abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2009 @ 00:41:10 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_70987862
Hier werden de vliezen gebroken, dus dat is toch niet te vergelijken. Wel even bellen bar!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70989114
* DuchessX staat nu dus gewoon in de top 10! BE wat doe je!

Ben nog wakker, geen goede avond gehad, wel huilbuien. Zit er even helemaal doorheen 'ineens'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de cursus Samen Bevallen was vanaaf een lactatiedeskundige, interessant maar ook confronterend, want vanwege mijn bvk kan ik geen bv geven

Sorry voor de vnl 'egopost' maar dan ben ik het mss even kwijt. Zo maar eens proberen te slapen.

_Bar_, ik ben heel erg benieuwd hoe het met je is, ik vind het allemaal heel erg spannend!

Jeetje de een na de ander bevalt gewoon hier! Verse beebjes!

Allemaal een , sorry voor het verder niet bijgelezen te zijn.

Zo toch maar proberen te slapen Dat had ik dus al gezegd. Spuit Elf.
#geen
  woensdag 15 juli 2009 @ 02:22:59 #153
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70989409
Ik kom even DuchessX een dikke kus geven, hou je taai meissie
En Xenia ook!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_70989820
Duch, gewoon een voor jou!
Fake it till you make it...
  woensdag 15 juli 2009 @ 03:49:12 #155
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70989967
Oh bah, Duchess, wat een boel verdriet en frustratie En terecht ook, denk ik, maar goedbeschouwd heb je daar dan ook weer niet zo veel aan, het verandert weinig aan de situatie.. Ik hoop dat je ondertussen aan het genieten bent van een góede slaap met fijne dromen en als herboren wakker wordt strakjes

En ik ben voor het eerst in dagen weer wakker op mijn vaste tijdstip (rond vieren dus) en hoor buiten de hele tijd een raar zoemgeluid en ben nu dus klaarwakker.. Fijn! (Misschien toch best spannend allemaal? Gelukkig mogen we vroeg!)
3!
  woensdag 15 juli 2009 @ 06:59:43 #156
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70990471
He toch Duchess, ik kan het me levendig indenken hoor dat je daar emotioneel van wordt. En er valt niks aan te veranderen, dat is soms ook frustrerend he. Bij een 'gewone' moeder kun je nog een gesprek aangaan en zeggen wat je frustreert, maar dat heeft bij jou ook zo weinig nut.
Hopelijk heeft het opgelucht om hier even te spuien en heb je daarna lekker kunnen slapen.

Incantrix, veel plezier bij de echo vandaag!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70990501
MeNicole ik heb de foto nog gezien, was te moe te reageren, maar wauw wat een prachtkindje heb je daar

Verder ben ik alles weer vergeten

Duchess

Volgens mij waren er een boel mensen die vandaag een echo hebben? Allemaal succes!

Ik ga straks naar de borstvoedingscursus, ben benieuwd wat ze daar te vertellen hebben
  woensdag 15 juli 2009 @ 07:34:47 #158
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70990713
Het was/is geen vruchtwater, maar een combi van Urine en afscheiding.
En dat kan nu alleen nog maar meer worden, omdat we naar het einde toegaan.
Zodra het echt aldoor blijft komen en in wat meer hoeveelheden, niet bellen maar gelijk naar het ziekenhuis komen, om het gelijk weer uit te sluiten wat het nu is.

Blijft toch wel raar hoor dat bevallen en alles wat erbij komt kijken.
Hier dus ook eerder vliezen die gebroken werden in het ziekenhuis, dus had echt geen idee, hoe het er uit zou zien, en hoe het nu precies zou ruiken.

Duchess sterkte meid
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70990742
Bar gelukkig dat het geen vruchtwater was
pi_70990767
Dat was dus wel even spannend, Bar, lees ik.
Mijn vliezen zijn ook twee keer gebroken in het ziekenhuis dus ik weet er ook niet veel van.

Duchess, hopenlijk heb je toch nog lekker geslapen ondanks je emotionele "bui"

Incantrix (en anderen ook vandaag?)
ik wens je superveel plezier bij de 20 weken echo

[ Bericht 16% gewijzigd door lily op 15-07-2009 07:51:37 ]
  woensdag 15 juli 2009 @ 07:48:10 #161
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70990795
Het was zeker spannend, vooral ook met de combi harde buiken en daarna de steken her en der.
Die zijn gelukkig ondertussen wel weer opgehouden.
En je doet er ook zo weinig aan, het hoort erbij
Straks in elk geval nog even terug m'n bed in en nog wat uurtjes slapen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 15 juli 2009 @ 07:59:21 #162
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70990870
@Bar, zo tijdens het lezen wilde ik al reageren, afscheiding is op het laatst ook heel waterig, maar je was er zelf al achter. Maar wel spannend zo

Nou ja, je hoeft in ieder geval niet lang meer. En slaap lekker
pi_70990932
Jeetje bar, laat ons effe schrikken joh maar goed dat het (nog) geen vruchtwater is... Laat de beeb nog maar even zitten!

Knuffel voor DuchessX....
Hier weer lekker aan het werk.... Maar ik heb geen zihhiiiiiin!
pi_70990971
Duchess, kan me voorstellen dat dat, juist nu, heel emotioneel is!

En Bar, fijn dat het geen vruchtwater was!
pi_70991028
Meld

Tjee wat gaat het snel ineens. Even een paar uurtjes offline en ik sta meteen op de tweede plaats.
Het word nu wel erg spannend

MeNicole proficiat met Leander. Daar is ie dan eindelijk.

Icantrix veel plezier bij de 20 weken echo. (was vandaag toch? sorry beetje gatenkaas hier op het moment)

DuchessX hier ook een dikke van mij. Lijkt me zo rot.

En een nieuwe zwangere dacht ik te lezen. Welkom en gefeliciteerd.

Bar bij mij waren de vliezen ook pas tijdens de bevalling gebroken, dus maak me af en toe nu ook wel een beetje zorgen waar al het vocht vandaan komt. Hier een mede always envive draagster.
Maar het vruchtwater kan dus ook gelig van kleur zijn.
Dat was voor mij altijd een teken eig dat het wel goed zat, maargoed afgelopen maandag was er nog genoeg vruchtwater te zien op de echo. Ik neem aan dat als je het verliest in deeltjes dat het dan ook doorgaat tot het op is. Lastig in te schatten dit.
Je maakt het trouwens wel heel spannend
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:19:54 #166
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70991060
Thnx allemaal (idd Urla, is vandaag!), ik ben benieuwd Zal ik de drumroll alvast inzetten voor het geslacht?

En Bar, gelukkig was het dus geen vruchtwater.. Wel fijn dat je nu weet wat je een eventuele volgende keer moet doen, dan hoef je ook niet te twijfelen.
3!
pi_70991098
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:19 schreef Incantrix het volgende:
Thnx allemaal (idd Urla, is vandaag!), ik ben benieuwd Zal ik de drumroll alvast inzetten voor het geslacht?

En Bar, gelukkig was het dus geen vruchtwater.. Wel fijn dat je nu weet wat je een eventuele volgende keer moet doen, dan hoef je ook niet te twijfelen.
Spannend. Meisje of jongen. Ik vond de 20 weken echo ook de mooiste en indrukwekkendste zelfs hubbie hier liep na afloop een beetje verdwaast naar buiten.
pi_70991139
Urla, ook als je vliezen gebroken zijn gaat je vruchtwater niet 'op'. Je maakt nieuwe aan

Bij mij waren de vliezen als eerste gebroken en het begon met een behoorlijke plens, maar daarna heb ik nog de hele dag plenjes verloren. Ik maakte het gewoon weer aan
pi_70991172
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
Urla, ook als je vliezen gebroken zijn gaat je vruchtwater niet 'op'. Je maakt nieuwe aan

Bij mij waren de vliezen als eerste gebroken en het begon met een behoorlijke plens, maar daarna heb ik nog de hele dag plenjes verloren. Ik maakte het gewoon weer aan
Wellja nog ingewikkelder. Proest.
Toch ook maar gaan opvangen dan als m'n plasgootje het niet meer houd.
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:29:46 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70991178
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef octopussy het volgende:
* octopussy komt een beetje verlegen om een hoekje kijken.
Het werd eens tijd dacht ik zo.

11 februari ben ik uitgerekend en ik ben nu dus 9 weken en 5 dagen zwanger
Wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_70991200
Meld

Bar, gelukkig geen vruchtwater!

Bij de eerste zwangerschap begon het hele circus hier met dat mn vliezen braken. Geen enorme plons, het was een beetje glibberig weet ik nog. En de hele dag door kwamen er af en toe van die gutsjes.
Fake it till you make it...
pi_70991370
Gelukkig maar Bar, geen vruchtwater. Kun je toch weer even met je hoofd terug in het zand he

Duchess

Alle dames met echo vandaag, succces en veel plezier!!

ik ga vandaag voor de laatste keer echt naar mn fysieke werkplek toe daarna nog t/m dinsdag de email checken via de remote workplace (lees: dinsdagochtend checken en tot die tijd al niets doen ) en dan heb ik gewoon ook verlof!!
het komt wel heel dichtbij allemaal. Ik kan nie wachten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 juli 2009 @ 08:43:03 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70991393
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 01:48 schreef DuchessX het volgende:
Op de cursus Samen Bevallen was vanaaf een lactatiedeskundige, interessant maar ook confronterend, want vanwege mijn bvk kan ik geen bv geven
Dit is niet per se waar he DuchessX?
Het kan idd kloppen dat het niet lukt, maar bij genoeg vrouwen lukt het gewoon wel.
Mijn vriendinnetje heeft een bvk gehad en zelfs na een keizersnede (dus verlaat aanleggen) is het bij haar gelukt en zonder al te veel toeters en bellen.

Kijk en vraag eens rond in het bv-topic hier zou ik zeggen, daar zitten genoeg meiden met ervaring. Wie weet is het toch wel een optie om het gewoon te proberen.
pi_70991428
Jaah Huup ook bijna verlof. Veel succes op de laatste fysieke werkdag.
Het zal ongetwijfeld een prettige dag worden met in het achterhoofd wetende dat het voorlopig de laatste keer is.
En natuurlijk de laatste keer als niet mama.
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 08:45:06 #175
5428 crew  miss_sly
pi_70991440
Bar, dat was even spannend. Ergens maar goed dat het nog geen vuchtwater was, zowel voor jou als beebje nog te vroeg, toch?

Duchess LIjkt me erg verdrietig en kan me voorstellen dat je daar emotioneel van wordt. Ik hoop dat je nog even goed geslapen hebt en je vandaag wat beter voelt, maar voel je iig niet schuldig over je 'egopost'. Dat mag best wel even hoor

Incantrix, 20 weken echo spannend en leuk!

Huupke bijna verlof Echt he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')