SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de cursus Samen Bevallen was vanaaf een lactatiedeskundige, interessant maar ook confronterend, want vanwege mijn bvk kan ik geen bv geven![]()
Sorry voor de vnl 'egopost' maar dan ben ik het mss even kwijt. Zo maar eens proberen te slapen.
_Bar_, ik ben heel erg benieuwd hoe het met je is, ik vind het allemaal heel erg spannend!
Jeetje de een na de ander bevalt gewoon hier! Verse beebjes!
Allemaal een, sorry voor het verder niet bijgelezen te zijn.
Zo toch maar proberen te slapen Dat had ik dus al gezegd. Spuit Elf.![]()
#geen
Spannend. Meisje of jongen. Ik vond de 20 weken echo ook de mooiste en indrukwekkendste zelfs hubbie hier liep na afloop een beetje verdwaast naar buiten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:19 schreef Incantrix het volgende:
Thnx allemaal (idd Urla, is vandaag!), ik ben benieuwdZal ik de drumroll alvast inzetten voor het geslacht?
En Bar, gelukkig was het dus geen vruchtwater.. Wel fijn dat je nu weet wat je een eventuele volgende keer moet doen, dan hoef je ook niet te twijfelen.
Wellja nog ingewikkelder. Proest.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
Urla, ook als je vliezen gebroken zijn gaat je vruchtwater niet 'op'. Je maakt nieuwe aan
Bij mij waren de vliezen als eerste gebroken en het begon met een behoorlijke plens, maar daarna heb ik nog de hele dag plenjes verloren. Ik maakte het gewoon weer aan
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef octopussy het volgende:
* octopussy komt een beetje verlegen om een hoekje kijken.
Het werd eens tijd dacht ik zo.
11 februari ben ik uitgerekend en ik ben nu dus 9 weken en 5 dagen zwanger
Dit is niet per se waar he DuchessX?quote:Op woensdag 15 juli 2009 01:48 schreef DuchessX het volgende:
Op de cursus Samen Bevallen was vanaaf een lactatiedeskundige, interessant maar ook confronterend, want vanwege mijn bvk kan ik geen bv geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |