quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
en heeeey Octo *zwaai zwaai* welkom hier
half februari, hoeveel weken ben je dan nu? week of 10??
ow over 2 weekjes, dan heb je vast een hele leuke echo! ik heb ook een echo gehad bij 12 weken en die was zoooooquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
9+5![]()
Ben heel benieuwd naar de termijnecho op de 30ste. Heb wel al een echo gehad van mijn darmen vorige week (ernstige buikpijn wegens verstopt) en de echoscopist heeft me nog even het garnaaltje laten zien met kloppend hartjeDat maakte een hoop ellende goed.
thanxquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:36 schreef huuphuup het volgende:
Helleu Octo! welkom hier en gefeliciteerd!![]()
hoe voel je je tot nu toe?
MeNicole wat is ie mooien die blonde haartjes!
![]()
Rocka eeeuh ja wil ik best doen maar k weet niet wat k erin moet zetten enzo![]()
k verzin wel wat.
3 uur reistijd?!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
thanx![]()
ben tot nu toe erg vermoeid geweest (wat best lastig is met fulltime werk en 3 uur reistijd per dag). En verder dus vorige week ineens hele erge steken in mijn buik, wat door de echoscopist in het ziekenhuis als obstipatie werd gekenmerkt. Ben er nog een paar dagen erg ziek van geweest en vandaag is het pas weer op gang gekomen. Moest thuis ook in de weer met klysma's en Movicolon enzo
microlax is een miniklysma ... (en toegang tot een farmac. compas via het werk is ook wel erg makkelijk...)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:54 schreef octopussy het volgende:
Microlax, is dat een laxeermiddel? Ik ging er eigenlijk van uit dat ik zoiets niet mocht met de zwangerschap.
Kiwi's zal ik onthouden Kersjes (al ben ik niet zo'n fruiteter)
HuupHuup ik ben net verhuisd naar Almere, en werk in Den Haag (op het moment, want ik ben gedetacheerd). Ik ga met de auto. Heb al afgesproken op mijn werk dat ik op de opdracht stop wanneer ik met zwangerschapsverlof ga en dan als ik terugkom dichter bij huis wat zoek. Het is nu helaas even onmogelijk om een andere opdracht te vinden, gezien de economische mayonaise malaise.
Maar als ik me 's ochtends te moe voel dan meld ik me ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |