Met zo'n barbiepop erin!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een gehaakte wcrolhouder voor op de hoedenplank van de auto
Dan lopen onze zienswijzen over wat belachelijk is nogal uiteen, denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef Urquhart het volgende:
Helemaal, inclusief volgeladen verhuiswagen.
Ohquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef Vivi het volgende:
Greys, op die cd's stonden honnnnnnderden foto's!
Ik niet, Yolanthe had haar woning opgezegd en vermoedelijk haar eigen spulletjes weggedaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee maar ook niet alles meeneemt en als t om hoge bedragen gaat waar jij zelf nix aan betaalt heb vind ik het normaal dat dat achterblijft ja.
niet veel naar t schijntquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
In een relatie investeren gaat niet alleen over geld, doh. Weet jij veel wat zij allemaal heeft ingebracht in dat huishouden.
Op de een of andere manier zie ik het haar nu ook echt doen. Met d'r verbeten bekkie.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
En Monique maar weer met een gebakkie naar d'r mams morgen om haar te kalmeren, krijgt ze hem weer naar d'r kop geslingerd
Monique heeft andere dingen aan haar hoofd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Want een genante toestand zeg. Het zal je moeder zijn.
En Monique maar weer met een gebakkie naar d'r mams morgen om haar te kalmeren, krijgt ze hem weer naar d'r kop geslingerd
Voor hoe lang dat goed gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef yyentle het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar dat ze Wesley Schneijder heeft ontmoet.
Ik wacht met smart op de reactie van Wesley:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef pleeborstel het volgende:
Wat een heerlijke soap dit. Ik wacht met smart op een reactie van Jan. Maar ik denk dat hij niet durft.
Ik denk langer, Wesley heeft namelijk wel al ingedaalde balletjesquote:
normen en waarden ,daar gaat t Gerda om, ze heeft der hart gelucht anders blijf je ermee lopen, en raak je naar de kloten, goed van haar .quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:17 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik niet, Yolanthe had haar woning opgezegd en vermoedelijk haar eigen spulletjes weggedaan.
Zo werkt het natuurlijk niet als je gaat samenwonen.
En om Yolanthe voor geldwolf uit te maken vind ik helemaal not done. Yolanthe kwam door toedoen van Jan zonder huisraad en woning. Ze had dit nooit verwacht.
En nu krijgt ze nog eens een trap na.![]()
Gelukkig voor haar dat ze Wesley Schneijder heeft ontmoet.
Is er een andere reden om met Jantje een relatie aan te gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stomme spulletjes van een ton en blijkbaar 25.000 smartegeld! Yo is en golddigger, told u you so
Als Yo zo godsgruwelijk rijk was zou ze gezegd hebben houd je kermisspul maar.
Dan laad je niet alles in..
Golddigger Golddigger
Op d'r donkerbruine ogen zeker?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee maar ik geloof Gerda namelijk wel. Op der woord en Yolanthe dus zeker niet meer.
Ik geef het een halfjaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk langer, Wesley heeft namelijk wel al ingedaalde balletjes
Jij probeert gewoon een rel te ontketenen, jij aandachtsgeile lilliputter!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef yvonne het volgende:
Ik ben voor team Gerda, ik begrijp haar
Afz Een Moederhart
Das altijd afwachten maar ik heb zo'n idee dat hij wel wat beter bij Yolanthe past dan dat egotrippertje.quote:
Lekkere normen en waarden om zo met modder te smijten op nationale televisie.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:
normen en waarden ,daar gaat t Gerda om, ze heeft der hart gelucht anders blijf je ermee lopen, en raak je naar de kloten, goed van haar .
Maaaaaaaaaar, Wes heeft ook een moeder en díe keek ook vanavondquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk langer, Wesley heeft namelijk wel al ingedaalde balletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |