Fotos van de inboedel voor de verzekeringquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Ik verstond het niet, wat had ze nou staan op cd-roms?
"Bluf", riep hij. "Bluf ma"!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:47 schreef babette21 het volgende:
mèn die moeder doet of Yo een moord heeft gepleegd...
Ik hoorde Santegoeds vanmorgen bij 538 al over dit interview. Jan zou tegen ma gezegd hebben dat zij dit toch niet allemaal op nationale tv durfde te zeggen, waarop ma geantwoord zou hebben: moet jij eens opletten... En zo geschiedde het...
DIEP triest is dit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
Ze heeft in één ding wel echt gelijk denk ik... Jan heeft ze te gemakkelijk verdiend en is er daarom laconiek over geweest, over die spullen. Maar dan moet zij niet achteraf hier een tirade over gaan houden.
Ik heb echt medelijden met deze vrouw.
Er is geen vrouw ter wereld, behalve zijzelf, die zij goed genoeg voor Jantje vindt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef -Willempie- het volgende:
Ze is dus ook niet zo te spreken over die Liza.
Precies!!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is geen vrouw ter wereld, behalve zijzelf, die zij goed genoeg voor Jantje vindt.
ja je kan veel zeggen over ma Smit, maar ze is géén bluffer!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:48 schreef Cacao het volgende:
[..]
"Bluf", riep hij. "Bluf ma"!
Hij zal wel spijt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |