Hoho, toen had Jan al Fleur liggen ketsenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ho ho Yo ging naar Thailand met de timmerman
Daar begon het mee.
Of zo'n ander zonnig kutland
Hoho, ze heeft de bonnen als bewijs, hè?!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
keukenrollen, beddengoed, gastendoekjes, zijden bloemen.... en dat tesamen voor meer dan een ton?
Amehoela!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef June. het volgende:
Ik heb het hele gedoe niet zo gevolgd, maarem waarom vinden jullie het normaal dat Yolanthe bijna een ton meeneemt terwijl ze verder niets geïnvesteerd heeft?
Vanuit dequote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:55 schreef Terreros85 het volgende:
De moeder van Wesley wil over twee maanden haar verhaal ook wel doen, denk ik
En hoe is het dan diefstal?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nogal logisch want als hij een avondje gaat optreden, heeft hij het weer terug. Maar het gaat om het principe.
Het principe dat dit iets is tussen twee volwassenen. En geen van die twee volwassenen is ma Gerda. Die heeft zichzelf en haar zoon met deze actie volkomen belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef Urquhart het volgende:
Nogal logisch want als hij een avondje gaat optreden, heeft hij het weer terug. Maar het gaat om het principe.
nee, (buiten dat kaalplukken heel normaal schijnt te zijn als je bedonderd bent) maar dwaarom zou een moeder zich daar zo publiekelijk mee bemoeien?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef June. het volgende:
Ik heb het hele gedoe niet zo gevolgd, maarem waarom vinden jullie het normaal dat Yolanthe bijna een ton meeneemt terwijl ze verder niets geïnvesteerd heeft?
Als ze meer meeneemt dan is afgesproken, is daar zeker sprake van. Maar Jan wil natuurlijk die beerput niet opentrekken, dus die laat het maar zo.quote:
nee maar ook niet alles meeneemt en als t om hoge bedragen gaat waar jij zelf nix aan betaalt heb vind ik het normaal dat dat achterblijft ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ze woonden toch samen in dat huis, wilden toch samen oud worden en zouden toch gaan trouwen?
Dat is wat ik Jantje heb horen zeggen.![]()
Of betekent samenwonen in Volendam dat de inboedel eigendom blijft van degene die het betaald heeft?
Toch niet normaal dat van Yolanthe verwacht wordt dat ze, nadat ze beduveld is, alles achterlaat?
Stomme spulletjes van een ton en blijkbaar 25.000 smartegeld! Yo is en golddigger, told u you soquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:08 schreef Felixa het volgende:
Volendammers zijn zoooo materialistisch.
Moeders zou zich druk moeten maken over het geluk en welzijn van haar zoon, niet om wat stomme spulletjes.
De enige die zich hier belachelijk maakt is Yolanthe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het principe dat dit iets is tussen twee volwassenen. En geen van die twee volwassenen is ma Gerda. Die heeft zichzelf en haar zoon met deze actie volkomen belachelijk gemaakt.
Als Jan het okay vindt, dan is het okay. Zijn huis, zijn keukenrollen.
Jij wilt Yo gewoon hè, geef maar toequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, toen had Jan al Fleur liggen ketsen
In een relatie investeren gaat niet alleen over geld, doh. Weet jij veel wat zij allemaal heeft ingebracht in dat huishouden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:07 schreef June. het volgende:
Heb je het interview van Gerda net gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef Urquhart het volgende:
De enige die zich hier belachelijk maakt is Yolanthe.
oke ze waren beiden niet monogaam en Jan is te vaak bij de palingfluisteraar geweest en heeft daar waarschijnlijk goede resultaten geboekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoho, toen had Jan al Fleur liggen ketsen
Een gehaakte wcrolhouder voor op de hoedenplank van de autoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
In een relatie investeren gaat niet alleen over geld, doh. Weet jij veel wat zij allemaal heeft ingebracht in dat huishouden.
Helemaal, inclusief volgeladen verhuiswagen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het interview van Gerda net gezien?
Het wordt straks nog herhaald op SBS6!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Is het nog ergens online te kijken, ik was te laat
Vanavond zenden ze het weer uitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef Loveless85 het volgende:
Is het nog ergens online te kijken, ik was te laat
Neuh ben al een keer finaal leeggetrokkenquote:
Laten we wel wezen ,de keukenrollen komen steeds bovendrijven ,maar t gaat hier niet om kattepis, das duidelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:14 schreef cobain1994 het volgende:
Vaatdoekjes en linnengoed zijn belangrijker dan een plasmatv.etc, om de prijs wat verder op te drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |