Volgens mij lacht die zich juist helemaal rot, die heeft er geheid 'n heel feest omheen gebouwd. Hangt met vrienden voor de buis, al opmerkingen makend en nootjes gooiend naar ex-schoonmama. En als één van haar wél-hippe vrienden per ongeluk 'n wijntje opstoot is dat ook geen probleem...... keukenpapier genoeg!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo rukte zojuist d'r laatste haren uit haar hoofd toen ze dat hoorde, dat het nogmaals wordt uitgezonden!
En ze kunnen allemaal blijven slapen en douchen ook!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Volgens mij lacht die zich juist helemaal rot, die heeft er geheid 'n heel feest omheen gebouwd. Hangt met vrienden voor de buis, al opmerkingen makend en nootjes gooiend naar ex-schoonmama. En als één van haar wél-hippe vrienden per ongeluk 'n wijntje opstoot is dat ook geen probleem...... keukenpapier genoeg!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze de cd's van Jan wel heeft achtergelaten. Ze vond het kutmuziek.
Annie, over het algemeen is een man die van zijn vrouwtje afgaat al goed de lul, laat staan als hij vreemdgaat... Jan komt verdomd goed weg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef Anniebab het volgende:
Nou t is toch gvd toch ook niet normaal dat die toneelspelende dievegge een heleinboedel meeneemt terwijl de afspraak een slaapkamer was?Of ben ik nou zo gek?
Wat zei Gerda daarover?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef pleeborstel het volgende:
En wat een hartverwarmende woorden over haar nieuwe schoondochter Lisa![]()
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Maar wat had ze nou op 'cd-roms vól!' staan?
Dat verstond ik niet.
Ja, je bent gek, hoe weet jij wat de afspraken zijn, heet je zelf Jan Smit?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef Anniebab het volgende:
Nou t is toch gvd toch ook niet normaal dat die toneelspelende dievegge een heleinboedel meeneemt terwijl de afspraak een slaapkamer was?Of ben ik nou zo gek?
Ik geloof die gare Gerda niet op haar woord.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef Anniebab het volgende:
Who fucking cares. Alsof Jantje niet een nieuwe inboedel kan betalen. Lekkere meiden mogen wat kostenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef Anniebab het volgende:
Nou, dat snap ik dan weer wel. Ze deed er vaag over, niet lelijk ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef pleeborstel het volgende:
En wat een hartverwarmende woorden over haar nieuwe schoondochter Lisa![]()
Als ik Jan was had ik het contact met moeder een half jaartje verbroken.
het was een VIERENTWINTIG-delig servies hoor!!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Maar nu snap ik nog niet hoe ze op méér dan een ton komen. Ik bedoel, zo veel is die kitsch toch niet waard?
Nou, bonnetjes van dure dekbedden(maxima kwaliteit), kerstspullen en zijde bloemen. Heus!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Maar wat stond er nou ohoppppppp, op die cd-roms?
Toen Evert vroeg of ze het leuk vond om een klein kind over de vloer te hebben zei ze 'Ja, leuk, er is ruimte zat'. Dus dat vond ik al met al wel meevallen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:01 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Vraag: " is ze leuk, Lisa? "
Antwoord: " ik heb haar twee keer gezien"
Dat was alles
En de keukenrol was verguld. Die kwam zeker weten niet bij de Hema wegquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
het was een VIERENTWINTIG-delig servies hoor!!!!!
Ik zag aan die zuinige bek dat ze loog. Er kon ook geen lachje vanaf.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen Evert vroeg of ze het leuk vond om een klein kind over de vloer te hebben zei ze 'Ja, leuk, er is ruimte zat'. Dus dat vond ik al met al wel meevallen.
Ja, daar zit je als volwassen man echt op te wachten. Super mom to the rescue!!!quote:
Ze woonden toch samen in dat huis, wilden toch samen oud worden en zouden toch gaan trouwen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:56 schreef Anniebab het volgende:
Nee maar ik geloof Gerda namelijk wel. Op der woord en Yolanthe dus zeker niet meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:59 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, je bent gek, hoe weet jij wat de afspraken zijn, heet je zelf Jan Smit?
ik ga met je meequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
`Kunnen we niet met zijn aleen naar een optreden van JanTJE Smit en dan ipv glazen bier keukenrollen gooien?
Maar die blik in haar ogen zei genoeg! Non-verbale communicatie is zo geweldig!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:01 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Vraag: " is ze leuk, Lisa? "
Antwoord: " ik heb haar twee keer gezien"
Dat was alles
Volgens mij waren de keukenrollen ook iets van zijdequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
En de keukenrol was verguld. Die kwam zeker weten niet bij de Hema weg
Kansloos. Ze heeft de sleutel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef pleeborstel het volgende:
Als ik Jan was had ik het contact met moeder een half jaartje verbroken.
Ach je zoon gaat het houden met een overspelige wc-hoer... tja wat moet je dan nog zeggenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dat snap ik dan weer wel. Ze deed er vaag over, niet lelijk ofzo.
Wat moet ze daarover zeggen dan, ze kent haar amper.
Dat maakt niet uit. Maar ze heeft wel gelijk dat het tegen alle normen & waarden in gaat om de hele huisraad te stelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ja, daar zit je als volwassen man echt op te wachten. Super mom to the rescue!!!
Is it a plane.. Is it a rocket. NOOO its Gerda
Ze vertelde dat ze naar Yolanthes moeder was gefietstquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:04 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Ik zag aan die zuinige bek dat ze loog. Er kon ook geen lachje vanaf.
De blik bij: "Het is Jans keuze" deed het hem voor mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef Day het volgende:
[..]
Met die blik in haar ogen zei genoeg! Non-verbale communicatie is zo geweldig!
Dat zou weleens der reden kunnen zijn dat Jan t allemaal best vindt zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Yo heeft trouwens wel een wansmaak dan, met haar 'Keukenhof aan zijden bloemstukken'
En ze doet zijn was, veels te makkelijk zo'n moeke.quote:
Als het echt stelen was had ze naar de politie moeten gaan, of een advocaat in de arm moeten nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Maar ze heeft wel gelijk dat het tegen alle normen & waarden in gaat om de hele huisraad te stelen
Denk dat Lorena Bobbit en jij nogal van mening verschillenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Maar ze heeft wel gelijk dat het tegen alle normen & waarden in gaat om de hele huisraad te stelen
Ho ho Yo ging naar Thailand met de timmermanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach je zoon gaat het houden met een overspelige wc-hoer... tja wat moet je dan nog zeggen
keukenrollen, beddengoed, gastendoekjes, zijden bloemen.... en dat tesamen voor meer dan een ton?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef June. het volgende:
Ik heb het hele gedoe niet zo gevolgd, maarem waarom vinden jullie het normaal dat Yolanthe bijna een ton meeneemt terwijl ze verder niets geïnvesteerd heeft?
Nogal logisch want als hij een avondje gaat optreden, heeft hij het weer terug. Maar het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is geen stelen want Jantje interesseert het helemaal niet..
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat Lorena Bobbit en jij nogal van mening verschillen
Hoho, toen had Jan al Fleur liggen ketsenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho Yo ging naar Thailand met de timmerman
Daar begon het mee.
Of zo'n ander zonnig kutland
Hoho, ze heeft de bonnen als bewijs, hè?!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
keukenrollen, beddengoed, gastendoekjes, zijden bloemen.... en dat tesamen voor meer dan een ton?
Amehoela!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef June. het volgende:
Ik heb het hele gedoe niet zo gevolgd, maarem waarom vinden jullie het normaal dat Yolanthe bijna een ton meeneemt terwijl ze verder niets geïnvesteerd heeft?
Vanuit dequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Terreros85 het volgende:
De moeder van Wesley wil over twee maanden haar verhaal ook wel doen, denk ik
En hoe is het dan diefstal?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nogal logisch want als hij een avondje gaat optreden, heeft hij het weer terug. Maar het gaat om het principe.
Het principe dat dit iets is tussen twee volwassenen. En geen van die twee volwassenen is ma Gerda. Die heeft zichzelf en haar zoon met deze actie volkomen belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Urquhart het volgende:
Nogal logisch want als hij een avondje gaat optreden, heeft hij het weer terug. Maar het gaat om het principe.
nee, (buiten dat kaalplukken heel normaal schijnt te zijn als je bedonderd bent) maar dwaarom zou een moeder zich daar zo publiekelijk mee bemoeien?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef June. het volgende:
Als ze meer meeneemt dan is afgesproken, is daar zeker sprake van. Maar Jan wil natuurlijk die beerput niet opentrekken, dus die laat het maar zo.quote:
nee maar ook niet alles meeneemt en als t om hoge bedragen gaat waar jij zelf nix aan betaalt heb vind ik het normaal dat dat achterblijft ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ze woonden toch samen in dat huis, wilden toch samen oud worden en zouden toch gaan trouwen?
Dat is wat ik Jantje heb horen zeggen.![]()
Of betekent samenwonen in Volendam dat de inboedel eigendom blijft van degene die het betaald heeft?
Toch niet normaal dat van Yolanthe verwacht wordt dat ze, nadat ze beduveld is, alles achterlaat?
Stomme spulletjes van een ton en blijkbaar 25.000 smartegeld! Yo is en golddigger, told u you soquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef Felixa het volgende:
Volendammers zijn zoooo materialistisch.
Moeders zou zich druk moeten maken over het geluk en welzijn van haar zoon, niet om wat stomme spulletjes.
De enige die zich hier belachelijk maakt is Yolanthe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het principe dat dit iets is tussen twee volwassenen. En geen van die twee volwassenen is ma Gerda. Die heeft zichzelf en haar zoon met deze actie volkomen belachelijk gemaakt.
Als Jan het okay vindt, dan is het okay. Zijn huis, zijn keukenrollen.
Jij wilt Yo gewoon hè, geef maar toequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, toen had Jan al Fleur liggen ketsen
In een relatie investeren gaat niet alleen over geld, doh. Weet jij veel wat zij allemaal heeft ingebracht in dat huishouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef June. het volgende:
Heb je het interview van Gerda net gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef Urquhart het volgende:
De enige die zich hier belachelijk maakt is Yolanthe.
oke ze waren beiden niet monogaam en Jan is te vaak bij de palingfluisteraar geweest en heeft daar waarschijnlijk goede resultaten geboekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, toen had Jan al Fleur liggen ketsen
Een gehaakte wcrolhouder voor op de hoedenplank van de autoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
In een relatie investeren gaat niet alleen over geld, doh. Weet jij veel wat zij allemaal heeft ingebracht in dat huishouden.
Helemaal, inclusief volgeladen verhuiswagen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het interview van Gerda net gezien?
Het wordt straks nog herhaald op SBS6!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Is het nog ergens online te kijken, ik was te laat
Vanavond zenden ze het weer uitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Is het nog ergens online te kijken, ik was te laat
Neuh ben al een keer finaal leeggetrokkenquote:
Laten we wel wezen ,de keukenrollen komen steeds bovendrijven ,maar t gaat hier niet om kattepis, das duidelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef cobain1994 het volgende:
Vaatdoekjes en linnengoed zijn belangrijker dan een plasmatv.etc, om de prijs wat verder op te drukken.
Met zo'n barbiepop erin!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een gehaakte wcrolhouder voor op de hoedenplank van de auto
Dan lopen onze zienswijzen over wat belachelijk is nogal uiteen, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef Urquhart het volgende:
Helemaal, inclusief volgeladen verhuiswagen.
Ohquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
Greys, op die cd's stonden honnnnnnderden foto's!
Ik niet, Yolanthe had haar woning opgezegd en vermoedelijk haar eigen spulletjes weggedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee maar ook niet alles meeneemt en als t om hoge bedragen gaat waar jij zelf nix aan betaalt heb vind ik het normaal dat dat achterblijft ja.
niet veel naar t schijntquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
In een relatie investeren gaat niet alleen over geld, doh. Weet jij veel wat zij allemaal heeft ingebracht in dat huishouden.
Op de een of andere manier zie ik het haar nu ook echt doen. Met d'r verbeten bekkie.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
En Monique maar weer met een gebakkie naar d'r mams morgen om haar te kalmeren, krijgt ze hem weer naar d'r kop geslingerd
Monique heeft andere dingen aan haar hoofd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Want een genante toestand zeg. Het zal je moeder zijn.
En Monique maar weer met een gebakkie naar d'r mams morgen om haar te kalmeren, krijgt ze hem weer naar d'r kop geslingerd
Voor hoe lang dat goed gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef yyentle het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar dat ze Wesley Schneijder heeft ontmoet.
Ik wacht met smart op de reactie van Wesley:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef pleeborstel het volgende:
Wat een heerlijke soap dit. Ik wacht met smart op een reactie van Jan. Maar ik denk dat hij niet durft.
Ik denk langer, Wesley heeft namelijk wel al ingedaalde balletjesquote:
normen en waarden ,daar gaat t Gerda om, ze heeft der hart gelucht anders blijf je ermee lopen, en raak je naar de kloten, goed van haar .quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik niet, Yolanthe had haar woning opgezegd en vermoedelijk haar eigen spulletjes weggedaan.
Zo werkt het natuurlijk niet als je gaat samenwonen.
En om Yolanthe voor geldwolf uit te maken vind ik helemaal not done. Yolanthe kwam door toedoen van Jan zonder huisraad en woning. Ze had dit nooit verwacht.
En nu krijgt ze nog eens een trap na.![]()
Gelukkig voor haar dat ze Wesley Schneijder heeft ontmoet.
Is er een andere reden om met Jantje een relatie aan te gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stomme spulletjes van een ton en blijkbaar 25.000 smartegeld! Yo is en golddigger, told u you so
Als Yo zo godsgruwelijk rijk was zou ze gezegd hebben houd je kermisspul maar.
Dan laad je niet alles in..
Golddigger Golddigger
Op d'r donkerbruine ogen zeker?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee maar ik geloof Gerda namelijk wel. Op der woord en Yolanthe dus zeker niet meer.
Ik geef het een halfjaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk langer, Wesley heeft namelijk wel al ingedaalde balletjes
Jij probeert gewoon een rel te ontketenen, jij aandachtsgeile lilliputter!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef yvonne het volgende:
Ik ben voor team Gerda, ik begrijp haar
Afz Een Moederhart
Das altijd afwachten maar ik heb zo'n idee dat hij wel wat beter bij Yolanthe past dan dat egotrippertje.quote:
Lekkere normen en waarden om zo met modder te smijten op nationale televisie.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:
normen en waarden ,daar gaat t Gerda om, ze heeft der hart gelucht anders blijf je ermee lopen, en raak je naar de kloten, goed van haar .
Maaaaaaaaaar, Wes heeft ook een moeder en díe keek ook vanavondquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk langer, Wesley heeft namelijk wel al ingedaalde balletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |