Niet te geloven zeg...quote:
Utrecht, Vitesse, Tenerife, Ajax.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor welke clubs speelde hij allemaal ?
Idd veel geld !quote:
ahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Utrecht, Vitesse, Tenerife, Ajax.
Makaayquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:25 schreef planethugo het volgende:
samen met makaay verkocht bij vitesse. Wie van de 2 heeft het verder gebracht
Geen probleem!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
Ferdi Vierklau. Was hem al helemaal vergeten. Plots verschijnt een interview met hem op mijn netvlies, vlak na een wedstrijd bij Ajax. Op tv zagen we de damp van zijn kale schedel walmen, alsof zijn kop in de fik stond. Dat is me altijd bijgebleven en zal me altijd bijblijven als ik de naam Vierklau hoor. Met het openen van dit topic is die herinnering weer levendig geworden. Dank je SiemeN.
Het klopt ook niet, ze hebben echt geen 19 miljoen gulden betaald voor Vierklau. Anders had hij in de rij duurste transfers gezeten.quote:
Je houdt het niet voor mogelijk. In voetbal gebeuren de gekste dingen.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
.... en was hij international.
Machlas was ook niet goedkoopquote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef OnlineGokker het volgende:
Zeker de duurste miskoop ooit voor Ajax?
Verklaar je nader.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
Ik vond Vierklau altijd wel een soort zwarte versie van Pantani...
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:37 schreef Beschouw het volgende:
Wat doet Vierklau eigenlijk tegenwoordig?
Qua beroep weet ik het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:44 schreef Eilanden het volgende:
Ferdi is tegenwoordig actief in het tweede van RUC in de Zondag reserve vierde klasse. Het maakt trouwens wel een groot verschil of je tegen hen speelt met of zonder Ferdi!
Zal wel uitsmijter zijn bij een of andere discotheek.quote:
In het AJAX-topic poste iemand dat hij een handeltje heeft in kokosnotenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
Zal wel uitsmijter zijn bij een of andere discotheek.![]()
Een wereldvoetballer, Purrel Frankel heeft tenminste een fatsoenlijke OPquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |