Ik heb helemaal niks met homeopathische middelen. Begrijp me niet verkeerd, ik zet me zelfs in om medische studenten in te lichten over integrative medicine, maar dan wel voor die soorten die een wetenschappelijke basis hebben, een basis die plausibel, te begrijpen en te verifiëren is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat bewezen werkt dus wat is je argument?!
[..]
Logo ontworpen met de 7 chakras. Dat is al heel wat anders dan de reguliere geneeskunde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met homeopathische middelen. Begrijp me niet verkeerd, ik zet me zelfs in om medische studenten in te lichten over integrative medicine, maar dan wel voor die soorten die een wetenschappelijke basis hebben, een basis die plausibel, te begrijpen en te verifiëren is.
Homeopathie, dat je een stof oneindig veel verdunt totdat er geen enkel werkzaam molecuul meer in het water kan zitten, daar geloof ik niet in. Fytotherapie dan weer wel, je kunt aantonen dat in bepaalde planten stoffen zitten die werkzaam zijn in het menselijk lichaam. Het eeuwige voorbeeld st. Janskruid bijvoorbeeld.
Dr. Severijnen doet mooi werk op dit gebied in Nijmegen. Deze site zal je wel bevallen
Interresante man en een goed betoog op zijn site moet ik zeggen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met homeopathische middelen. Begrijp me niet verkeerd, ik zet me zelfs in om medische studenten in te lichten over integrative medicine, maar dan wel voor die soorten die een wetenschappelijke basis hebben, een basis die plausibel, te begrijpen en te verifiëren is.
Homeopathie, dat je een stof oneindig veel verdunt totdat er geen enkel werkzaam molecuul meer in het water kan zitten, daar geloof ik niet in. Fytotherapie dan weer wel, je kunt aantonen dat in bepaalde planten stoffen zitten die werkzaam zijn in het menselijk lichaam. Het eeuwige voorbeeld st. Janskruid bijvoorbeeld.
Dr. Severijnen doet mooi werk op dit gebied in Nijmegen. Deze site zal je wel bevallen
Ik wel hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:15 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al en lees even alles terug ik heb nergens artsen en ziekenhuizen ergens van beschuldigd.
Dat dus. Gavin, je bent een mongool. Of een trol.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef Cerbie het volgende:
Dan krijg je Amerikaanse toestanden waar artsen op de weg doorrijden als ze langs een ongeluk komen omdat ze bang zijn aangeklaagd te worden.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:38 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Ik wel hoor!![]()
Als het aan mij lag zou er een meldingsplicht voor medische fouten zijn, zouden operatiekamers zwarte dozen hebben die alles registreren, zou bij elk overlijden een externe rechtsdokter autopsie uitvoeren.
Controles op werktijden invoeren, net zoals bij vrachtvervoer en autobussen gebeurt. Niet aan de opgegeven rusttijden houden: boete. Fourje begaan, patient dood en je blijkt al 25 uur dienst te hebben? Beroepsverbod en een jaartje de cel in.
natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Dat dus. Gavin, je bent een mongool. Of een trol.
Maar in Nederland is het geval dat artsen waarvan bekend is dat ze knoeien, patienten dood maakt door (expresse) onzorgvuldigheid of gewoon volstrekte enge ziektes aanpraten om maar bigpharma shit te kunnen afzetten, wordt het ettelijke jaren het hand boven het hoofd gehouden. Pas als expatienten de boel laten escaleren wordt er erkend van, je we wisten van zijn onkunde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:38 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Ik wel hoor!![]()
Als het aan mij lag zou er een meldingsplicht voor medische fouten zijn, zouden operatiekamers zwarte dozen hebben die alles registreren, zou bij elk overlijden een externe rechtsdokter autopsie uitvoeren.
Controles op werktijden invoeren, net zoals bij vrachtvervoer en autobussen gebeurt. Niet aan de opgegeven rusttijden houden: boete. Fourje begaan, patient dood en je blijkt al 25 uur dienst te hebben? Beroepsverbod en een jaartje de cel in.
Bron was in december 2005: http://www.arbeidshygiene(...)dekooper%20paper.pdf maar de link werkt niet meer...quote:De werkwijze in Nederlandse ziekenhuizen leidt ertoe dat menselijke fouten daar bij patiënten
volgens de best beschikbare cijfers elf doden per dag eisen (Inspectie voor de Gezondheidszorg,
2000; Baan et al., 2001).
Concreet betekent dat dat in een groep van vijftig vriend(inn)en en familieleden gemiddeld één
iemand overlijdt, twee á drie mensen permanent invalide worden, veertien tijdelijk invalide en een
onbekend aantal mensen andere gezondheidsschade ondervindt. Een ernstig voorbeeld van
andere gezondheidsschade is een paar jaar korter leven na orgaanschade als gevolg van een
verkeerd medicijn.
En dan hebben we niet eens over risico-operaties of stomme pech ongelukjes.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:05 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Bron was in december 2005: http://www.arbeidshygiene(...)dekooper%20paper.pdf maar de link werkt niet meer...
Dat is wel kwalijk te noemen. Idioot schandalig hoog. Het bevestigd mijn stelling dat artsen onkundig zijn.quote:Een ander Nederlands onderzoek stelt dat medische overdrachtsfouten tussen zorgverleners tot lichamelijke gezondheidsschade leidden bij ruim 250.000 patiënten (prevalentie)
Lambiekje je bent echt mijn held maar ik vind dat je nu best doorslaat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dan hebben we niet eens over risico-operaties of stomme pech ongelukjes.
Wijze les wat ik zelf ondervonden heb. Er wordt veel verwijderd op internet. Gewoon alles opslaan. Elke interessant website maak ik een mht bestand aan (via IE save as | web archive single file).
Denk dat dit de url is zonder de "%20" (geëncodeerde spatie).
Nieuws uit 2005 ! En natuurlijk wordt er geen vermelding van gemaakt hoeveel overlijdens er op jaarbasis uberhaupt zijn in ziekenhuizen..quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
'Sterftecijfer ziekenhuizen kan met duizenden omlaag"
Werkelijk? Hebben ze in Amerika de door mij voorgestelde maatregelen dan doorgevoerd?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef Cerbie het volgende:
Dan krijg je Amerikaanse toestanden waar artsen op de weg doorrijden als ze langs een ongeluk komen omdat ze bang zijn aangeklaagd te worden.
Die arts Steur Jansen, die vertelde patienten dat ze terminaal ziek waren, terwijl in werkelijkheid niets aan de hand was (voor dat ze aan de idiote medicatie begonnen. Die is jaren lang het hand boven het hoofd gehouden. Er zullen vast meer artsen zijn die zulke fratsen hebben. De grote vraag is waarom houd een ziekenhuis dit geheim en volgen er geen represailles op. Toen het uitkwam jáá hij was aan de drugs niet goed bij het hoofd. Nee ! ik denk dat ze gewoon manier hadden gevonden om gevaarlijke medicijnen te kunnen slijten en dat daarom niets is gezegd of naar buiten gekomen. Lucratieve handel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Lambiekje je bent echt mijn held maar ik vind dat je nu best doorslaat.
Risico operaties moet je zelf toestemming voor geven voordat ze opereren en mensen dood laten gaan expres lijkt me ook erg sterk.
Wat verdienen ze aan je als ze je laten sterven op een operatie tafel?
Kijk, dit is dus weer een pur sang voorbeeld van Lambiekje: hij haalt 1 voorbeeld aan wat waar kan zijn, knoopt er direct een "maar dit vast het topje van de ijsberg" aan vast en gaat dan een redenatie opzetten waar geen touw aan vast te knopen is en eindigt met een opmerking die zo beneden alle peil is dat je je echt afvraagt wat die gast mankeert. Lambiekje, je bent een vreemde kerel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die arts Steur Jansen, die vertelde patienten dat ze terminaal ziek waren, terwijl in werkelijkheid niets aan de hand was (voor dat ze aan de idiote medicatie begonnen. Die is jaren lang het hand boven het hoofd gehouden. Er zullen vast meer artsen zijn die zulke fratsen heeft. De grote vraag is waarom houd een ziekenhuis dit geheim en volgen er geen represailles op.
De vraag waarom artsen mensen dood willen hebben?!
Wat dacht je van een paar nieren, een hart, you name it. Orgaanhandel is zéér lucratief. En ja artsen zijn betrokken met zulke handel. En is er wel eens onderzoek gedaan naar de necrofilische aard van artsen?!!
misschien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:30 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus weer een pur sang voorbeeld van Lambiekje: hij haalt 1 voorbeeld aan wat waar kan zijn, knoopt er direct een "maar dit vast het topje van de ijsberg" aan vast en gaat dan een redenatie opzetten waar geen touw aan vast te knopen is en eindigt met een opmerking die zo beneden alle peil is dat je je echt afvraagt wat die gast mankeert. Lambiekje, je bent een vreemde kerel.
Uit dat topic: Jarman heeft de sterftecijfers alleen in mogen zien als hij zou beloven ze niet openbaar te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:19 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Nieuws uit 2005 ! En natuurlijk wordt er geen vermelding van gemaakt hoeveel overlijdens er op jaarbasis uberhaupt zijn in ziekenhuizen..
Wie is er hier een trol? Een artikel dat de geheimhouding van sterftecijfers aanklaagt bekritiseren omdat ze geen sterftecijfers geven.quote:Maar (ik merk dat ik het een beetje beu begin te worden) natuurlijk: informatie van jaren geleden, ziektecijfers van vorige eeuwen: het zijn voor de bigpharma complotmensen allemaal relevante cijfers.
Wat moet het vreselijk zijn om in jouw wereldje te leven. Waarin alles wel een complot moet zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die arts Steur Jansen, die vertelde patienten dat ze terminaal ziek waren, terwijl in werkelijkheid niets aan de hand was (voor dat ze aan de idiote medicatie begonnen. Die is jaren lang het hand boven het hoofd gehouden. Er zullen vast meer artsen zijn die zulke fratsen hebben. De grote vraag is waarom houd een ziekenhuis dit geheim en volgen er geen represailles op. Toen het uitkwam jáá hij was aan de drugs niet goed bij het hoofd. Nee ! ik denk dat ze gewoon manier hadden gevonden om gevaarlijke medicijnen te kunnen slijten en dat daarom niets is gezegd of naar buiten gekomen. Lucratieve handel.
Wat dacht je van een paar nieren, een hart, you name it. Orgaanhandel is zéér lucratief. En ja artsen zijn betrokken met zulke handel. En is er wel eens onderzoek gedaan naar de necrofilische aard van artsen?!!
ten eerste: snijden in lijken is geen necrofilie. Necrofilie is sexuele lust voor lijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
misschien.
Maar zwembadleraren, basisschoolleraren, patvinderij zijn veelal efebofilen actief. Dus waarom geen necrofilie bij artsen ... dan niet het sex gedeelte dat hoeft niet persee. Maar gewoon het snijden in lijken.![]()
Dat verhaal ken ik inderdaad, maar ik weet zeker dat de meeste artsen dit werk als roeping doen en echt mensenlevens willen redden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die arts Steur Jansen, die vertelde patienten dat ze terminaal ziek waren, terwijl in werkelijkheid niets aan de hand was (voor dat ze aan de idiote medicatie begonnen. Die is jaren lang het hand boven het hoofd gehouden. Er zullen vast meer artsen zijn die zulke fratsen hebben. De grote vraag is waarom houd een ziekenhuis dit geheim en volgen er geen represailles op. Toen het uitkwam jáá hij was aan de drugs niet goed bij het hoofd. Nee ! ik denk dat ze gewoon manier hadden gevonden om gevaarlijke medicijnen te kunnen slijten en dat daarom niets is gezegd of naar buiten gekomen. Lucratieve handel.
Dus, is er geen controleerbaarheid mogelijk. Dan blijft het toch bij opmerkingen roepen of niet ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:35 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Uit dat topic: Jarman heeft de sterftecijfers alleen in mogen zien als hij zou beloven ze niet openbaar te maken.
[..]
Wie is er hier een trol? Een artikel dat de geheimhouding van sterftecijfers aanklaagt bekritiseren omdat ze geen sterftecijfers geven.
Ik denk dat jij je ernstig verkijkt op de correctheid van de aangesloten draadjes in je hersenen maar dat terzijde. Stel...en dit is een grote stel...dat je gelijk hebt en ziekenhuizen vermoorden mensen voor hun organen. Waarom is er dan nog steeds een nijpend orgaan tekort? Waarom zie je dan geen verhalen van mensen die naar het ziekenhuis gaan voor iets lulligs en er dood uitkomen (oh misschien wist je dit niet maar voordat er wordt besloten dat een lijk organen kan doneren moet duidelijk zijn dat er GEEN ENKELE ziekte aanwezig is. Daarom zijn orgaan donoren meestal verkeers slachtoffers of mensen die na een hersenbloeding sterven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar even over het orgaanhandel ik denk dat we daar ons ernstig over verkijken.
Het hoeft niet persee sex te zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef mr.happy het volgende:
[..]
ten eerste: snijden in lijken is geen necrofilie. Necrofilie is sexuele lust voor lijken.
Op het moment dat een patient nog leeft niet. Tijdens de operatie iets verkeerds doorsnijden. en een nier achter over drukken. Op vullen met een handdoek. Hupsakee niemand die het merkt, patholoog zit in het complot. iedereen happy. kat in het zakkie.quote:ten tweede: artsen snijden niet lijken, dat is voor patholoog-anatomen
bedoelde ook meer de middelbareschooldocentquote:ten derde: die opmerking over zwembadlerearen enzo (enne, het is padvinderij, met een D) is ook weer van een te laag allooi. Een paar incidenten (en ja, ik vind die incidenten ook weerzinwekkend) en voor jou is het weer schering en inslag. en het klopt weer eens niet: Basisschoolleraar en efebofilie: efebofilie is lust voor pubers: de basisschool zijn kinderen.
Dat wordt naar het buitenland verpatst. Het binnelands houden gaat toch opvallen dat er een handel is?!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ernstig verkijkt op de correctheid van de aangesloten draadjes in je hersenen maar dat terzijde. Stel...en dit is een grote stel...dat je gelijk hebt en ziekenhuizen vermoorden mensen voor hun organen. Waarom is er dan nog steeds een nijpend orgaan tekort? Waarom zie je dan geen verhalen van mensen die naar het ziekenhuis gaan voor iets lulligs en er dood uitkomen (oh misschien wist je dit niet maar voordat er wordt besloten dat een lijk organen kan doneren moet duidelijk zijn dat er GEEN ENKELE ziekte aanwezig is. Daarom zijn orgaan donoren meestal verkeers slachtoffers of mensen die na een hersenbloeding sterven.
Kennelijk jij wel. Wurgsex met de tandartsassistentequote:Zie je het al voor je...kom je voor het trekken van een verstandkies...wordt je gewoon gewurgd
Hè. Mag een hersenspinsel niet. Het is ook verschrikkelijk fout. Maar als je debielen hebt als een Steur Jansen. Waarom zou er dan ook geen horrordocter zijn die aan necrofilie doet. Je hebt echt rare kostgangers met fetisjen. Ik weet niet of men wel eens naar Sex voor de Buch heeft gekeken destijds. Ik heb met verbazing staan kijken.quote:Lambiekje...sorry dat ik het zeg, misschien ben je best een aardige vent maar werkelijk, ik ken niemand die nog dommer kan lullen dan jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |