abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:31:22 #126
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70981597
ja maar dat had ik zoiezo al, vanwege die incontinentie..... dus dat werkt nu ook niet

En anders zo maar bellen of ik langs mag komen mogen zei het bepalen, wat het nu is....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70981646
Tja wat ik zo verder lees op google is dat je het kan herkennen aan een zoete geur en er kunnen witte vlokjes inztten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:33:04 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70981648
Bar volgens mijn vk vandaag ruikt vruchtwater zoetig, het is van zichzelf lichtgelig maar vaker is het lichtroze vanwege een heel klein beetje bloed van de moeder wat erbij zit.
Bij deze termijn zouden er waarschijnlijk witte vlokjes in moeten zitten van het huidsmeer van de baby.

Zij gaf me de tip om als ik twijfelde even wat op te vangen in een maandverbandje omdat je dan een mooie witte achtergrond hebt om het tegen te bekijken.

Spannend!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:34:33 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70981711
vruchtwater ruikt volgens mij nergens naar....
dus daarmee zou je het moeten kunnen onderscheiden van urine...
pi_70981726
Volgens mij idd wat Karin zegt. En als het blijft lopen/druppelen. Neem aan dat ondanks je incontinentie nu, je niet de hele dag druppelt. Ow, en het ruikt zoetig
Lotte!
Noah!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:36:28 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70981766
oh, zoet en weeig lees ik net....
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:38:12 #132
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70981826
Bar Begin jij nou ook al zo vroeg??
Wat spannend!!!!!!!!
Wat hoop je zelf eigenlijk, dat het echt al begonnen is of dat het loos alarm is?
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:39:13 #133
61183 leonieke
Dan toch?
pi_70981850
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef _Bar_ het volgende:
Waarom willen de meesten het tegenwoordig eigenlijk het geslacht weten?
Voor mij heel simpel: om praktische redenen: naam kiezen, geboortelijst samenstellen, geboortekaartje kiezen, (kamer inrichten zou ik ook kunnen zeggen, maar ik mag sowieso alle spullen van mijn zus gebruiken (en als het een jongen zou zijn, krijg ik er ook nog eens de kleertjes bij), ... en uiteraard ook omdat ik veel te nieuwsgierig ben
pi_70981871
Spannend Bar!!

Ik heb op dit moment af en toe last van een zeurende pijn helemaal rechts onderin mijn buik. Vanmiddag had ik het al af en toe bij het lopen, en nu nog steeds, maar ook als ik gewoon rustig zit. Ik ben nu 15 weken zwanger. Kan dat bandenpijn zijn? De pijn komt heel even op en is met een paar seconden weer weg.
pi_70981925
Oh spannend Bar!
Als je kindje trouwens al helemaal ingedaald ligt, dan komt er volgens mij trouwens maar heel weinig vruchtwater, omdat het hoofdje het dan tegenhoud zeg maar... dus dan hoeft het nog niet eens steeds te blijven druppelen.. (zo was het bij mij, en dat was de verklaring die ik daar later voor hoorde van een verpleegster)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70982077
Nieuwe User, ik ken bandenpijn wel tijdens lopen/fietsen.
Voelt een beetje als steken in je zij, alleen dan zit het nog iets lager.
In rust heb ik het nog niet gehad eigenlijk. Wel bijv met omdraaien in bed of van de fiets stappen.
Het kan geen kwaad.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:52:03 #137
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70982242
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Linda2205 het volgende:
Volgens mij idd wat Karin zegt. En als het blijft lopen/druppelen. Neem aan dat ondanks je incontinentie nu, je niet de hele dag druppelt. Ow, en het ruikt zoetig
Nou ik verlies wel aldoor vocht, vooral als ik wat sneller loop, of net iets te lang wacht met naar het toilet lopen.
Het ruikt niet echt zoetig, dus houd het maar even zo.

Mocht het veranderen dan horen jullie het ook.
Harde buiken met buikpijn, had ik al en houden onverminderd aan.

zei al, laat me nu nog niet zo schrikken, en wacht ook nog maar even.

@Kersjes, nee van mij mag het nog wel even duren, ben er eigenlijk nog helemaal niet aan toe.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70982377
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nieuwe User, ik ken bandenpijn wel tijdens lopen/fietsen.
Voelt een beetje als steken in je zij, alleen dan zit het nog iets lager.
In rust heb ik het nog niet gehad eigenlijk. Wel bijv met omdraaien in bed of van de fiets stappen.
Het kan geen kwaad.
Het zijn niet echte steken, daarvoor vindt ik het niet 'pijnlijk' genoeg. Ik heb ook het idee dat het misschien mijn darmen zijn die wat in de knel zitten. Lastig soms, die pijntjes die je niet herkent!
pi_70982426
MeNicole, gefeliciteerd met Leander!
Geniet ervan en rust lekker uit!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70982478
Bar... als je het niet vertrouwt dan even de vk bellen en anders misschien morgen even overleggen of het slim is om te kijken of het vruchtwater is?

Miss_sly, wat lief van je moeder. Die van mij meldt het tegenwoordig ook even als ze wat verder van huis gaan .

Floradix, ik vond het niet weg te krijgen, die pillen gaan een stuk beter. Alhoewel ik op het moment alleen vsm-mama slik.
Fake it till you make it...
pi_70983209
Bar ook al is het urine, het idee dat je steeds een beetje verliest en het heel goed ook vruchtwater zou kunnen zijn zou ik gewoon even een telefoontje wagen aan de verloskundige. Straks verlies je wel vruchtwater en mag er maar zo veel uur tussen dat en de geboorte zitten toch? Of moet je dan in ene in een plas staan? Bij mij zijn beide keren de vliezen pas tijdens de bevalling door de verloskundige gebroken.
pi_70983386
Ik kan me ook voorstellen als je het zelf nog niet zover hebt dat je dan liever nog even je kop in het zand steekt en de nacht afwacht.
Maar een telefoontje kan nooit kwaad natuurlijk.
pi_70983419
Het ruikt zoetig en weeïg en een beetje naar Sperma

En je kan op de WC gaan zitten, beetje wiebelen en wat opvangen in een glas, dan ruik je het verschil wel
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:56:07 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70984383
Zo Innepin, je staat bovenaan hoor!
Ik heb Panda er de afgelopen maanden al 2 keer eerder uitgehaald wegens niet posten en ik denk dat we ervanuit kunnen gaan dat ze nu helemaal niet meer zal komen.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:56:28 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70984395
Oh, en MeNicole, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!
pi_70984404
Oeh Bar, zou het? Toch maar even bellen hoor!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70984528
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:12 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Eerste bedrijfsautotechnicus Alle manspersonen hier in huis hebben een passie voor vrachtwagens, graafmachines en meer van zulks.
personenwagendiagnosetechnicus hier maar automonteur snapt de rest ook

tessie babysjaaltjes

Welkom Leonieke en octopussy! 12-wekenecho's zijn inderdaad errug leuk

Wat fijn Xenia dat het zo goed gaat met jullie!

Aoraki wat fijn dat alles goed was op de echo!
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:31 schreef _Bar_ het volgende:

Waarom willen de meesten het tegenwoordig eigenlijk het geslacht weten?
Ik zou werkelijk niet weten waarom niet... Ik vind het alleen maar hartstikke leuk om het al te weten en ik schreeuw het zo ongeveer van de daken dat we een dochter krijgen! Veel mensen zeggen dat het zo'n mooie verrassing is bij de geboorte, maar ik heb mijn verrassing lekker al met 20 weken gehad en geniet er gewoon een paar maanden eerder al van... met volle teugen

Enneh Bar, volgens je ticker ben je nu 36 weken en 2 dagen... Er vanuit gaande dat die klopt, zou je wel even de verloskundige moeten bellen als je denkt dat je vliezen misschien gebroken zijn. Je baby heeft dan net een paar dagen te veel haast om kennis te maken
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:10:56 #148
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70984830
Bar het is wel verstandig om even door te geven aan je verloskundige hoor. Bij de vorige zwangerschap dacht zelfs mijn verloskundige dat ik urine verloor in plaats van vruchtwater en dat bleek vijf later dus toch echt vruchtwater te zijn In het ziekenhuis schijnen ze eenvoudig te kunnen controleren of het vruchtwater is. Dat doen ze met een zogenaamde varentest.

Overigens verloor ik ook niet meteen een hele plons vruchtwater, maar steeds hele kleine beetjes. Er zaten wel wat vlokjes in, maar volgens de verloskundige hoefde dat niks te zeggen. O ja als je urineverlies hebt en je gebruikt een maandverbandje, kan je dus ook niet ruiken of het vruchtwater is.
pi_70985245
Oeh, Bar, ik zou toch ook maar even bellen hoor. Ook omdat je nog wat te vroeg bent!
Succes!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70987814
Teveel gelopen in te hoog tempo vandaag denk ik, pijn in mn rug. Kan niet zo goed slapen en beeb ligt ook te woelen. Had net de hik, maar die is inmiddels over zo te voelen...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')