Fotos van de inboedel voor de verzekeringquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik verstond het niet, wat had ze nou staan op cd-roms?
"Bluf", riep hij. "Bluf ma"!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef babette21 het volgende:
mèn die moeder doet of Yo een moord heeft gepleegd...
Ik hoorde Santegoeds vanmorgen bij 538 al over dit interview. Jan zou tegen ma gezegd hebben dat zij dit toch niet allemaal op nationale tv durfde te zeggen, waarop ma geantwoord zou hebben: moet jij eens opletten... En zo geschiedde het...
DIEP triest is dit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ze heeft in één ding wel echt gelijk denk ik... Jan heeft ze te gemakkelijk verdiend en is er daarom laconiek over geweest, over die spullen. Maar dan moet zij niet achteraf hier een tirade over gaan houden.
Ik heb echt medelijden met deze vrouw.
Er is geen vrouw ter wereld, behalve zijzelf, die zij goed genoeg voor Jantje vindt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef -Willempie- het volgende:
Ze is dus ook niet zo te spreken over die Liza.
Precies!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is geen vrouw ter wereld, behalve zijzelf, die zij goed genoeg voor Jantje vindt.
ja je kan veel zeggen over ma Smit, maar ze is géén bluffer!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Cacao het volgende:
[..]
"Bluf", riep hij. "Bluf ma"!
Hij zal wel spijt hebben.
Ik heb inmiddels medelijden met héél Volendam. Ja zal er wonen zeg.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ze heeft in één ding wel echt gelijk denk ik... Jan heeft ze te gemakkelijk verdiend en is er daarom laconiek over geweest, over die spullen. Maar dan moet zij niet achteraf hier een tirade over gaan houden.
Ik heb echt medelijden met deze vrouw.
Juist. Jantje is heilig en elke vrouw die hem van me afpakt een vuige slet. Eng mens, ma Smit.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef versabommie het volgende:
Die nare heks met d'r gleufsmoel wil gewoon d'r gal spuien zodat ze niet in hoeft te zien dat Jan vreemdging en een gezin ontwrichte ...
supertollquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef Day het volgende:
Oh, we kunnen straks nog een keer naar dit tenenkrommend gebeuren kijken!
Yo rukte zojuist d'r laatste haren uit haar hoofd toen ze dat hoorde, dat het nogmaals wordt uitgezonden!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:51 schreef Day het volgende:
Oh, we kunnen straks nog een keer naar dit tenenkrommend gebeuren kijken!
Dat ze haar twee keer heeft ontmoet.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef Vivi het volgende:
Wat zei Gleufalipta nu over Liza? Ik verstond het niet.
Ik heb ook zo'n schoonmoeder gehad, gelukkig wilde Shownieuws toen níet komenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:50 schreef versabommie het volgende:
Die nare heks met d'r gleufsmoel wil gewoon d'r gal spuien zodat ze niet in hoeft te zien dat Jan vreemdging en een gezin ontwrichte ...
Als ik in Volendam zou wonen zou ik niet meer kunnen werken omdat ik de hele dag dubbel lig om die kliek daarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels medelijden met héél Volendam. Ja zal er wonen zeg.
Anniebab, hou je je een beetje staande?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze de cd's van Jan wel heeft achtergelaten. Ze vond het kutmuziek.
Daar heeft Yo wel voor gezorgdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze haar twee keer heeft ontmoet.
En dat er ruimte zat is voor het kind :')
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef mootie het volgende:
Zomg dekbedden die Maxima en W-A ook hadden!! Weg! Verdwenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |