quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:06 schreef cohen het volgende:Hoi allemaal,
mijn vriendin is bijna 20 weken zwanger en de zwangerschap verloopt heel voorspoedig!
Alleen is ze niet altijd even gezellig...ze doet wel haar best, maar ik krijg de ene sneer na de andere

Ook hebben we in de 1e 20 weken misschien 5x sexuele handelingen verricht! En ik zie er niet echt verbetering in komen.
Herkennen jullie als zwangere vrouwen jezelf in dit plaatje? Hoe gedragen jullie je ten opzichte van je man/vriend?
Verder vind ik het echt fantastisch dat we een kindje verwachten!! Ik kan niet wachten!
Ik doe mijn best. En soms gaat het tijdenlang goed en dan ineens ben ik in een superzwangere bui en is niks goed. Heel vervelend, maar echt... er is niks aan te doen.
Ik zei gisteren ook nog tegen mijn man dat ik het hem gewoon wel eens 1 weekje zou willen laten doen. Niet omdat ik het nou zo superzwaar heb en boehoehoe, maar gewoon... om eens te weten hoe het is. Allersverlammende moeheid die je zomaar ineens overvalt enzo, om niks humeurig, janken om niks en gewoon toch wel vaak een algeheel gevoel van ongemak soms.
Vorige zwangerschap trok mijn zin in seks wel wat aan zo na de 2e helft, maar deze keer is dat (helaas voor hem) niet het geval.
Wat ook niet helpt is dat ik om 22.00 in een soort van coma raak in mijn bedje terwijl hij vaak pas om 23.00 of nog later gaat slapen... sorry, maar dan zit het er ook niet in.
Nu die buik steeds groter en groter wordt heb ik er gewoon echt geen puf meer voor. En ja, je hoeft niet alleen te neuken, je kan ook andere dingen doen, maar mijn hoofd staat er gewoon niet naar...
Als ik op de fiets zit doet mijn schaambeen zo zeer dat ik soms bang ben ter plekke uit elkaar te schuiven en zo over het zadel te zakken.

Ik neem aan dat je wel snapt dat het idee van seks dan ook niet echt appealing is.
Helaas... je moet je er maar even bij neerleggen.

Heb je het vaders-topic in OUD al gevonden? Daar kan je mss lotgenoten vinden en die hebben mss ook nog wel goeie tips voor je.
Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV