waarom denk je dat koningfamilies vroeger met zilverbestek atenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aha, bedankt, ga ik daar ook eens lezen.
Zilveren sieraden is ook goed? Dan zit ik namelijk gebakken
Welke reactie?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:37 schreef Laertes het volgende:
[..]
Wat heb je aan kijken als je niet weet waar het over gaat?
Jij bent daar het levende voorbeeld van, reageer eens op mijn reactie.
Alleen in combinatie met andere anti-bacteriele stoffen is het bewezen dat het het effect kan versterken. Los is het zinloos, en er is ook geen enkele wetenschappelijke (onafhankelijke) studie die het tegendeel bewijst. Er zijn wel gevallen bekend van zilververgiftiging door het gebruik van dit middel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:38 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Het is colloidaalzilver voornamelijk gebruikt in water en ja dat kan tegen bacteriën helpen.
Nou, waarom dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom denk je dat koningfamilies vroeger met zilverbestek aten
Je blijft lachwekkend. Je beschuldigt ons van iets waar je zelf schuldig aan bent. ja ik geloof een onderzoek dat verifieerbaar is meer dan de een of andere vage URL. Hoe zou dat toch komen. Dat jij iets gelooft is jou goed recht maar ga ons niet besschuldigen van domheid en weet ik wat nog allemaal meer. Wij posten tenminste links die verifieerbaar zijn (de meeste onderzoeken zijn nog steeds redelijk onafhankelijk).quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik heb genoeg van achterlijke kutten en mongolen die hun eigen mening doordrukken en denken dat ze ergens verstand van hebben maar alleen maar hun studieboekjes geloven en niet verder kijken dan hun neus langs is.
Zelfs góuden bestek heb ik me laten vertellen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom denk je dat koningfamilies vroeger met zilverbestek aten
* haalt zilveren knopjes uit oren, legt armband en ketting weg *quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:46 schreef Cerbie het volgende:
colloidaalzilver is toch juist een reptilianstofjeBij lang en regelmatig gebruik ga je er letterlijk als een smurf uitzien, kan de NWO je mooi uit de menigte pikken en meenemen
zoiets:
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft daarin meegetest, als patiente. Om de 14 dagen (als ik het mij goed herinner) kreeg zij zo'n injectie met bewerkt goud. Overigens betaalde zij daar niks voor, dat was allemaal verzekeringswerk en een testfase van het middel. Werkte voor haar overigens maar tijdelijk, ik weet ook niet of er nog veel mee gedaan wordt met goudinjecties.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vroeger kregen mensen met reumatoïde artritis soms goudinjecties, dat was zeker ook een trucje van bigpharma om ze snel het hoekje om te helpen?
Wel een dure methode eigenlijk, als het ook met zilver kan
Better safe than sorry. Omdat een vaccin een verzwakte ziekte-verwekker is is er van langetermijn effecten niet echt sprake. Ok, je kan een pijnlijke arm, rode plekjes bij de entingsplek krijgen, maar meer ook niet. Als je daarmee kan voorkomen dat je hevig ziek wordt als het virus in je omgeving komt en je besmet, dan ben je er maar wat blij meequote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Pandora73 het volgende:
Mijn vraag is dus eigenlijk: Waarom zou ik me moeten laten vaccineren tegen een griepje? We hebben ieder jaar een griepgolf... Wat is het verschil tussen deze en de normale griep?
(Ik zal wel heel dom worden gevonden nu, maar ik snap het dus echt niet)
Zolang je ze niet opeet is er weinig aan de handquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
* haalt zilveren knopjes uit oren, legt armband en ketting weg *
Ik snap je volkomen en ben het ook helemaal met je eens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Pandora73 het volgende:
Persoonlijk denk ik dat we alle wetenschappelijke (en daaronder dus ook medische) "doorbraken" met een gezonde dosis scepsis moeten bekijken. Van heel veel dingen zijn de effecten op lange termijn gewoon domweg nog niet bekend. Ik roep eens DES en Softenon; maar ook roken (wat inderdaad heel vroeger als gezond werd beschouwd). En asbest past wat dat betreft ook in het rijtje.
Ik vind het heel moeilijk om de afweging te maken tussen het risico van het krijgen van de Mex. griep en de gevolgen daarvan enerzijds, en het laten vaccineren met een niet op de lange termijn getest vaccin anderzijds.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik liever het risico op de griep zou nemen, aangezien griep iets is waar je lijf meestal wel raad mee weet, en ik de kans dat ik er aan zou komen te overlijden gering acht, dan dat ik me laat inenten. Griep is vrijwel nooit dodelijk, voor een relatief gezond iemand. Bovendien is het vaak ook nog eens zo dat een vaccin wordt gemaakt op basis van een bepaalde variant van het virus, maar de kans is groot dat het virus tegen de tijd dat het allemaal wel actueel wordt, al is gemuteerd. Met de griepprik die jaarlijks aan de doelgroepen wordt gegeven, is het ook niet 100% zeker dat je geen griep krijgt, omdat griepvirussen snel plegen te muteren. Bovendien is er altijd de kans op reactie op de inenting. Maar goed, dat is al behandeld hier.
Mijn vraag is dus eigenlijk: Waarom zou ik me moeten laten vaccineren tegen een griepje? We hebben ieder jaar een griepgolf... Wat is het verschil tussen deze en de normale griep?
Dit vond ik:quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft daarin meegetest, als patiente. Om de 14 dagen (als ik het mij goed herinner) kreeg zij zo'n injectie met bewerkt goud. Overigens betaalde zij daar niks voor, dat was allemaal verzekeringswerk en een testfase van het middel. Werkte voor haar overigens maar tijdelijk, ik weet ook niet of er nog veel mee gedaan wordt met goudinjecties.
Simpel gezegd heb je tegen de jaarlijks terugkerende griepvormen al enige weerstand omdat je die al eens meegemaakt hebt. Wanneer er een geheel nieuwe variant om de hoek komt kijken duurt het langer voordat je lichaam het op weet te ruimen omdat je nog geen weerstand op hebt kunnen bouwen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:58 schreef Pandora73 het volgende:
We hebben ieder jaar een griepgolf... Wat is het verschil tussen deze en de normale griep?
Jammer dat niet iedereen hierbij gebaat is. Oh maar volgens onze discussiepartners is de westerse medische wereld bullshit. Dus waarom zou dit ook werken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit vond ik:
http://www.vumc.nl/afdeli(...)/G/goudinjecties.pdf
Dus het wordt nog steeds gebruikt, en sommige mensen hebben er baat bij.
* Pandora73 probeert om niet op Lambiekje te gaan lijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Better safe than sorry. Omdat een vaccin een verzwakte ziekte-verwekker is is er van langetermijn effecten niet echt sprake. Ok, je kan een pijnlijke arm, rode plekjes bij de entingsplek krijgen, maar meer ook niet. Als je daarmee kan voorkomen dat je hevig ziek wordt als het virus in je omgeving komt en je besmet, dan ben je er maar wat blij mee
Een mutatie staat niet gelijk aan resistentie overigens. Ook niet tegen de aanwezige antistoffen. Ligt eraan wat voor mutatie er heeft plaatsgevonden.
En nee, uiteraard ben je niet domis ook een vage tak van sport hoor, voor heel veel mensen. Net zoals ik absoluut geen kaas heb gegeten van bijvoorbeeld een huis bouwen
Even een en ander uiteenzettenquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:10 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
* Pandora73 probeert om niet op Lambiekje te gaan lijken
Als het puur en alleen die "dode virussen" waren, vond ik het niet zo'n probleem.
Maar dan nog, twee weken ziek op bed liggen, tja... Balen, maar kan dus ook gebeuren als je de pech hebt om de gewone griep te pakken te krijgen. Of een oorontsteking. Of zoiets. Snap je wat ik bedoel? Af en toe ziek zijn hoort bij het leven; en het alternatief (een vaccin waarvan de werking niet 100% zeker is maar misschien jaaaren later wel nadelige effecten kan geven) vind ik een beetje eng.
Oftewel, alleen maar positief toch dat ze nu extra voorzichtig zijn? Wat probeer je hiermee te bewijzen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef HugoBaas het volgende:
Een volledig goedgekeurd en gelicenseerd is waarschijnlijk niet beschikbaar voor het eind van het jaar, dat laat de WHO weten via persbureau AP. overheden kunnen echter naar eigen besluit noodvoorraden gebruiken indien zijn menen dat dit echt noodzakelijk mocht zijn. Aldus Marie-Paule Kieny, directeur van het "Initiative for Vaccine Research".
Op dit moment zijn de verzamelde virussen niet toereikend om een volledig vaccin te produceren. WHO heeft daarom laboratoria wereldwijd gemaand nieuwe virussen "bij te kweken". Tot nu toe kan slechts de helft van de hoeveelheid beschikbare virussen gebruikt worden. De rest gaat tijdens het verwerkingsproces verloren.
WHO is wat dat betreft nog steeds zeer terughoudend en voorzichtig, nadat in 1976 bij een grootschalige inentingscampagne het Vaccin verkeerd uitwerkte, honderden mensen kampten daarna met het Guillain Barre Syndroom, een verlammende ziekte met soms chronische gevolgen.
Nou, wil je nog meer bewijs dan van zorgvuldig gedrag van WHO?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef HugoBaas het volgende:
Een volledig goedgekeurd en gelicenseerd is waarschijnlijk niet beschikbaar voor het eind van het jaar, dat laat de WHO weten via persbureau AP. overheden kunnen echter naar eigen besluit noodvoorraden gebruiken indien zijn menen dat dit echt noodzakelijk mocht zijn. Aldus Marie-Paule Kieny, directeur van het "Initiative for Vaccine Research".
Op dit moment zijn de verzamelde virussen niet toereikend om een volledig vaccin te produceren. WHO heeft daarom laboratoria wereldwijd gemaand nieuwe virussen "bij te kweken". Tot nu toe kan slechts de helft van de hoeveelheid beschikbare virussen gebruikt worden. De rest gaat tijdens het verwerkingsproces verloren.
WHO is wat dat betreft nog steeds zeer terughoudend en voorzichtig, nadat in 1976 bij een grootschalige inentingscampagne het Vaccin verkeerd uitwerkte, honderden mensen kampten daarna met het Guillain Barre Syndroom, een verlammende ziekte met soms chronische gevolgen.
Ja maar het kan ook nog een keer fout gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oftewel, alleen maar positief toch dat ze nu extra voorzichtig zijn? Wat probeer je hiermee te bewijzen?
Pfffffquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja maar het kan ook nog een keer fout gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |