Voor mij heel simpel: om praktische redenen: naam kiezen, geboortelijst samenstellen, geboortekaartje kiezen, (kamer inrichten zou ik ook kunnen zeggen, maar ik mag sowieso alle spullen van mijn zusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef _Bar_ het volgende:
Waarom willen de meesten het tegenwoordig eigenlijk het geslacht weten?
Nou ik verlies wel aldoor vocht, vooral als ik wat sneller loop, of net iets te lang wacht met naar het toilet lopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Linda2205 het volgende:
Volgens mij idd wat Karin zegt. En als het blijft lopen/druppelen. Neem aan dat ondanks je incontinentie nu, je niet de hele dag druppelt. Ow, en het ruikt zoetig
Het zijn niet echte steken, daarvoor vindt ik het niet 'pijnlijk' genoeg. Ik heb ook het idee dat het misschien mijn darmen zijn die wat in de knel zitten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nieuwe User, ik ken bandenpijn wel tijdens lopen/fietsen.
Voelt een beetje als steken in je zij, alleen dan zit het nog iets lager.
In rust heb ik het nog niet gehad eigenlijk. Wel bijv met omdraaien in bed of van de fiets stappen.
Het kan geen kwaad.
personenwagendiagnosetechnicus hierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:12 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Eerste bedrijfsautotechnicusAlle manspersonen hier in huis hebben een passie voor vrachtwagens, graafmachines en meer van zulks.
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet... Ik vind het alleen maar hartstikke leuk om het al te weten en ik schreeuw het zo ongeveer van de daken dat we een dochter krijgen! Veel mensen zeggen dat het zo'n mooie verrassing is bij de geboorte, maar ik heb mijn verrassing lekker al met 20 weken gehad en geniet er gewoon een paar maanden eerder al van... met volle teugenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef _Bar_ het volgende:
Waarom willen de meesten het tegenwoordig eigenlijk het geslacht weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |