SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de cursus Samen Bevallen was vanaaf een lactatiedeskundige, interessant maar ook confronterend, want vanwege mijn bvk kan ik geen bv geven![]()
Sorry voor de vnl 'egopost' maar dan ben ik het mss even kwijt. Zo maar eens proberen te slapen.
_Bar_, ik ben heel erg benieuwd hoe het met je is, ik vind het allemaal heel erg spannend!
Jeetje de een na de ander bevalt gewoon hier! Verse beebjes!
Allemaal een, sorry voor het verder niet bijgelezen te zijn.
Zo toch maar proberen te slapen Dat had ik dus al gezegd. Spuit Elf.![]()
#geen
Spannend. Meisje of jongen. Ik vond de 20 weken echo ook de mooiste en indrukwekkendste zelfs hubbie hier liep na afloop een beetje verdwaast naar buiten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:19 schreef Incantrix het volgende:
Thnx allemaal (idd Urla, is vandaag!), ik ben benieuwdZal ik de drumroll alvast inzetten voor het geslacht?
En Bar, gelukkig was het dus geen vruchtwater.. Wel fijn dat je nu weet wat je een eventuele volgende keer moet doen, dan hoef je ook niet te twijfelen.
Wellja nog ingewikkelder. Proest.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
Urla, ook als je vliezen gebroken zijn gaat je vruchtwater niet 'op'. Je maakt nieuwe aan
Bij mij waren de vliezen als eerste gebroken en het begon met een behoorlijke plens, maar daarna heb ik nog de hele dag plenjes verloren. Ik maakte het gewoon weer aan
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef octopussy het volgende:
* octopussy komt een beetje verlegen om een hoekje kijken.
Het werd eens tijd dacht ik zo.
11 februari ben ik uitgerekend en ik ben nu dus 9 weken en 5 dagen zwanger
Dit is niet per se waar he DuchessX?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:48 schreef DuchessX het volgende:
Op de cursus Samen Bevallen was vanaaf een lactatiedeskundige, interessant maar ook confronterend, want vanwege mijn bvk kan ik geen bv geven![]()
ja nou vooral dat vind ik zo'n bizar ideequote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Urla het volgende:
Jaah Huup ook bijna verlof. Veel succes op de laatste fysieke werkdag.![]()
Het zal ongetwijfeld een prettige dag worden met in het achterhoofd wetende dat het voorlopig de laatste keer is.
En natuurlijk de laatste zeker als niet mama.![]()
Lekker en Pssst Je staat ook al op de 6de plek in het lijstje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou vooral dat vind ik zo'n bizar idee![]()
volgende keer als ik daar weer ben dan ben ik gewoon al mama!
Maar thnxik ga lekker met een vriendin die mijn verlof gaat opvullen thee drinken en haar een beetje uitleggen hoe en wat, t wordt dus nog een kort dagje ook!
haha ja maar dat lijstje vind ik gek genoeg niet zo gek eruit zien. Mn uitgerekende datum verandert er niet door ofzo. Het wordt pas gek als ik bovenaan sta denk ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:51 schreef Urla het volgende:
[..]
Lekker en Pssst Je staat ook al op de 6de plek in het lijstje.![]()
Gaat ongelooflijk snel nu ineens.
Oh die ligt vast nog lekker in bedje. (in ontkenningsfase is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef Chan het volgende:
Cohen van harte gefeliciteerd!
Waar blijft Innepin trouwens? Of meld ze zich altijd zo laat?
Ik doe mijn best. En soms gaat het tijdenlang goed en dan ineens ben ik in een superzwangere bui en is niks goed. Heel vervelend, maar echt... er is niks aan te doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:06 schreef cohen het volgende:
Hoi allemaal,
mijn vriendin is bijna 20 weken zwanger en de zwangerschap verloopt heel voorspoedig!
Alleen is ze niet altijd even gezellig...ze doet wel haar best, maar ik krijg de ene sneer na de andere
Ook hebben we in de 1e 20 weken misschien 5x sexuele handelingen verricht! En ik zie er niet echt verbetering in komen.
Herkennen jullie als zwangere vrouwen jezelf in dit plaatje? Hoe gedragen jullie je ten opzichte van je man/vriend?
Verder vind ik het echt fantastisch dat we een kindje verwachten!! Ik kan niet wachten!
Ja ik besef ook wel dat ze het niet makkelijk heeft. Maar het lijkt wel of ik alles fout doe! Opeens liggen de schoenen in de weg, is de thee óf te licht óf te donker en kan ik zelfs geen knakworstjes warmen!quote:
Ik hoop dat je die zin zo niet al te vaak gebruikt. Klinkt namelijk niet heel erg sympathiek en begrijpend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef cohen het volgende:
[..]
Ja ik besef ook wel dat ze het niet makkelijk heeft. Maar het lijkt wel of ik alles fout doe! Opeens liggen de schoenen in de weg, is de thee óf te licht óf te donker en kan ik zelfs geen knakworstjes warmen!
natuurlijk verandert je lichaam ongelofelijk en ik denk dat je dat als man ook niet kan beseffen wat het met je doet. Maar het betekent toch niet dat je niet meer kan beseffen dat een man het ook niet makkelijk heeft met zo'n vriendin
ik ga mijn lotgenoten maar even opzoeke in Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |