mand zakken; Alderweireld is nog niet zo ver om een heel seizoen in de basis staan.
Was hij niet gewoon geblesseerd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een rukkers bij Partizan. Boehoe, Obradovic moet blijven, met hem de CL voorronde spelen etc. Heeft ie gisteren niet eens gespeeld!
Jij ziet weleens wedstrijden van Colon?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Niveau van Colon ligt vele malen lager dan het niveau wat in Europa wordt verwacht. Het is leuk hoor, talentvolle jongens en dat ie een keer opgeroepen wordt door Maradona, maar dat zegt uiteindelijk echt helemaal niets.
Waarom denk je dat Wielaert door de mand zou zakken? Ik denk dat Wielaert in dit team onder Jol meer kan brengen dan afgelopen seizoen. Dat team draaide al voor geen meter, nu leidt hij echt zijn verdediging; dat is compleet wat anders.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
De kans dat Oleguer en/of Wielaert weer door het ijs zullen zakken lijkt me zeer wel aanwezig. En hoe weet je nou vantevoren of Alderweireld dat niet kan? Alderweireld is nog jong genoeg om van z'n fouten te leren, fouten maken moet zelfs om beter te worden als voetballer, kijk maar naar Chivu.
Volgens mij is ie blessurevrij.quote:
Vorige Apertura heb ik genoeg van het voetbal gezien in Argentinië, waaronder Colon nog live en ik vond het niveau echt zwaar tegenvallen.quote:[..]
Jij ziet weleens wedstrijden van Colon?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
door de mand zakken
Ik heb het nooit zo zien zitten in Wielaert, heeft niet de kwaliteiten die ik verwacht van een Ajaxspeler.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wielaert door de mand zou zakken? Ik denk dat Wielaert in dit team onder Jol meer kan brengen dan afgelopen seizoen. Dat team draaide al voor geen meter, nu leidt hij echt zijn verdediging; dat is compleet wat anders.
Ik haal twee dingen door elkaar of niet?quote:
Maar niet jammer voor Ajax.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:39 schreef Skiet het volgende:
Jammer voor Huntelaar natuurlijk. Jammer voor ons dat hij in de winterstop wegging. Hij had gewoon even rustig het jaar af moeten maken. Ik hoop dat hij komend seizoen gaat vlammen.
Door de mand vallen, en door het ijs zakkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik haal twee dingen door elkaar of niet?. Iets te veel in het engels bezig.
Ik vermoed zelf dat er gewoon weinig tot niks meer gaat gebeuren. Elke naam die circuleert, daar is eigenlijk geen ruimte voor. De selectie is door de koopwoede van de afgelopen jaren gewoon veel te groot, met een aantal spelers die overduidelijk niets toevoegen.quote:Rest van het verhaal ook compleet mee eens inderdaad; maar goed, ik verwacht dat wanneer Huntelaar definitief weg is, Ajax pas echt concreet zal handelen en ik zou er niet van op kijken als pas na Groningen - Ajax de selectie compleet is, wellicht pas net voor PSV - Ajax.
Als het waar is dat Ajax nu die 7 miljoen aan bonussen krijgt, dan is dat trouwens ook contractueel fantastisch vastgesteld door onze financiele mannen. Ik zou ze haast "baas" noemen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet jammer voor Ajax.
Ajax had dit jaar nooit meer 27 miljoen kunnen vangen voor Huntelaar.
Tsja, misschien was je met KJH wel kampioen geworden. Dan had je CL gespeeld en hoogstwaarschijnlijk als enige NL club de tv-gelden opgestreken zoals PSV dat de laatste paar jaar heeft gedaan. Dan kom je een eind richting de helft van die 27 en in de verkoop had je nog wel 10 gekregen deze zomer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet jammer voor Ajax.
Ajax had dit jaar nooit meer 27 miljoen kunnen vangen voor Huntelaar.
Nope, niet meer. NOS betaalt aanzienlijk minder voor de TV rechten sinds dit seizoen, dus die 20 miljoen kan je vergeten, wellicht niet eens de helft. Nog steeds meer dan prima, maar niet meer zoals PSV eerst had.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, misschien was je met KJH wel kampioen geworden. Dan had je CL gespeeld en hoogstwaarschijnlijk als enige NL club de tv-gelden opgestreken zoals PSV dat de laatste paar jaar heeft gedaan. Dan kom je een eind richting de helft van die 27 en in de verkoop had je nog wel 10 gekregen deze zomer.
Als als als.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, misschien was je met KJH wel kampioen geworden. Dan had je CL gespeeld en hoogstwaarschijnlijk als enige NL club de tv-gelden opgestreken zoals PSV dat de laatste paar jaar heeft gedaan. Dan kom je een eind richting de helft van die 27 en in de verkoop had je nog wel 10 gekregen deze zomer.
Ze zijn niet heel erg blij met de erfenis van Calderon in Madrid; die betaalde schijnbaar ook tot 20% aan commissies bij transfers aan zaakwaarnemersquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Als het waar is dat Ajax nu die 7 miljoen aan bonussen krijgt, dan is dat trouwens ook contractueel fantastisch vastgesteld door onze financiele mannen. Ik zou ze haast "baas" noemen...
Waarom probeer jij een mening over Prediger te vormen als je hem nog (bijna) nooit heb zien voetballen? Hij is jong, talentvol en een sterke verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteiten, wat wij dus missen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou je op Prediger wel kunnen bouwen dan?
Dat is waar ook, dat was ik vergeten. Wat ze daar in Eindhoven met dat geld hebben gedaan mag Joost weten, ongelooflijk dat ze daar nog zo krom moeten liggen. Nou ja, ze zoeken het maar uit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope, niet meer. NOS betaalt aanzienlijk minder voor de TV rechten sinds dit seizoen, dus die 20 miljoen kan je vergeten, wellicht niet eens de helft. Nog steeds meer dan prima, maar niet meer zoals PSV eerst had.
Is ook zo. Maar juist hij had de leider kunnen zijn die we nodig hadden in die tweede helft. Enniewee, koffiedik kijken enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als als als.
Nu is het zeker.
En ook met Huntelaar zijn we nog nooit kampioen geworden.
Wij hebben genoeg jonge talentvolle spelers met verdedigende en opbouwende kwaliteiten. Van der Heijden, Blind, Anita, Donald. Dat zijn al drie spelers uit de eigen jeugd die daar kunnen spelen. Als we iets niet nodig hebben op die positie is het wel een onervaren talent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom probeer jij een mening over Prediger te vormen als je hem nog (bijna) nooit heb zien voetballen? Hij is jong, talentvol en een sterke verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteiten, wat wij dus missen.
Hiernaast hoeft hij niet veel te kosten, en met hem hoeft er imo niet perse een CV bij.
Ik geef geen mening over hem want ik ken hem niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom probeer jij een mening over Prediger te vormen als je hem nog (bijna) nooit heb zien voetballen? Hij is jong, talentvol en een sterke verdedigende middenvelder met opbouwende kwaliteiten, wat wij dus missen.
Hiernaast hoeft hij niet veel te kosten, en met hem hoeft er imo niet perse een CV bij.
Laten we inderdaad als een idioot alles gaan kopen wanneer we de landstitel niet binnenslepen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel ervaring hebben deze jongens? Van der Heijden kan je niks van verwachten na een jaar blessureleed, Anita is te licht bevonden dit seizoen. Donald nog steeds geblesseerd? En Blind is er ook nog niet, dus een versterking zou echt zeer welkom zijn imo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wij hebben genoeg jonge talentvolle spelers met verdedigende en opbouwende kwaliteiten. Van der Heijden, Blind, Anita, Donald. Dat zijn al drie spelers uit de eigen jeugd die daar kunnen spelen. Als we iets niet nodig hebben op die positie is het wel een onervaren talent.
Je doet net alsof we CL spelen... In de eredivisie kunnen die jongens best mee hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel ervaring hebben deze jongens? Van der Heijden kan je niks van verwachten na een jaar blessureleed, Anita is te licht bevonden dit seizoen. Donald nog steeds geblesseerd? En Blind is er ook nog niet, dus een versterking zou echt zeer welkom zijn imo.
En onervaren talent, ik neem dus aan dat jij wel een paar wedstrijden van hem hebt gezien, want onervaren is hij zeker niet?
Ik geef alleen aan dat als we de UEFA Cup verwachtingen willen waarmaken, we met een zwak verdedigend middenveld + een zwak centrum niet ver zullen komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:06 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Je doet net alsof we CL spelen... In de eredivisie kunnen die jongens best mee hoor.
Welke verwachtingen zijn dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat als we de UEFA Cup verwachtingen willen waarmaken, we met een zwak verdedigend middenveld + een zwak centrum niet ver zullen komen.
Staat toch in een rapport ofzo, dat ze willen gaan voor UEFA cup, en een finale/winst niet uitsluiten.quote:
Maar al minstens 5 jaar kopen we niet gericht in!quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:00 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Laten we inderdaad als een idioot alles gaan kopen wanneer we de landstitel niet binnenslepen.
Hoe onnozel wil je het hebben.. weet je tenminste zeker dat de club binnen 5 jaar naar de klote is!
De huidige selectie is prima! Hier lopen er teveel rond die de spelers beoordelen op oefenpotjes en trainingen)
Emmanuelson heeft in een dipje gezeten en kan het vervolgens nooit meer goed doen hier. Cvitanich heeft niet veel gespeeld, en mag van velen alweer weg.
Aissatti had wat pech qua blessures en er moet een vervanger voor. Wielaerd speelde slecht onder van Basten en mag opkrassen...
Flikker toch eens op.
Wie heeft het over elke linie 3 nieuwe aankopen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef duguid het volgende:
Het is natuurlijk bullshit om de hele selectie overhoop te gaan halen met in elke linie 3 nieuwe aankopen, nergens voor nodig. We zijn Florentino Perez niet
Die 3 zijn (behalve Berg misschien) al onnodig, omdat er nu al jongens mij die kwaliteiten rondlopen. Zonde om daar broodnodige miljoenen in te investeren. De selectie is kwalitatief sterk en breed, nu komt het gewoon aan op goed spelen. Het is helaas niet zo simpel als bij Football Manager, waar je met lukrake aankopen ook kampioen wordt. Ik ben er van overtuigd dat deze selectie, als ze een beetje ingespeeld raken, gewoon heel lang mee kan doen om het kampioenschap. En daar komt het dus aan op het vakmanschap van de trainer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie heeft het over elke linie 3 nieuwe aankopen.
Honda, Prediger en Berg is genoeg.
Ja, de beste selectie op papier. Maar de beste individuele voetballers maakt nog niet het beste team, daar komt dus de trainer kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:49 schreef De_kromme het volgende:
Meedoen om het kampioenschap moesten we ook al twee seizoenen geleden, we hebben altijd de beste selectie gehad op papier. Gaat er dan niet toevallig een belletje bij je rinkelen?
Heb wel vertrouwen in Jol, maar laat hem in ieder geval nog een goede aankoop doen.
Ik bedoel dus aan te geven dat dit team niet gekneed kan worden tot één geheel, wat we de laatste jaren hebben gezien. Ik heb wel vertrouwen in Jol, maar of hij nou zoveel te weeg gaat brengen binnen de groep, ik vraag het me af. En hoop het natuurlijk van harte.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:51 schreef duguid het volgende:
[..]
Ja, de beste selectie op papier. Maar de beste individuele voetballers maakt nog niet het beste team, daar komt dus de trainer kijken.
Waarom post je hem niet gewoon?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:05 schreef Felon het volgende:
De onderste foto op die pagina de linkse persoon. Moest echt even 2x kjiken of het Jeroen of Miralem was..
Link: http://www.ajax.nl/Nieuws(...)elkom-in-Bristol.htm
Die is inderdaad een dikkerdje gebleven zeg!quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom post je hem niet gewoon?
[ afbeelding ]
Dikke tyfus papzak.
Een poffertjequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke tyfus papzak.
Ongelooflijk..quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke tyfus papzak.
Wat dacht je van die kneus gewoon verkopen voor 12-14 miljoen? Als hij al niet eens op gewicht kan blijven als prof en dan ook nog zo zwak presteren?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Jodelaar het volgende:
ik zou zijn salaris stilzetten tot hij weer op normaal gewicht is, de tering.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:20 schreef Jodelaar het volgende:
ik zou zijn salaris stilzetten tot hij weer op normaal gewicht is, de tering.
Sulejmaniquote:Miralem Sulejmani praat in de nieuwe Voetbal International openhartig over z'n eerste jaar bij Ajax. “Ergens voel ik me schuldig naar Marco toe. Juist hem had ik mijn eerste seizoen de Sulejmani van Heerenveen willen laten zien. Hij heeft vorig jaar ontzettend veel moeite gedaan om mij naar Ajax te halen en ik heb hem ervaren als een goede trainer en een prettig mens.”
Ook richting supporters
Sulejmani biedt niet alleen z'n excuses richting Van Basten aan: “Van Basten schonk me veel vertrouwen, daar heb ik niet genoeg voor terug kunnen geven. Dat voelt niet goed. Richting de supporters heb ik hetzelfde. En ook mezelf heb ik teleurgesteld. Na afloop van het seizoen heb ik alles nog eens voor mezelf op een rijtje gezet. Daarna moet je weer vooruit gaan kijken. Ik heb het gevoel dat ik het nu allemaal een plaats heb gegeven. Nu mijn hoofd leeg is en ik alles al een keer heb meegemaakt kan ik een volgende stap maken.”
Het volledige interview met Sulejmani is te lezen in de papieren uitgave van Voetbal International.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:31 schreef Colplay het volgende:
Zou Luque niet de verrassing van het seizoen kunnen worden? Zeker als Jol regelmatig 4-4-2 gaat spelen. Ik vond dat Luque het niet eens heel slecht deed bij Ajax, alleen had je voor dat salaris meer verwacht. maar speelde vooral als linksbuiten en dat is hij niet. Met hem erbij heb je voor 4-4-2 denk ik genoeg mogelijkheden met Cvita, Sulejmani, Suarez, Luque en Bodul.
Als de namen die in dit topic genoemd zijn gekocht waren had je er een 6e jaar aan vast mogen plakken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar al minstens 5 jaar kopen we niet gericht in!
Bullshit, welke plekken zie jij graag versterking voor komen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:37 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Als de namen die in dit topic genoemd zijn gekocht waren had je er een 6e jaar aan vast mogen plakken.
Eerder in het topic zei iemand een stream te hebben gevonden volgens mij, moet je effe teruglezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:38 schreef Jodelaar het volgende:
Weet jij of het vanavond ergens te zien is op tv/stream? Want ben zeker wel benieuwd als Luque speelt.
Nou eigenlijk vind ik de selectie zo prima. Voor iedere positie zijn er meerdere mogelijkheden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Bullshit, welke plekken zie jij graag versterking voor komen dan?
Geven ze zichzelf de schuld, is het weer niet goed. Jezus we lijken hier wel een stel josties.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:32 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
SulejmaniTrieste hypocriete papzak.
Mwa, die foto van vandaag zet je toch weer even aan het denken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Geven ze zichzelf de schuld, is het weer niet goed. Jezus we lijken hier wel een stel josties.
De selectie van vorig jaar was ook helemaal niet slecht. Het vertoonde spel wel, maar de selectie niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:49 schreef De_kromme het volgende:
Vent, deze selectie is geen haar beter dan vorig jaar. Dan heb jij dus wel erg veel vertrouwen in Jol, speel nou maar op safe.
Volgens mij eerder een ongelukkige foto, want op deze ziet het er al een stuk beter uit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke tyfus papzak.
Heb je gelijk in, ik vind dat ie genoeg zelfkritiek levert. Alleen waarom ie dan nog steeds niet een paar weekjes dag en nacht in de sportschool zit? Die 6 kilo heb je er zo af.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Geven ze zichzelf de schuld, is het weer niet goed. Jezus we lijken hier wel een stel josties.
Oké, dus jij stelt je vertrouwen blindelings op Jol, zou ik niet doen, maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:52 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
De selectie van vorig jaar was ook helemaal niet slecht. Het vertoonde spel wel, maar de selectie niet.
met Jol als trainer, die ik toch hoger heb dan Van Basten (als trainer) heb ik er inderdaad meer vertrouwen in. Vergeet niet dat we vorig seizoen net na de winterstop de titel verspeeld hebben in een paar wedstrijden achter elkaar...
Deze ploeg heeft gemiddeld gezien echt niet minder kwaliteit dan AZ, PSV en Twente. Als Jol ze als een team kan laten spelen, doen we gewoon tot op de laatste dag mee om de titel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef De_kromme het volgende:
Oké, dus jij stelt je vertrouwen blindelings op Jol, zou ik niet doen, maar ieder zijn ding.
DVM negatieve aapquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:32 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
[..]
SulejmaniTrieste hypocriete papzak.
Gejank ja, vind je het niet fucking logisch dat er gejankt wordt. Onze zogenaamde topaankoop van 16 miljoen+ kan het niet opbrengen om even twee uur per dag de sportschool in te duiken.quote:
Bekijk die andere foto ook nog even.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gejank ja, vind je het niet fucking logisch dat er gejankt wordt. Onze zogenaamde topaankoop van 16 miljoen+ kan het niet opbrengen om even twee uur per dag de sportschool in te duiken.
Die smerige geldtrekker kunnen we beter meteen van de hand doen, hij lijkt nog wel boller dan Verhoeven man.
Gezien, nog steeds een dikkerdje, maar op de lange afstand zie je dit minder goed. Op dit niveau mag je GEEN overgewicht hebben, zeker niet als je net voor fucking 16 miljoen+ bent gekocht.quote:
Is toch logisch vent, als Fok! wordt aangeklaagd verhaald Danny gewoon de kosten op sjimz hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Jezus wat is dat voor een bullshit![]()
Link voor livestream Bristol - Ajax PM me daarvoor maar.
Policy wat betreft het plaatsen van directe links naar streams: belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Jezus wat is dat voor een bullshit![]()
Link voor livestream Bristol - Ajax PM me daarvoor maar.
Damn..quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke tyfus papzak.
Blindelings spelers aankopen zou ik dus niet doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oké, dus jij stelt je vertrouwen blindelings op Jol, zou ik niet doen, maar ieder zijn ding.
Zo'n vage stream heb ik nooit zoveel vertrouwen in. Maar ik probeer het toch.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kans is 0.05% dat het uitgezonden wordt hoor.
Dit is geen eredivisie wedstrijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Policy wat betreft het plaatsen van directe links naar streams: belangrijk bericht mbt livestreams!
I know, en als het wel werkt zie je meestal nog nietsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kans is 0.05% dat het uitgezonden wordt hoor.
I told you soquote:EXCLUSIEF: Luis Suarez nieuwe aanvoerder van Ajax
Datum: 15-jul-2009 18:14
Door Bart Vlietstra
EXCLUSIEF - Bristol - Luis Suarez (22) is de nieuwe aanvoerder van Ajax. De Uruguayaanse aanvaller volgt Thomas Vermaelen, die een maand geleden naar Arsenal verkaste, op. "Dat klopt," beaamt Ajax-trainer Martin Jol die de spelersgroep zojuist inlichtte. "Hij is één van de belangrijkste spelers, dat heeft hij vorig seizoen bewezen. Ook de afgelopen weken heeft hij een goede indruk op me gemaakt, zowel op als buiten het veld. Daarnaast vind ik het erg prettig dat hij zich zo nadrukkelijk aan Ajax committeert."
Suarez liet in een uitgebreide reportage in de nieuwste Sportweek al optekenen te azen op het aanvoerderschap. "Het zou voor mij een extra stimulans zijn. Ik ben klaar om Ajax te leiden." Suarez liet ook geen mogelijkheid onbenut om aan te geven dat hij dit seizoen de Amsterdamse club trouw blijft. "Eerder heb ik wel eens gezegd dat ik wilde blijven, maar toen wilde ik eigenlijk weg als er een mooie club zou komen. Nu niet."
Verder gaat Suarez in Sportweek in op de komst van Martin Jol, zijn korte acteercarričre, zijn ambities en het vertrek van Marco van Basten. "Marco kwam er zelf ook achter dat er tussen hem en de groep iets ontbrak. Maar wie zegt dat de spelers helemaal niet op konden schieten met Marco is een slecht mens," aldus Suarez in het weekblad.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat vindt men hier van de keuze voor Wielaert als aanvoerder? (waar het nu wel op lijkt)
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat het Suarez zal zijn.
quote:
WOWquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke tyfus papzak.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
WOW![]()
Leeft hij wel voor de sport? Dit is toch niet normaal meer?
Ik hoop dan toch maar op de invloed van Jolquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Suarez wilde een paar maanden terug nog geen aanvoerder zijn en nu ineens wel. Vreemd.
Arme Enohquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Zoek de dubbele neger:
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Selectie/2008-2009/Spelers.htm
Als er iemand was die vorig jaar NOOIT verzaakte qua inzet was hij het wel, hij werd alleen wel slordig in het afwerken helaas. Maar qua inzet was ie bijna altijd voorop te vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Suarez aanvoerder, hmm weet niet wat ik ervan moet denken
Sno is naar de kapper geweest.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Zoek de dubbele neger:
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Selectie/2008-2009/Spelers.htm
Dat is wel waar maar ik twijfel aan zijn leidinggevende capaciteiten.. En zijn gebrekkig engels (laat staan nederlands) is ook niet echt een pluspunt..quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er iemand was die vorig jaar NOOIT verzaakte qua inzet was hij het wel, hij werd alleen wel slordig in het afwerken helaas. Maar qua inzet was ie bijna altijd voorop te vinden.
Ach ja, het kan goed en fout lopen, Jol weet wel wat ie doet denk ik. En het is toch ook niet perse voor het hele seizoen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar ik twijfel aan zijn leidinggevende capaciteiten.. En zijn gebrekkig engels (laat staan nederlands) is ook niet echt een pluspunt..
heb zo het gevoel dat het wel eens negatief kan werken voor hem, dat zijn capaciteiten eronder gaan lijden.. Hoop het niet natuurlijk..
Mensen net zoals jij dus?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:14 schreef _Mike_ het volgende:
Al die mensen die Suljemani nu uitkotsen zijn meestal degene die ook als eerste dingen als "Suljemani held" roepen
uitkotsen is overdreven, maar ik vind het ook wel frappant hoe hij eruit ziet op die foto hoor, maar goed, het zal allemaal wel meevallen, anders doet Jol er wel wat aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:14 schreef _Mike_ het volgende:
Al die mensen die Suljemani nu uitkotsen zijn meestal degene die ook als eerste dingen als "Suljemani held" roepen
Háhá? Kom eens met posts van mij waar ik zoiets doe dan?quote:
Ach net alsof Maradona ooit slank geweest is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uitkotsen is overdreven, maar ik vind het ook wel frappant hoe hij eruit ziet op die foto hoor, maar goed, het zal allemaal wel meevallen, anders doet Jol er wel wat aan.
Suarez wordt een kutaanvoerder, die vent kan geen Nederlands, heeft geen leiderschapskwaliteiten en kan alleen goed voetballen. Misschien krijgt hij nu wel meer verantwoordelijksgevoel, zodat hij geen onnodige gele kaarten meer pakt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:14 schreef _Mike_ het volgende:
Jij weet inderdaad wel wat Micky doet, de tering komop zegquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gejank ja, vind je het niet fucking logisch dat er gejankt wordt. Onze zogenaamde topaankoop van 16 miljoen+ kan het niet opbrengen om even twee uur per dag de sportschool in te duiken.
Die smerige geldtrekker kunnen we beter meteen van de hand doen, hij lijkt nog wel boller dan Verhoeven man.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jahoor Mike, ga maar lekker in het Barca-topic spelen. Je typeert jezelf overigens wel erg fraai.
Suarez wordt een kutaanvoerder, die vent kan geen Nederlands, heeft geen leiderschapskwaliteiten en kan alleen goed voetballen. Misschien krijgt hij nu wel meer verantwoordelijksgevoel, zodat hij geen onnodige gele kaarten meer pakt.
Wat denk je nou zelf? Hij heeft zeker zogenaamd weer een ziekte waarvan die dik wordt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij weet inderdaad wel wat Micky doet, de tering komop zeg
Ik geef alleen mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn hoor.quote:
Wie zegt dat ie daar niet mee bezig is?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
![]()
Die gast is toch hyprociet? Als zijn excuses welgemeend waren dan had hij zichzelf keihard afgetraind en er niet als zo'n fatty bij gelopen.
nee, maar hij heeft nou ook nog niet echt veel laten zien natuurlijk, als ie nou de sterren van de wereld heeft gespeeld is het allemaal al minderquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach net alsof Maradona ooit slank geweest is.
Hij is misschien nog niet op zijn perfecte gewicht, maar ik vind dat gezeik zo onnodig. Zolang hij maar normaal voetbalt boeit het mij geen hol of hij nou 80 of 100kg weegt.
Hij heeft ook echt veel kans gekregen om zich fit te trainen met een EK en alles, dat komt best goed met die Lindeman en Jol.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Hij heeft zeker zogenaamd weer een ziekte waarvan die dik wordt.
Als hij gewoon 1/2 uur per dag de sportschool in duikt ipv lui vakantie vieren met bier en hoeren, of in ieder geval zorgt dat hij weer fit is als de training beginnen, dan is er niks aan de hand met deze jongen hoor.
Jahoor, het zal wel weer aan de foto liggen. Normaal is hij gewoon vol slank, waarom probeer je Sulejmani te verdedigen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie daar niet mee bezig is?![]()
Foto's vertekenen enorm vaak
Omdat ik ervan overtuigd ben dat hij gewoon hard aan het trainen is, dus het komt wel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jahoor, het zal wel weer aan de foto liggen. Normaal is hij gewoon vol slank, waarom probeer je Sulejmani te verdedigen?
Dat geloof ik ook wel, maar ik vind het veelzeggend dat hij zo zich aan durft te sluiten bij de selectie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat ik ervan overtuigd ben dat hij gewoon hard aan het trainen is, dus het komt wel goed.
Mensen hier zien alleen het negatieve in spelers lijkt het wel.
Volgens mij kan jij geen Nederlands als je Suarez niet kan verstaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Suarez wordt een kutaanvoerder, die vent kan geen Nederlands, heeft geen leiderschapskwaliteiten en kan alleen goed voetballen. Misschien krijgt hij nu wel meer verantwoordelijksgevoel, zodat hij geen onnodige gele kaarten meer pakt.
Klopt, maar ik heb geen idee hoe hij het tot nu toe heeft gedaan daarom laat ik dus het gezeik achterwege.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar hij heeft nou ook nog niet echt veel laten zien natuurlijk, als ie nou de sterren van de wereld heeft gespeeld is het allemaal al minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |