Supertip, zelf nog niet eens aan gedacht!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:45 schreef Kersjes het volgende:
Trouwens, nog even een tip wat wasgoed enzo betreft: schaf een eigen wasmand voor de baby aan!
M. komt bijvoorbeeld standaard thuis met motorolie, accuzuur en meer van dat soort troep op zijn werkkleding, niet bepaald iets waar je de schattige tere babykleertjes aan bloot wil stellen. Nu doen vast niet alle mannen zulk vies werk als de mijne, maar een eigen mand voor al het fijne babyspul is echt heel handig!
ja dat schiet op he? ik leef wel een beetje naar onze 20 weken toe eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:44 schreef Incantrix het volgende:
BJ, dat gaat hard he? Dat betekent dat jij ook helemaal niet meer zo lang hoeft te wachten trouwensWil jij eigenlijk weten of het een jongetje of een meisje is?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:46 schreef WupWup het volgende:
Ahum, ik zie mezelf gewoon in het lijstje in de OP staan zonder te hoeven scrollen
Haha, nou dat gevoel moet nog komen denk ik. Momenteel ben ik vooral gewoon retenieuwsgierig naar hoe ze eruit zal zien en zal klinken en ruiken en of we de draagdoeken echt leuk gaan vinden en en en... Alhoewel ik wel gisteren een eerste opzet voor een bevallingsplan heb gemaaktquote:
Volgens mij zit jouw gewicht echt voornamelijk in al dat vocht en ga je onwijs plassen en zweten na de bevalling, dus persoonlijk zou ik gokken op de Mquote:Ik heb even een vraagje hier, ik wil zo'n sluitlaken bestellen nu maar ik zit te twijfelen over welke maat ik nodig heb. Dit staat op de site:
De maat van het sluitlaken is gelijk aan de broekmaat die u had voordat u zwanger werd (wanneer u niet meer dan 12 kg bent aangekomen). Het sluitlaken is verkrijgbaar in de volgende maten:
S: maten 34 en 36
M: maten 38 en 40
L: maten 42 en 44
nou had ik voor de zwangerschap maat 38/40 afhankelijk van het merk van de broekdus dan zou ik voor een M gaan. Maar ik ben wel meer dan 12 kg aangekomen. Nu al 14 en ik moet nog 5 weken (
) dus dan zou ik weer een maat groter moeten nemen I guess. Maar aan de andere kant hou ik volgens mij ook wel bovengemiddeld vocht vast, maar ik weet niet voor hoeveel kilo's ik het vocht de schuld kan geven
![]()
advies advies! welke maat bestellen?
Eerste bedrijfsautotechnicusquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zag gister dat in Gravitamon-tabletjes meer ijzer zit als in Floradix. (in Floradix 54% adh en gravitamon 114%)
Dus ik geloof dat ik maar weer aan de pil ga!
Scheelt weer een goor drankje achterover slaan. En die Gravitamon heb ik nog wel staan, die ben ik al een paar maand aan het negeren geweest.
dat is natuurlijk ook een goede oplossingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Beesie-Jen: Haha, jah, dat is voor ons één van de redenen om er uiteindelijk maar geen geheim van te maken. De namen vertellen we niet, maar het geslacht, soit. Ik kan het me wel voorstellen dat het heel leuk is om zoiets echt júllie geheimpje te houden zoals bijv. Poppejans dat gaat doen, maar ik ben daar echt niet voor in de wieg gelegd en ik wil het vééls te graag wetenWel cool om het echt niet te weten denk ik, al zou ik dat nóóit aankunnen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en heeeey Octo *zwaai zwaai* welkom hier
half februari, hoeveel weken ben je dan nu? week of 10??
ow over 2 weekjes, dan heb je vast een hele leuke echo! ik heb ook een echo gehad bij 12 weken en die was zoooooquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
9+5![]()
Ben heel benieuwd naar de termijnecho op de 30ste. Heb wel al een echo gehad van mijn darmen vorige week (ernstige buikpijn wegens verstopt) en de echoscopist heeft me nog even het garnaaltje laten zien met kloppend hartjeDat maakte een hoop ellende goed.
thanxquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:
Helleu Octo! welkom hier en gefeliciteerd!![]()
hoe voel je je tot nu toe?
MeNicole wat is ie mooien die blonde haartjes!
![]()
Rocka eeeuh ja wil ik best doen maar k weet niet wat k erin moet zetten enzo![]()
k verzin wel wat.
3 uur reistijd?!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
thanx![]()
ben tot nu toe erg vermoeid geweest (wat best lastig is met fulltime werk en 3 uur reistijd per dag). En verder dus vorige week ineens hele erge steken in mijn buik, wat door de echoscopist in het ziekenhuis als obstipatie werd gekenmerkt. Ben er nog een paar dagen erg ziek van geweest en vandaag is het pas weer op gang gekomen. Moest thuis ook in de weer met klysma's en Movicolon enzo
microlax is een miniklysma ... (en toegang tot een farmac. compas via het werk is ook wel erg makkelijk...)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:54 schreef octopussy het volgende:
Microlax, is dat een laxeermiddel? Ik ging er eigenlijk van uit dat ik zoiets niet mocht met de zwangerschap.
Kiwi's zal ik onthouden Kersjes (al ben ik niet zo'n fruiteter)
HuupHuup ik ben net verhuisd naar Almere, en werk in Den Haag (op het moment, want ik ben gedetacheerd). Ik ga met de auto. Heb al afgesproken op mijn werk dat ik op de opdracht stop wanneer ik met zwangerschapsverlof ga en dan als ik terugkom dichter bij huis wat zoek. Het is nu helaas even onmogelijk om een andere opdracht te vinden, gezien de economische mayonaise malaise.
Maar als ik me 's ochtends te moe voel dan meld ik me ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |