Ik begrijp je hersenspinsel prima, maar ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat jij de sites van NIH, FDA, Pubmed, google scholar, scopus, etcetera niet weet te vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Er is gewoon weinig info over vaccins en ik vind dat mensen moeten weten over het hoe en wat van vaccins.
Van mdma e.d. weten de mensen wel dat het slecht is,maar dan kan je zelf een keuze maken.![]()
De keuze m.b.t. vaccins moet vind ik ook een weloverwogen keuze zijn en dus heb je alle info nodig die beschikbaar is om tot een goede keus te komen.
Begrijp je me nu EINDELIJK eens?
Dus die bezorgdheid is eigenlijk meer op zijn plaats bij die middelen, maar ach, die zijn zo lekker hequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:07 schreef Dragorius het volgende:
op de productie van de meeste, zo niet alle coke en mdma is echter niet zo'n controle als bij medicijnen, dat is ntauurlijk wel een groot verschil
Iedereen probeert weleens wat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zit mij ook dwars, dat HB aan de ene kant zo fulmineert tegen de hele medische wereld en met name de vaccinaties, maar aan de andere kant lekker high wil worden met middelen vanuit diezelfde medische wereld
Nee ok maar zie je de controverse? Weet jij dan wat er in je coke of mdma zit? Net zomin als dat je die andere zaken claimt toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Iedereen probeert weleens wat.
Vroeger heb ik ook heus weleens een vaccinatie gehad, maar de laatste jaren ben ik gaan nadenken en maak ik op basis daarvan keuzes.
Dingen die je vroeger deed kun je toch op terugkomen, dat geldt toch voor alles?
Dingen van vroeger moet je nu niet gaan meenemen met hoe ik nu over dingen denk.
Ik snap je punt zeker, maar ik zei toch ook dat ik weleens een injectie heb gehad en dat ik nu ik weet wat ik weet dat niet meer neem net zoals die andere troep trouwens. Ook super slecht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee ok maar zie je de controverse? Weet jij dan wat er in je coke of mdma zit? Net zomin als dat je die andere zaken claimt toch?
Tenzij je het zelf maakt uiteraard
Dat blijft uiteraard je eigen vrije keuzequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik snap je punt zeker, maar ik zei toch ook dat ik weleens een injectie heb gehad en dat ik nu ik weet wat ik weet dat niet meer neem net zoals die andere troep trouwens. Ook super slecht.
En toevalligerwijs ben jij de ENIGE die wel kennis van zaken heeft. Dat die kennis alleen maar afkomstig is van allerlei vage internet links doet niet terzake voor je. immers jou visie is gewoon de waarheid. Punt uit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dit nog zeggen.
Er is gewoon weinig info over vaccins en ik vind dat mensen moeten weten over het hoe en wat van vaccins.
Er zijn legio mensen die de gevaren van mdma niet inzien hoor. Toevalligerwijs hebben die meestal hun informatie van dezelfde vage links waarvan jij ook je informatie haalt. Waarom zouden nu juist jou linkjes de juiste zijn?quote:Van mdma e.d. weten de mensen wel dat het slecht is,maar dan kan je zelf een keuze maken.![]()
Mijn keuze is weloverwogen. Meer overwogen dan je oooit zult begrijpen. Dat ik een hele andere keuze maak dan jou maakt me nog geen (hoe noemde je ons al weer) kut of mongool.quote:De keuze m.b.t. vaccins moet vind ik ook een weloverwogen keuze zijn en dus heb je alle info nodig die beschikbaar is om tot een goede keus te komen.
Eerlijk gezegd. Nee ik begrijp niet dat iemand er voor kiest om allerlei vage linkjes te verkiezen boven gezonde wetenschappelijke literatuur.quote:Begrijp je me nu EINDELIJK eens?
Toch wel fijn he, dat je beschermd bent voor diverse ziektes door de vaccinaties die je als kind hebt gekregen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Iedereen probeert weleens wat.
Vroeger heb ik ook heus weleens een vaccinatie gehad, maar de laatste jaren ben ik gaan nadenken en maak ik op basis daarvan keuzes.
Dingen die je vroeger deed kun je toch op terugkomen, dat geldt toch voor alles?
Dingen van vroeger moet je nu niet gaan meenemen met hoe ik nu over dingen denk.
Doe dat maar niet. Jouw standpunt is van een hypocrisie waar je u tegen zegt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:36 schreef HugoBaas het volgende:
Ik ga trouwens zo even weg, maar zal vanavond nog zeker even reageren.
Het kan nog veel erger.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij verbaast is dat sommige mensen zo kritisch zijn over reguliere medicijnen, maar hun verstand op nul zetten als middelen uit het alternatieve circuit komen.
Ik erger me hier ook kapot aan, vind het pure laster.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:41 schreef Laertes het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Jouw standpunt is van een hypocrisie waar je u tegen zegt.
Als je op weg naar waar je heen gaat wordt aangereden door een bus is de kans groot dat je leven gered wordt door de Nederlandse gezondheidszorg. Daar is vaccinatie een deel van.
Het feit dat je een vaccin als 'gif' en iets slechts beschouwt (die vergelijking met MDMA, what?!) laat zien dat je duidelijk niet op de hoogte bent van de werkelijkheid. Je hebt zoiets vast een keer van een gefrustreerde grote neef o.i.d gehoord.
De keuze om een drug te gebruiken heeft niks te maken met de keuze om een vaccin te krijgen of niet.
De keuze om een drug te gebruiken is een keuze om je lichaam een metabolische last op te leggen om een goed gevoel te krijgen, ten koste van het enige lichaam dat je hebt.
Het krijgen van een vaccin staat daar lijnrecht tegenover.
Ik heb zelfs het argument dat 'alles giftig is! Zelfs zuurstof!' langs zien komen. Denk even na, aub.
Ik ben van mening dat mensen die farmaceutische concerns, ziekenhuizen en artsen per definitie van allerlei kwaad beschuldigen dan ook maar the fuck uit een ziekenhuis moeten blijven.
Schandalig, dat mensen in de hand die ze voert bijten, maar gulzig door blijven eten.
Keerzijde van de geneeskunde anno 2009. Geen natuurlijke selectie meer. En dat is zelfs op Fok! te merken.
Dat kan je prima laten testen op wat er allemaal inzit door onafhankelijke partijen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
Wat mij verbaast is dat sommige mensen zo kritisch zijn over reguliere medicijnen, maar hun verstand op nul zetten als middelen uit het alternatieve circuit komen.
Dat is zeker waar, maar een onzinnig argument.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:45 schreef Pandora73 het volgende:
Euhm niet om lullig te doen Laertes, maar het is wel waar dat in principe alles giftig is, als je er maar genoeg van binnenkrijgt. Van te veel water drinken kan je ook doodgaan, en in een omgeving met zuivere zuurstof kan je ook niet heel lang overleven.
Wat niet weg neemt dat je datzelfde water en diezelfde zuurstof ook nodig hebt om te kunnen leven. It's all in the dosage...
Bedgrijp me even goed hier:quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:41 schreef Laertes het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Jouw standpunt is van een hypocrisie waar je u tegen zegt.
Als je op weg naar waar je heen gaat wordt aangereden door een bus is de kans groot dat je leven gered wordt door de Nederlandse gezondheidszorg. Daar is vaccinatie een deel van.
Het feit dat je een vaccin als 'gif' en iets slechts beschouwt (die vergelijking met MDMA, what?!) laat zien dat je duidelijk niet op de hoogte bent van de werkelijkheid. Je hebt zoiets vast een keer van een gefrustreerde grote neef o.i.d gehoord.
De keuze om een drug te gebruiken heeft niks te maken met de keuze om een vaccin te krijgen of niet.
De keuze om een drug te gebruiken is een keuze om je lichaam een metabolische last op te leggen om een goed gevoel te krijgen, ten koste van het enige lichaam dat je hebt.
Het krijgen van een vaccin staat daar lijnrecht tegenover.
Ik heb zelfs het argument dat 'alles giftig is! Zelfs zuurstof!' langs zien komen. Denk even na, aub.
Ik ben van mening dat mensen die farmaceutische concerns, ziekenhuizen en artsen per definitie van allerlei kwaad beschuldigen dan ook maar the fuck uit een ziekenhuis moeten blijven.
Schandalig, dat mensen in de hand die ze voert bijten, maar gulzig door blijven eten.
Keerzijde van de geneeskunde anno 2009. Geen natuurlijke selectie meer. En dat is zelfs op Fok! te merken.
Begin jij nu ook al en lees even alles terug ik heb nergens artsen en ziekenhuizen ergens van beschuldigd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik erger me hier ook kapot aan, vind het pure laster.
welke onafhankelijke partijen ken jij dan die beschikken over een laboratorium met analyse aparatuur en bij voorkeur ook een proefdierstation ? En waar hebben ze die apparatuur dan gekocht ? en het personeel, zijn die dan ook 'onafhankelijk' opgeleidt ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat kan je prima laten testen op wat er allemaal inzit door onafhankelijke partijen.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch wel fijn he, dat je beschermd bent voor diverse ziektes door de vaccinaties die je als kind hebt gekregen.
De mogelijkheid dat je AIDS geneest met bidden is net zo waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:17 schreef HugoBaas het volgende:
En luister even goed ik zeg niet dat dat zo is maar het is zeker wel een mogelijkheid.
En toch verkopen apotheken Urgotul S.Ag voor brandwonden. Waarom is dat dan op de markt? M'n moeder kreeg het door een dokter in Frankrijk voorgeschreven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Alleen in combinatie met andere anti-bacteriele stoffen is het bewezen dat het het effect kan versterken. Los is het zinloos, en er is ook geen enkele wetenschappelijke (onafhankelijke) studie die het tegendeel bewijst. Er zijn wel gevallen bekend van zilververgiftiging door het gebruik van dit middel.
En waarom moet het dan zo duur zijn? Het is geen puur zilver namelijk, maar industrieel zilver. Moet zo te maken zijn zonder al te veel kosten, op basis van electrolyse onstaat het eindproduct.
Enkele gevaren:
Zilversulfadiazine kan leiden tot:
Ontwikkeling van een pseudoeschara
Ontsteking
Zwelling
Vertraagde re-epithelisatie (oftewel, nieuwe huid laat op zich wachten)
Behoefte verband regelmatig opnieuw aan te brengen
Gaas kan zich aan wonden hechten en daardoor bij verwijdering pijn en trauma aan het wondbed veroorzaken
Apotheken verkopen ook allerlei homeopathische middelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
En toch verkopen apotheken Urgotul S.Ag voor brandwonden.
wat bewezen werkt dus wat is je argument?!quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Apotheken verkopen ook allerlei homeopathische middelen.
quote:Ik ben verder niet zo bekend met de Urgotul gaaszalf met zilver erin, een kort rondje Medline geeft wel wat reviews waar geen significant verschil te vinden is tussen producten met of zonder zilvertoevoeging. Het zilver-ingrediënt hoeft niet de werkzame stof te zijn maar betekent ook niet dat het een onzin-zalf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |