abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70991484
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Urla het volgende:
Jaah Huup ook bijna verlof. Veel succes op de laatste fysieke werkdag.
Het zal ongetwijfeld een prettige dag worden met in het achterhoofd wetende dat het voorlopig de laatste keer is.
En natuurlijk de laatste zeker als niet mama.
ja nou vooral dat vind ik zo'n bizar idee
volgende keer als ik daar weer ben dan ben ik gewoon al mama!

Maar thnx ik ga lekker met een vriendin die mijn verlof gaat opvullen thee drinken en haar een beetje uitleggen hoe en wat, t wordt dus nog een kort dagje ook!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70991571
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou vooral dat vind ik zo'n bizar idee
volgende keer als ik daar weer ben dan ben ik gewoon al mama!

Maar thnx ik ga lekker met een vriendin die mijn verlof gaat opvullen thee drinken en haar een beetje uitleggen hoe en wat, t wordt dus nog een kort dagje ook!
Lekker en Pssst Je staat ook al op de 6de plek in het lijstje.
Gaat ongelooflijk snel nu ineens.
pi_70991631
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:51 schreef Urla het volgende:

[..]

Lekker en Pssst Je staat ook al op de 6de plek in het lijstje.
Gaat ongelooflijk snel nu ineens.
haha ja maar dat lijstje vind ik gek genoeg niet zo gek eruit zien. Mn uitgerekende datum verandert er niet door ofzo. Het wordt pas gek als ik bovenaan sta denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:54:16 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70991643
Huup bijna verlof en Be bijna verlof
Incantrix veel plezier bij de echo vandaag !!!

@Miss_Sly en Huup ja ik dook vanmorgen alweer terug in m'n schulpje hoor, nog even niet hoor.
eerst broertje weg (volgende week dinsdag laatste nacht hier in huis) en dan nog even tijd met z'n 2tjes, en daarna mag het van mij wel beginnen, maar tot die tijd echt nog niet, ben er nog niet aan toe
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70991718
Heb de foto van de kleine Leander gemist , maar zo te lezen is het een hele mooie baby....

Octopussy (als ik het goed schrijf) welkom en gefeliciteerd ik wens je een fijne zwangerschap!

Icantrix, ging jij niet voor de 20 weken echo vandaag? veel plezier

Duchess

Bar, gelukkig was het geen vruchtwater, je moet me niet meer zo laten schrikken hoor.

Over het geslacht wel of niet weten, ik wilde het wel heel graag weten. Hou er namelijk niet van om een kindersurprise te zijn , vond mn zwangerschap op zich al een hele grote verrassing.

Heb gister de brief met de data voor de pufclub gekregen. Moet de 28ste beginnen. Is het bij jullie ook zo belachelijk laat in gepland? het is van 2030 tot 2145 ... en de laaste sessie is pas 29 sept en dat terwijl ik 11 oct al ben uitgerekend. Vind t allemaal nog al op t laaste moment.
pi_70991733
Bar, daar luistert beebje vast naar. Eerst nog even tijd voor jullie zelf is ook wel lekker
Fake it till you make it...
pi_70991747
Martine, de gym was hier ook vrij laat op de avond (en de juf had er een handje van om uit te lopen ook nog...) en de eerste dame is de nacht na de laatste keer gymmen bevallen...
Fake it till you make it...
pi_70991817
Kan ik me voorstellen Bar. Is ook veel beter voor beebje ook om nog wat reserves op te bouwen en voor jou om nog even bij te tanken voor de grote dag.
Geen vruchtwater hier, maar ook al best wel gerommel de laatste 2 weekjes. Volgens mijn VK had je bij een tweede meer kans daarop, maar het maakt het wel erg onzeker allemaal.

Huup ik stond vorige week ook nog op nummer 6. Dus het kan heel snel gaan. Sta je wel meteen lekker lang bovenaan.
Ik kruip nog even veilig achter Innepin. He He.
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:06:41 #184
69066 cohen
immer 2.
pi_70991876
Hoi allemaal,
mijn vriendin is bijna 20 weken zwanger en de zwangerschap verloopt heel voorspoedig!
Alleen is ze niet altijd even gezellig...ze doet wel haar best, maar ik krijg de ene sneer na de andere
Ook hebben we in de 1e 20 weken misschien 5x sexuele handelingen verricht! En ik zie er niet echt verbetering in komen.
Herkennen jullie als zwangere vrouwen jezelf in dit plaatje? Hoe gedragen jullie je ten opzichte van je man/vriend?

Verder vind ik het echt fantastisch dat we een kindje verwachten!! Ik kan niet wachten!
wie zaait zal oogsten.....
pi_70991918
Hier ook zo laat gym. Mede daardoor besloten niet te gaan, op die bewuste dag was k altijd pas om 19:00 thuis, dan nog koken en eten enzo en dan moet je daarna ook nog naar dat gymgebeuren. Ik ken mezelf, daar ga k dan dus 1 keer heen ofzo en daarna niet meer

Bar begrijpelijk hoor. Even rust in de tent voordat je beebje zich aandient. Het is sowieso al logisch dat je rust wilt maar in jullie geval na die hele hectische situatie is het extra begrijpelijk.

Urla, ik ga me tegen die tijd gewoon verschuilen achter Chan
moet je niet te vroeg bevallen Chan en dat ik dan tot 42 wkn loop ofzo dan schiet et nie op...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70992048
Nou huup ik beloof niks hoor, gisteren 2 keer best heftige kramp gehad en het moet ergens mee beginnen natuurlijk

De gym is hier van 20:00 tot 21:00, vond ik ook best laat wel, maar nog net te doen. Ik ben wel blij dat ik er heen ben gegaan trouwens, ik doe al zo weinig buiten de deur dus dit is gewoon mijn wekelijkse uitje nu
pi_70992084
oh dat scheelt dan Huup, dan schuil ik in dat geval mooi nog n tijdje achter jou!

Buhh, mn lijf wil uit bed, maar mn hoofd heeft er nog niet zoveel zin an...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70992109
Cohen van harte gefeliciteerd!

Waar blijft Innepin trouwens? Of meld ze zich altijd zo laat?
pi_70992126
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef Chan het volgende:
Cohen van harte gefeliciteerd!

Waar blijft Innepin trouwens? Of meld ze zich altijd zo laat?
Oh die ligt vast nog lekker in bedje. (in ontkenningsfase is. )
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:21:01 #190
100412 mefke79
komt goed!
pi_70992134
Duchess, wat Be al zegt he..het is geen wet van meden en perzen dat het echt niet zou lukken. Ik heb nog het adres van een online groep voor mensen met een bvk die wel voeden/proberen te gaan voeden. Als je wilt, pm me even (zie ik pas vanavond!) dan laat ik het je weten. Sowieso heb ik nu redelijk wat info er over verzamelt omdat ik het zelf ook ga proberen.
Incantrix, jij hebt echo, toch? Veel plezier!
En Bar, hoofdje al weer in het zand zitten?

Oja, en meiden die echt last hebben van incontinentie, niet gaan klooien met maandverband he! Dat voel a) niet fijn en b) is er ook echt niet voor bedoeld. Je kan via je huisarts een machtiging krijgen, hoef je het niet te betalen en dan kan je verzekering je vertellen waar je de juiste spullen kan bestellen/kopen. Echt doen hoor!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 09:21:49 #191
5428 crew  miss_sly
pi_70992153
cohen, gefeliciteerd.
Natuurlijk herkent niemand zich in jouw verhaal. Wij zijn hier allemaal altijd lief en schattig naar onze partner en we zijn nog steeds allemaal dol op seks; liefst twee keer per dag

Zelf ben ik best vervelend geweest, zo nu en dan erg hormonaal. Niet heel erg vreemd, er gebeurt erg veel in en met je lijf en hormonen zijn nare dingen. Wat betreft seks is het heel persoonlijk. Je kan door de hormonen en door de lichamelijke veranderingen meer, maar ook minder zin krijgen.
Praat erover met je vriendin en probeer samen die zwangerschap zo goed en fijn als mogelijk is door te komen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70992165
Die Gym ben ik de vorige keer wel heengeweest. Ik was de enige die BV ging geven, de rest niet, was nhandig. Ik was de enige die thuis wilde bevallen, de rest niet, was onveilig.
En ik was 1 van de 3 die zonder pijnbestrijding wilden bevallen

Hopeloos tokkie-groepje met vrij dommige mensen allemaal

Ga ik dus nooit meer doen Ik heb er ook letterlijk niets geleerd.
pi_70992235
Freecell jammer dat je zo'n tokkiegroep getroffen hebt toen! Mijn groep is gelukkig heel nuchter en normaal En de pufjuf is ook een redelijk normale vrouw.
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 09:28:03 #194
5428 crew  miss_sly
pi_70992262
Wij hadden cursus op zaterdag van 12-14 uur en dat 6 keer. Vond ik heel prima, niet dat gedoe 's avonds terwijl je te moe bent om nog uit je ogen te kijken. Leuke groep ook, heel gevarieerd. En de eerste baby is inmiddels geboren
pi_70992311
Incantrix, veel plezier bij de echo! Hoop dat alles helemaal goed is

Duchess

Huupske verlof jeuuuj

Martine, mijn pufclub was van 7 tot 8, gisteren de laatste les terwijl ik de 25e uitgerekend ben 't ken net zeg maar.

Chan, je gaat toch niet om kwart over 9 al zeggen dat ik laat ben

Hier ben ik gewoon hoor, niks aan de hand Ben de rest van de dag ws niet online, voordat er iemand gaat stressen
En ik heb gedroomd over één van de dames hier. helaas geen leuke droom, da's wel weer jammer

Oh en een voor BE die snapt dat bovenaan een lijstje staan toch wel heel leuk is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70992322
Ha Ha MissSly.
Sorry Cohen zo denk ik er ook over. Ik vind het een beetje te prive zeg maar.
Maar Gefeli met je zwangerschap in ieder geval.

Mefke Ik gebruik hier Always Envive. Op de verpakking staat dat het juist bedoeld is als incontinentie materiaal. Het zit niet vervelend en neemt erg goed op. Je hebt ze in verschillende absorbtieformaten.
Ik kan me niet voorstellen dat het slecht is of zou Tena beter zijn?
En waarom is het slecht dan?
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:34:24 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70992382
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:06 schreef cohen het volgende:
Hoi allemaal,
mijn vriendin is bijna 20 weken zwanger en de zwangerschap verloopt heel voorspoedig!
Alleen is ze niet altijd even gezellig...ze doet wel haar best, maar ik krijg de ene sneer na de andere
Ook hebben we in de 1e 20 weken misschien 5x sexuele handelingen verricht! En ik zie er niet echt verbetering in komen.
Herkennen jullie als zwangere vrouwen jezelf in dit plaatje? Hoe gedragen jullie je ten opzichte van je man/vriend?

Verder vind ik het echt fantastisch dat we een kindje verwachten!! Ik kan niet wachten!
Ik doe mijn best. En soms gaat het tijdenlang goed en dan ineens ben ik in een superzwangere bui en is niks goed. Heel vervelend, maar echt... er is niks aan te doen.
Ik zei gisteren ook nog tegen mijn man dat ik het hem gewoon wel eens 1 weekje zou willen laten doen. Niet omdat ik het nou zo superzwaar heb en boehoehoe, maar gewoon... om eens te weten hoe het is. Allersverlammende moeheid die je zomaar ineens overvalt enzo, om niks humeurig, janken om niks en gewoon toch wel vaak een algeheel gevoel van ongemak soms.

Vorige zwangerschap trok mijn zin in seks wel wat aan zo na de 2e helft, maar deze keer is dat (helaas voor hem) niet het geval.
Wat ook niet helpt is dat ik om 22.00 in een soort van coma raak in mijn bedje terwijl hij vaak pas om 23.00 of nog later gaat slapen... sorry, maar dan zit het er ook niet in.
Nu die buik steeds groter en groter wordt heb ik er gewoon echt geen puf meer voor. En ja, je hoeft niet alleen te neuken, je kan ook andere dingen doen, maar mijn hoofd staat er gewoon niet naar...

Als ik op de fiets zit doet mijn schaambeen zo zeer dat ik soms bang ben ter plekke uit elkaar te schuiven en zo over het zadel te zakken. Ik neem aan dat je wel snapt dat het idee van seks dan ook niet echt appealing is.

Helaas... je moet je er maar even bij neerleggen.
Heb je het vaders-topic in OUD al gevonden? Daar kan je mss lotgenoten vinden en die hebben mss ook nog wel goeie tips voor je. Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV
  woensdag 15 juli 2009 @ 09:40:52 #198
69066 cohen
immer 2.
pi_70992521
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
Ja ik besef ook wel dat ze het niet makkelijk heeft. Maar het lijkt wel of ik alles fout doe! Opeens liggen de schoenen in de weg, is de thee óf te licht óf te donker en kan ik zelfs geen knakworstjes warmen!

natuurlijk verandert je lichaam ongelofelijk en ik denk dat je dat als man ook niet kan beseffen wat het met je doet. Maar het betekent toch niet dat je niet meer kan beseffen dat een man het ook niet makkelijk heeft met zo'n vriendin

ik ga mijn lotgenoten maar even opzoeke in Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV
wie zaait zal oogsten.....
pi_70992619
Ik begrijp bést dat TARA het soms niet makkelijk heeft met mij nu
Alleen ik kan er soms niks aan doen dat ik ineens heel hard begin te huilen omdat alles stom is. Meestal is het ook na een paar minuten weer over. Het overkomt mij net zo goed onverwacht als hem zeg maar

En qua seks, mja, het heeft wel wát invloed, maar niet zo heel veel hier. Het is meer een kwestie van andere momenten zoeken want 's avonds ben ik half-dood
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 09:48:58 #200
5428 crew  miss_sly
pi_70992693
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 09:40 schreef cohen het volgende:

[..]

Ja ik besef ook wel dat ze het niet makkelijk heeft. Maar het lijkt wel of ik alles fout doe! Opeens liggen de schoenen in de weg, is de thee óf te licht óf te donker en kan ik zelfs geen knakworstjes warmen!

natuurlijk verandert je lichaam ongelofelijk en ik denk dat je dat als man ook niet kan beseffen wat het met je doet. Maar het betekent toch niet dat je niet meer kan beseffen dat een man het ook niet makkelijk heeft met zo'n vriendin

ik ga mijn lotgenoten maar even opzoeke in Hoe gaat het met de (nieuwe) vaders dan? Deel IV
Ik hoop dat je die zin zo niet al te vaak gebruikt. Klinkt namelijk niet heel erg sympathiek en begrijpend.

Natuurlijk is het voor de partner ook niet allemaal gemakkelijk. Ik denk alleen dat je de invloed van hormonen echt onderschat, en ook het zwanger zijn an sich. Hebben jullie het er op goede momenten wel over, hoe het is voor jullie beide?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')